La 2015 bli året:)

PP 11 - CD23.
(7/5/3 dpo?)

Hatt ømme pupper en del dager, men i dag er d plutselig over:eek: De pp jeg har hatt d tidligere har d vedvart til bare en dag før tr. Jaja, bare å vente og se hva som skjer...kanskje tanta kommer overraskende i morgen allerede!
Er hvertfall garantert dpo mtp tempen, bare usikker hvor mange dager. Har en dårlig følelse denne perioden også, mannen gjetter/magefølelse hver mnd på hvor stor sannsynlighet d er for graviditet...koselig;) Har fått all time high fra han denne mnd, 70%:p Hahaha!
 
Last edited:
PP 11 - CD24.

(8/6/4 dpo?)
Hva i all verden betyr dette da?
ImageUploadedByBV Forum1424424443.357119.jpg

Enten kommer tr iløpet av dagen, eller så bør tempen gå opp igjen i morgen:eek:
 
Last edited:
PP 11 - CD25.
(9/7/5dpo?)

Tempen gikk opp igjen noe etter fallet i går, opp 0,18 grader...da tror jeg ikke d blir tr helt ennå:) Tror mest på at jeg er 7 dpo, så da kommer tr om 6 dager...d går fort!

Føles tung/øm ut i nedre del av magen i dag.
 
Last edited:
PP 11 - CD26.
(10/8/6 dpo?)

Tempen økte ytterligere i dag, men sov litt dårlig i natt, så mulig d er pga d. Vurderer veldig om jeg skal teste i dag eller ikke, blir tullerusk av dette...når jeg ser på symptomene er dem helt like som tidligere mnd, så er vel egentlig ikke vits. Meen samtidig demper d jo testetrangen:eek: Skal, skal ikke, skal, skal ikke...

Edit: D endte med skal, og den var hvit som snøen utenfor:p Så nå blir d IKKE test før tidligst tirsdag!
 
Last edited:
PP 11 - CD28
(12/10/8 dpo?)

Tok test igjen i dag...blenda!:( Gidder ikke teste mer før ikm datoen jeg satt i appen, fredag 27. Hvis tr ikke er kommet den dagen tar jeg nok en test på lørdag. Kjenner med hele meg at d nok ikke klaffa denne gangen heller, bare å stålsette seg for enda en pp.

I tillegg kom mannen med en liten slengbemerkning og vi kanskje skulle la være denne mnd, så vi slipper desemberbarn...jeg ble nesten litt sjokka, etter vi pratet om d var han enig i at vi ikke skulle hoppe over. Dog tror jeg at jeg legger bort alt av preseed, babyklister, el-tester etc og bare lar tiden gå uten å vite noe.
 
PP 11 - CD30
(10/12 dpo?)

Da får vi se iløpet av morgendagen om tanta kommer, hvis mine antagelser om når el var er riktige så skal hun d.

Har funnet ut at d har ikke så mye å si når på natta/morgenen jeg temper da temperaturen ligger på stort sett d samme uansett, med bakgrunn i d tror jeg ikke tr kommer i dag.

Kjenner d blir tungt å starte på pp12. På en måte gruer jeg meg til å dra til legen, er så redd for at d skal ende med "du kan dessverre ikke få barn". Skjønner at dette er krisemaksimering så "tidlig" i prosessen, men man gjør seg da tanker rundt d meste:eek: På den annen side blir d greit å finne ut av hvorfor d tar så lang tid, d aller "værste" som kan skje er jo at dem ikke finner noen ting som skulle tyde på noe galt...da sitter man bare der uten å kunne få hjelp eller svar engang:(

Jeg som var helt sikker på at iløpet av 6-8 mnd skulle d hvertfall klaffe, nå har d veldig snart gått 12 istedet...DRITT!!!
 
PP 12 - CD1

Jommen sa jeg smør, trengte ikke å vente helt til i morgen engang. D er et faktum, vi er inne i pp 12. Dypt skuffet!!
 
PP 12 - CD6

Da var jeg kommet nesten en uke uti denne pp, har fått legetime 19 mars (cirka en uke før ikm). Gleder meg til å være i gang med å forhåpentligvis finne ut hvorfor vi ikke blir gravid:(
Denne pp blir d ingen "hjelpemiddel" (preseed, el-tester, babyklister osv osv), bare å la tiden gå...vente vente vente!!
 
Krysser fingrene for at de finner ut hva som skjer og kan hjelpe dere. Lykke til videre på veien!
 
PP 12 - CD6

Da var jeg kommet nesten en uke uti denne pp, har fått legetime 19 mars (cirka en uke før ikm). Gleder meg til å være i gang med å forhåpentligvis finne ut hvorfor vi ikke blir gravid:(
Denne pp blir d ingen "hjelpemiddel" (preseed, el-tester, babyklister osv osv), bare å la tiden gå...vente vente vente!!
Har time 11.mars. Håper vi begge får noe svar :)
 
Har time 11.mars. Håper vi begge får noe svar :)

Var å sneik litt på dagboken din, du skal til gyn jo, d er enda et hakk nærmere enn meg!! Vil tro d er fint å være i gang;) Spent på hvor lang ventetid d er på gyn.time her, bare vanlig fastlege jeg skal til den 19:p
 
Var å sneik litt på dagboken din, du skal til gyn jo, d er enda et hakk nærmere enn meg!! Vil tro d er fint å være i gang;) Spent på hvor lang ventetid d er på gyn.time her, bare vanlig fastlege jeg skal til den 19:p
Det skal jeg :D Privat gyn ;)
 
PP 12 - CD18.

Bare 4 dager igjen til legebesøk. Aner ikke om jeg er dpo ennå, men er litt godt å ikke vite også:p Er egentlig ikke så spent på om tr kommer, mer spent på NÅR...har cirka null i forhåpninger på at d liksom skal klaffe plutselig etter 12 mnd.
 
PP 12 - CD22

Da har jeg vært hos legen, d eneste som skjedde der var at jeg har blitt henvist til gyn. Så nå er d bare å vente på innkalling til gyn, vente vente vente :p Er heldigvis ved forholdsvis godt mot, deilig å være "i gang" på en måte...spent på om vi snart finner grunnen til at dette ikke går :)
 
PP 12 - CD25

Da er jeg nok dpo, men hvor mange dager er usikkert...er mest sannsynlig mellom 5-11. Testet for 2-3 dager siden, d var veldig negativt resultat da hvertfall. Denne pp har gått greit fort, så innen en uke har nok tanta kommet!
 
PP 12 - CD27

Fikk brev fra sykehuset i dag, henvisningen er mottatt. Der sto d at dem planlegger time innen utgangen av august, men siden d er lang kø etc måtte jeg belage meg på å vente ennå lengre. Ringte inn å sa at jeg ønsker å stå på ringeliste dersom noen ikke kommer til time, så nå er d bare å vente igjen... Får se om d blir privat etterhvert, men enn så lenge tar jeg d som d kommer. Må reise ganske langt for å komme til nærmeste private.
 
PP 12 - CD29

Ingen tegn til tanta ennå, testet sist for 2 dager siden...blenda! Kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet.
 
PP 12 - CD31

Ingen tegn til tr i dag heller, hvis jeg skal tippe er jeg 11 dpo i dag (tr ventes i så fall på mandag). Så ut ifra dette skal jeg prøve å vente til tirsdag med å ta test, men d er jo sååå fristende å teste før egentlig:eek: Bare 4 pp som har vart i mer enn 31 dager hittil...
 
Back
Topp