La 2015 bli året:)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Håpefull85, 20 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD23.
    (7/5/3 dpo?)

Hatt ømme pupper en del dager, men i dag er d plutselig over:eek: De pp jeg har hatt d tidligere har d vedvart til bare en dag før tr. Jaja, bare å vente og se hva som skjer...kanskje tanta kommer overraskende i morgen allerede!
    Er hvertfall garantert dpo mtp tempen, bare usikker hvor mange dager. Har en dårlig følelse denne perioden også, mannen gjetter/magefølelse hver mnd på hvor stor sannsynlighet d er for graviditet...koselig;) Har fått all time high fra han denne mnd, 70%:p Hahaha!

Last edited: 19 Feb 2015
  2. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD24.

(8/6/4 dpo?)
    Hva i all verden betyr dette da?
    ImageUploadedByBV Forum1424424443.357119.jpg

Enten kommer tr iløpet av dagen, eller så bør tempen gå opp igjen i morgen:eek:

Last edited: 20 Feb 2015
  3. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD25.
    (9/7/5dpo?)

Tempen gikk opp igjen noe etter fallet i går, opp 0,18 grader...da tror jeg ikke d blir tr helt ennå:) Tror mest på at jeg er 7 dpo, så da kommer tr om 6 dager...d går fort!

Føles tung/øm ut i nedre del av magen i dag.

Last edited: 21 Feb 2015
  4. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD26.
    (10/8/6 dpo?)

Tempen økte ytterligere i dag, men sov litt dårlig i natt, så mulig d er pga d. Vurderer veldig om jeg skal teste i dag eller ikke, blir tullerusk av dette...når jeg ser på symptomene er dem helt like som tidligere mnd, så er vel egentlig ikke vits. Meen samtidig demper d jo testetrangen:eek: Skal, skal ikke, skal, skal ikke...

Edit: D endte med skal, og den var hvit som snøen utenfor:p Så nå blir d IKKE test før tidligst tirsdag!

Last edited: 22 Feb 2015
  5. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD28
    (12/10/8 dpo?)

Tok test igjen i dag...blenda!:( Gidder ikke teste mer før ikm datoen jeg satt i appen, fredag 27. Hvis tr ikke er kommet den dagen tar jeg nok en test på lørdag. Kjenner med hele meg at d nok ikke klaffa denne gangen heller, bare å stålsette seg for enda en pp.

I tillegg kom mannen med en liten slengbemerkning og vi kanskje skulle la være denne mnd, så vi slipper desemberbarn...jeg ble nesten litt sjokka, etter vi pratet om d var han enig i at vi ikke skulle hoppe over. Dog tror jeg at jeg legger bort alt av preseed, babyklister, el-tester etc og bare lar tiden gå uten å vite noe.

6. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 11 - CD30
    (10/12 dpo?)

Da får vi se iløpet av morgendagen om tanta kommer, hvis mine antagelser om når el var er riktige så skal hun d.

Har funnet ut at d har ikke så mye å si når på natta/morgenen jeg temper da temperaturen ligger på stort sett d samme uansett, med bakgrunn i d tror jeg ikke tr kommer i dag.

Kjenner d blir tungt å starte på pp12. På en måte gruer jeg meg til å dra til legen, er så redd for at d skal ende med "du kan dessverre ikke få barn". Skjønner at dette er krisemaksimering så "tidlig" i prosessen, men man gjør seg da tanker rundt d meste:eek: På den annen side blir d greit å finne ut av hvorfor d tar så lang tid, d aller "værste" som kan skje er jo at dem ikke finner noen ting som skulle tyde på noe galt...da sitter man bare der uten å kunne få hjelp eller svar engang:(

Jeg som var helt sikker på at iløpet av 6-8 mnd skulle d hvertfall klaffe, nå har d veldig snart gått 12 istedet...DRITT!!!

7. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD1

Jommen sa jeg smør, trengte ikke å vente helt til i morgen engang. D er et faktum, vi er inne i pp 12. Dypt skuffet!!

8. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD6

Da var jeg kommet nesten en uke uti denne pp, har fått legetime 19 mars (cirka en uke før ikm). Gleder meg til å være i gang med å forhåpentligvis finne ut hvorfor vi ikke blir gravid:(
    Denne pp blir d ingen "hjelpemiddel" (preseed, el-tester, babyklister osv osv), bare å la tiden gå...vente vente vente!!

9. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Krysser fingrene for at de finner ut hva som skjer og kan hjelpe dere. Lykke til videre på veien!

10. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Takk takk, d håper jeg også;) Masse lykke til når dere skal starte prøvingen:D

• Liker Liker x 1
  11. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Har time 11.mars. Håper vi begge får noe svar :)

12. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Ja, nå er d på tide;) Håper vi begge "lider" sv noe enkelt å fikse på!! Lykke til:D Ikke mange dager igjen å vente for din del;)

• Liker Liker x 1
  13. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Var å sneik litt på dagboken din, du skal til gyn jo, d er enda et hakk nærmere enn meg!! Vil tro d er fint å være i gang;) Spent på hvor lang ventetid d er på gyn.time her, bare vanlig fastlege jeg skal til den 19:p

• Liker Liker x 1
  14. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Det skal jeg :D Privat gyn ;)

• Liker Liker x 1
  15. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD18.

Bare 4 dager igjen til legebesøk. Aner ikke om jeg er dpo ennå, men er litt godt å ikke vite også:p Er egentlig ikke så spent på om tr kommer, mer spent på NÅR...har cirka null i forhåpninger på at d liksom skal klaffe plutselig etter 12 mnd.

16. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD22

Da har jeg vært hos legen, d eneste som skjedde der var at jeg har blitt henvist til gyn. Så nå er d bare å vente på innkalling til gyn, vente vente vente :p Er heldigvis ved forholdsvis godt mot, deilig å være "i gang" på en måte...spent på om vi snart finner grunnen til at dette ikke går :)

17. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD25

Da er jeg nok dpo, men hvor mange dager er usikkert...er mest sannsynlig mellom 5-11. Testet for 2-3 dager siden, d var veldig negativt resultat da hvertfall. Denne pp har gått greit fort, så innen en uke har nok tanta kommet!

18. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD27

Fikk brev fra sykehuset i dag, henvisningen er mottatt. Der sto d at dem planlegger time innen utgangen av august, men siden d er lang kø etc måtte jeg belage meg på å vente ennå lengre. Ringte inn å sa at jeg ønsker å stå på ringeliste dersom noen ikke kommer til time, så nå er d bare å vente igjen... Får se om d blir privat etterhvert, men enn så lenge tar jeg d som d kommer. Må reise ganske langt for å komme til nærmeste private.

19. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD29

Ingen tegn til tanta ennå, testet sist for 2 dager siden...blenda! Kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet.

20. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

PP 12 - CD31

Ingen tegn til tr i dag heller, hvis jeg skal tippe er jeg 11 dpo i dag (tr ventes i så fall på mandag). Så ut ifra dette skal jeg prøve å vente til tirsdag med å ta test, men d er jo sååå fristende å teste før egentlig:eek: Bare 4 pp som har vart i mer enn 31 dager hittil...

• Liker Liker x 1

Del denne siden