La 2015 bli året:)

PP 10 - CD3.
Virker nesten som tr er på tur til å dra allerede, rart hvor forskjellig den kan være fra gang til gang. Noen perioder varer den i 5 dager, andre i bare 3...men skal ikke klage. Jo kortere jo bedre:) Håper denne pp går fort!
 
PP 10 - CD3.
Virker nesten som tr er på tur til å dra allerede, rart hvor forskjellig den kan være fra gang til gang. Noen perioder varer den i 5 dager, andre i bare 3...men skal ikke klage. Jo kortere jo bedre:) Håper denne pp går fort!

Det gikk unna. Er det normalt hos deg? Jeg hadde to dager kortere i des og det er helt unormalt for meg.
 
Det gikk unna. Er det normalt hos deg? Jeg hadde to dager kortere i des og det er helt unormalt for meg.

Så gjennom app'en jeg bruker og d jeg har mest er 4 dager, men noen få ganger en dag kortere eller lengre. Nå skal d sies at tr var ikke helt ferdig likevel, men bare bitte litt i dag:)
Hvis d er veldig unormalt kan d jo være at man er gravid selv om man blør, men du har vel gjerne tatt test og sjekket d allerede...?;)
 
Så gjennom app'en jeg bruker og d jeg har mest er 4 dager, men noen få ganger en dag kortere eller lengre. Nå skal d sies at tr var ikke helt ferdig likevel, men bare bitte litt i dag:)
Hvis d er veldig unormalt kan d jo være at man er gravid selv om man blør, men du har vel gjerne tatt test og sjekket d allerede...?;)

Om jeg har =P fire stk. Men nå blir det og vente på tr også ta det der i fra. Om den kommer. Den kan gjerne drite i og komme. Det er helt greit for meg =P
Det er veldig spennende asså!
 
Om jeg har =P fire stk. Men nå blir det og vente på tr også ta det der i fra. Om den kommer. Den kan gjerne drite i og komme. Det er helt greit for meg =P
Det er veldig spennende asså!

Hehe, regnet egentlig med d;)
Til slutt blir d vår tur også, er bare at denne prøvingen er så altoppslukende og ønske så stort...men plutselig:D
 
Hehe, regnet egentlig med d;)
Til slutt blir d vår tur også, er bare at denne prøvingen er så altoppslukende og ønske så stort...men plutselig:D

Ja, plutselig er man gravid. Det kommer til og bli en vill opplevelse! Er spent på hvordan jeg selv vil reagere. Er så mye usikkerhet føre 12 uker...men når det skjer så blir jeg nok uendelig gld for det om ;)
 
PP 10 - CD10.
Skjer ikke så mye, venter på el...regner med d er ennå 9-10 dager til den er (hvertfall etter normal syklus). Er på ferie så lever bare livets late dager:) Deilig oppi alt prøvestyret!
 
PP 10 - CD13.
Hadde noe som minner om el-slim for ett par dager siden (d skal dog sies at jeg fikk d forrige mnd og, LENGE før el faktisk fant sted), så tar ikke d som et tegn på noe som helst. Har også hatt noe uren hud rundt munnen/haka, d er litt mer sikkert tegn rundt el-tider. Er så usikker siden jeg ikke har testet etter el denne perioden, så skal prøve å bare vente på tr uten testing når d nærmer seg ikm, spent på å se om jeg klarer d:)
Meldt meg inn i slankekrigen er inne, så har jeg noe å henge fingrene i mens jeg venter på at spirelille skal sitte! Hadde ikke gjort noe å gått ned 10-12 kg før en graviditet;)
 
PP 10 - CD16.
Lite som skjer, hadde el-slim en gang til for 2 dager siden. Heldigvis nærmer d seg mer og mer estimer el dag;) Så får tiden vise når den faktisk var! Må le litt av meg selv, ble liggende å se på barnevogner i dag av alle ting...før man i d hele tatt vet om man kan bli gravid:eek: Men d er jo innmari gøy å drømme seg bort da;)
Ønsket om barn er så inderlig stort og håper dagen for positiv test kommer om ikke så alt for lenge...
 
PP 10 - CD21.
Fortsatt lite nytt fra denne kanten, vet fortsatt ikke om jeg er dpo, men hadde ett "stikk" på ene siden nede i magen i dag. Har hatt d tidligere perioder og, så vet ikke hva d er.
Hadde vært gøy om d endelig klaffa, men har ikke troa i d hele tatt. Fortsatt mer avslappet med hele prøvingen, søker mye mindre etter svar rundt ting om graviditet og merker jeg har lyst å prøve denne "gi opp" for å se om d klaffer da:p
 
PP 10 - CD25
(5/6 dpo ifht normal syklus)

Fortsatt lite nytt, kjenner minst mulig etter evt symptomer som skulle komme, føler jeg har hatt alle før uten å være gravid uansett. Per dags dato er d ikke noe spsielt hvertfall, ømme pupper har jeg hatt nesten hver eneste pp i dpo (utenom de 2/3 siste før denne). Tiden vil vise.

Føler på meg at d ikke blir noe graviditet før d er på tide å kontakte legen (1 år som prøvere...er bare 2 mnd igjen), håper ikke d er noe galt som gjør at vi ikke kan bli gravide:eek: Tenkt litt på d, men skyver d for d meste bort...prøver å tenke at d er helt normalt å bruke ett år. Men kjenner jeg blir litt bitter når jeg ser alle dem som blir gravide "med en gang":(

Edit:
Var på trening i dag og kjente noe som kunne minne om sting/strekk/hold i midten på nedre del av magen...har jo fått dette mange ganger i sidene når man f.eks løper eller lignende, men aldri DER:eek: Er i dpo land så tankene spinner litt:)
 
Last edited:
PP 10 - CD26
(6/7 dpo?)

Våknet med mensmurringer i dag, prøvde å sammenligne med tidligere pp...helt normalt, både på ca 6 dpo og tidligere. Siden jeg ikke har noe særlige forhåpninger går tiden helt ok fort, d mest slitsomme er å ikke vite hvor mange dpo jeg faktisk er:p Hadde vært såå mye lettere å forholde seg til når jeg kan vente tanta...
 
PP 11 - CD1

LEI!!!!
Nå ser d pinadø meg ut som den hersens tanta har kommet allerede, skjønner ingen...verdens...ting:eek:
Da endte denne pp på 26 dager da, d er d korteste jeg har hatt (vært borti d EN gang før, d var i sept). Og forrige var den lengste med 37 dager. Forstår ikke hvorfor syklusen begynner å tulle så voldsomt nå, etter 9-10 mnd:(
Ble noen triste timer etter tr dukka opp, men kan jo ikke sitte å synes synd på meg selv...får ikke gjort noe fra eller til uansett. Bare å rette blikket fremover og prøve å gå inn i PP11 med noenlunde friskt mot...etter den er over blir d tur til legen!!!

Bestilte preseed og babyklister i kveld, får håpe dem kanskje hjelper.
 
Last edited:
PP 11 - CD3.
Ser ut som tr pakket sammen etter bare 48 timer denne gangen, spes! Både preseed og babyklister er på tur i posten, gleder meg til å prøve d:D
 
PP 11 - CD4.
Ikke pakket HELT sammen likevel, etter ca.20 timer kom d på nytt, men fortsatt VELDIG spesiell type tr. Skjønner ikke hvorfor kroppen kødder til alt mulig etter 9 mnd.ers prøving...
 
PP 11 - CD10.

Har mottatt babyklister og preseed, så blir en spennende periode. Var litt usikker på når jeg burde starte med babyklister siden noen sier fra el, mens andre sier ca. 1 uke før el. Tok en "sjans" og startet i går jeg. Aner jo ikke når el kommer, kan være alt fra cd14 til cd21 av erfaring. Heldigvis både temper og el-tester jeg denne mnd, så skal nok få med meg når d skjer;) Har også bestemt meg for at jeg bestiller legetime når tr kommer, vet ikke hvor lang ventetid d evt er, men er ikke krise hvis pp12 også går før vi får dratt dit. Føler dagene frem til nå (denne pp) har gått forholdsvis kjapt, hadde d bare vært så vel at resten av mnd også gjør d:p D er jo lov å håpe! Enda flere slipp av babynyheter på facebook har kommet, kjenner d tærer på...når skal d bli vår tur?!?! Vet min mor gjerne ønsker å bli bestemor, hun vet ikke at vi prøver, så av og til kan d komme litt "uheldige" uttalelser fra den kanten...kanskje d er på tide å fortelle d snart:eek: Men samtidig vil jeg så gjerne at d skal bli en skikkelig overraskelse når d endelig skjer!!
 
PP 11 - CD16.

Fortsatt ingen tegn til el, så går da her å venter...ooog venter! Spent på å se testen fra i morges når den er tørket, for mulig den kanskje var ørlite sterkere enn dem tidligere (men d kan jo også bare være at den hadde mer fargestoff). Håper så inderlig ikke dette blir en periode på 37 dager igjen, d er jo så lenge:eek:

Babyklisteret går ned på høykant, men har jo begynt veldig lenge før el nå da...satser på at d ikke har noe å si. Preseed har jeg ikke testa ennå, tenkte å bruke d når el-testene ble litt sterkere...hvis jge treffer greit kan d jo hende d holder så jeg får prøvd d 2 pp;)

Lurer sånn på hvorfor vi ikke klarer å bli gravide, skjønner ikke at d skal være så innmari vanskelig!!!
 
PP 11 - CD17.

Ingen tvil, el-testen er sterkere i dag (men ikke positiv ennå). Fikk lagt inn askjer med preseed i går, perfekt:D
ImageUploadedByBV Forum1423804025.176951.jpg
 
PP 11 - CD18.
Svakere el-test i dag, tempen fortsatt lav...tro om kroppen bare har prøvd på el, men at d ikke gikk:eek: Fikk skikkelig stikk i høyre side, nedre del av magen på trening i går...tenkte d kanskje var el, men d kunne d ikke vært siden tempen var såpass lav i dag. Spent på morgendagens temp nå...
 
PP 11 - CD21 (3 dpo?)

Har hatt en viss stigning dem siste 3 dagene, men kan også være 5 eller 1 dpo:eek: Vanskelig å tyde temp-grafen, og el-testene ble d litt tull med denne perioden. Gaaad, at d skal være så vanskelig!! Innen 12 dager har jeg hvertfal svaret på når el var, vet luteal er på 12.
 
Back
Topp