La 2015 bli året:)

Ingen tr ennå, cd33 i dag....har kun hatt EN pp som er lengre enn d på 12 mnd:eek: Men testet negativt i går, så er nok ikke gravid. Er nok bare senere el enn "normalt", typisk at jeg ikke testet etter el denne perioden:/
 
DA kom endelig tr hit, pp12 endte da på 36 dager. PP13, her kommer vi:arghh:
 
Lykke til! Hos oss gikk det på pp 14 :) Fælt å vente og bli skuffet hver gang, men en sann lykke å endelig bli gravid etter mye prøving :happy:

Ååh, d var en hyggelig mld å få, d gjør at jeg fortsatt kan håpe:happy: Var d først i pp14 første positive test kom (Ingen kjemiske eller lignende før den tid)?
Gleder meg sååå til jeg forhåpentligvis får to streker;)
 
Ååh, d var en hyggelig mld å få, d gjør at jeg fortsatt kan håpe:happy: Var d først i pp14 første positive test kom (Ingen kjemiske eller lignende før den tid)?
Gleder meg sååå til jeg forhåpentligvis får to streker;)
Ja, første positive test var da, selv om jeg mistenker en tidlig SA en gang tidligere. Det får jeg nok aldri vite hehe. Du kan fortsatt ha massevis av håp! Sender babystøv:smiley-angelic003
 
Ja, første positive test var da, selv om jeg mistenker en tidlig SA en gang tidligere. Det får jeg nok aldri vite hehe. Du kan fortsatt ha massevis av håp! Sender babystøv:smiley-angelic003

Tuuusen takk, tar imot med åpne armer;)
 
PP 13 - CD5

Tr har dratt og pp13 er i gang...bare å vente i ca 30 dager til da.
 
PP 13 - CD9

Begynnte med bidronninggele igjen denne pp, trodde jeg fikk forlenget syklus av d, men d viser seg vel bare at jeg har en del forskjell i syklus uavhengig av bidro eller ikke, så da prøver jeg en gang til:) Tror kanskje jeg kjører på med wild yam og babyklister også, gå all inn en gang til:p
 
PP 13 - CD15

Negativ el-test i går og i dag, har bare 4 tester igjen så tror jeg bare tar test annenhver dag fremover, ser at den blir sterkere uansett, så får hvertfall noe sånn cirka ut av d:)
Har testet litt senere på dagen enn tidligere, d rare er at testen i går nesten så en aaanelse sterkere ut enn dagens:eek:
 
PP 13 - CD20

Har tatt el-tester siden 16 april (cd14), men dem har bare blitt svakere....ALDRI hatt el tidligere enn cd 14 det siste året. Begynnte å spotte bittelitt for 2 dager siden, og gjør det fortsatt...hvis jeg hadde el en dag eller to før jeg begynte å teste er jeg 7-8 dpo i dag. Må bare vente og se hva som skjer fremover...
 
PP 14 - CD1

Hmm...da var pp13 over for min del, tr kom ikke lenge etter forrige post. Skjønner overhodet ingen ting, en pp på bare 19 dager ble dette...blir mer og mer overbevisst om at jeg har pco(s), kan ikke skjønne hva annet d skal være:( Korteste syklus på 19 dager og lengste på 37:eek:
Innkallingen til gyn kan ikke komme fort nok!!
 
PP 14 - CD7

Dagene snegler seg avgårde, spent på hvor lang denne pp blir...
 
Last edited:
PP 14 - CD12

Klarte ikke å la være, så temper litt denne mnd...slik at jeg muligens vet litt mer når jeg kan vente tr. Er overhodet ikke gøy når man venter og ikke aner om hun kommer i dag eller om 10 dager, så får vi se om jeg blir noe klokere av d:p
D går forsåvidt greit, men kjenner i perioder at hele prøvingen er dritt...fikk en kommentar i helgen ; ungen deres sprang omkring på butikken, så far ser på meg litt oppgitt å sier "ikke få barn" (selvsagt i en noe spøkefull tone), men han skulle bare visst hvor inderlig det er akkurat det jeg ønsker!!:( Kjente d ekstra godt på meg en liten stund etter d hendte, for der og da smilte jeg bare og lo høflig med...men så blir man liksom bare lei seg når man tenker gjennom d i ettertid.

Kan d bare ikke skje snart?!?!?!
 
PP 14 - CD18
(2 dpo?)

Siden jeg har tempet litt denne mnd var gleden stor når tempen viste markant økning, har ikke fått tempet de to dagen før i dag (startet umenneskelig tidlig på jobb), så usikker på når el har funnet sted... Tok også el-test i dag som var meeeget negativ (såvidt strek nr.2 kom i d hele tatt), så tenker at el var for 2 dager siden da:) Må tempe i morgen også bare for å kontrollere, men føler på meg at jeg er dpo:D Sååå deilig å vite når jeg kan forvente at tr melder sin ankomst!!
 
PP 14 - CD20
(4 dpo)

Fryktelig kvalm i går kveld og i dag morges, lurer på om det er fordi jeg startet med wild yam og babyklister i går:eek: Må se hvordan d går i kveld og morgen tidlig!
 
PP 14 - CD22
(6 dpo?)

Murrer veldig i nedre del av magen, tror d kanskje bare er wild yam og/eller babyklister...men skal håpe litt denne mnd:p Ikke så alt for mange dager til d kan testes:D
 
PP 14 - CD23
(7 dpo? Eller bare el dagen..)

Hmm...jeg var helt sikker på at el var for 7 dager siden, hadde to dager med tempøkning på over 0,4 (fikk ikke testa den 3 dagen pga for lite og dårlig søvn). Så begynnte på wild yam og babyklister. I går midt på dagen hadde jeg noe som minnet om el-slim, så bare for gøy tok jeg den aller siste el-testen jeg hadde liggende...:eek:
image-jpg.117213
Den er ikke positiv, men relativt sterk (hvertfall iforhold til strekene jeg pleier å se utenom dagene rundt el). Kanskje d har noe å si at denne ble tatt på sene kvelden, tror ikke d var 4 timer siden forrige dobesøk, ei heller 2 timer siden jeg drakk sist. I såtilfelle skulle den kanskje vært ennå sterkere...? Enda godt vi har lagt inn aksjer jevnt og trutt:p D som bekymrer meg er at jeg da evt har gått på wild yam og babyklister 1 uke før el:wideyed:

Edit: da er 50 el tester og 30 graviditetstester bestilt fra Hong Kong, spent på hvor lang tid d tar før dem kommer....est leveringsdato var 01-25 juni:)
 
Last edited:
PP 14 - CD24
(1 dpo?)

Da har jeg konkludert med at el må ha vært nå nettopp, så da er d bare å stålsette seg for 12 lange dager til...
 
PP14 - CD27
(4 dpo?)

Dagene går så saaakte, pr i dag har jeg ingen tro på at spira skal sitte denne mnd heller... Skulle så gjerne ønsket at jeg bare kunne glemme alt som heter prøving fremover og ta d som d kommer, men hver mnd når d begynner å nærme seg el blir jeg nysgjerrig og ser etter symptomer på el, temper etc. Klarer ikke å la være heller! Enda lenge til innkallingen til utredning kan ventes i posten også...Zzz!!
 
Back
Topp