La 2015 bli året:)

LURER?? Du ER gravid :D :D Gratulerer så mye! :D

Herregud du er gravid du, så fantastisk :D Grattis!! <3<3
spre babystøv ,masse babystøv ;)

Du er gravid! Det er ingen tvil der altså, den streken er tydelig :D Åååh, så morsomt!! Jeg hvisker et stille gratulerer ❤❤
LURER?? Du ER gravid :D :D Gratulerer så mye! :D
Herregud du er gravid du, så fantastisk :D Grattis!! <3<3
spre babystøv ,masse babystøv ;)

Dere er så utrolig søte<3
Vet jo at dere har d MINST like tøft selv som jeg har hatt d, og enda føler jeg dere mener ærlig og oppriktig at d er gøy at jeg er...gravid:o :D
Tusen tusen takk, for at dere er de dere er, vet ikke om dere skjønner hvor mye d betyr for meg!!
Håper med alt jeg har at dere også kommer inn i august øyeblikkelig:D
Er fortsatt veldig spent på om testen kommer til å bli sterkere de neste dagene, og blir ikke å flytte inn i august før etter ikm hvertfall:)
Masse masse babystøv sendes deres vei;)

Nå blir d bildespam, men d er jo dagboken min, så d får gå:p
Redigert bilde med gårsdagens og dagens (ikke helt tørr). Dersom de ikke blir svakere etter de tørker er den hvertfall sterkere:)
ImageUploadedByBV Forum1448269663.785896.jpg

Nå blir d bildespam, men d er jo dagboken min, så d får gå:p
Redigert bilde med gårsdagens og dagens (ikke helt tørr). Dersom de ikke blir svakere etter de tørker er den hvertfall sterkere:)
Vis vedlegget 147218
Vi liker masse spam av slike tester :D
Dette kommer til å gå veien :) på onsdag blir det digital :)

Last edited:
Vi liker masse spam av slike tester :D
Dette kommer til å gå veien :) på onsdag blir det digital :)

Hihi:)
SOM jeg håper dette går veien!!:D Hadde blitt en helt fantastisk førjulsgave<3 Hmm...onsdag hørtes så tidlig ut:p Tenkte egentlig fredag jeg, hehe, tror jeg må se ann hvordan d går med strimlene først;)

Ingen tvil det der :) Slik var min test da jeg var 9 dpo, og sitter idag med kul på magen og halvveis i graviditeten med ei lita jente :)

Gratulerer så mye <3

Ingen tvil det der :) Slik var min test da jeg var 9 dpo, og sitter idag med kul på magen og halvveis i graviditeten med ei lita jente :)

Gratulerer så mye <3

Tusen takk:)
Har vært å sneket litt inne på dagboken din, men ikke vært så flink å skrive:o ;) Gøy at du er innom og titter!
Sååå koselig med ei lita prinsesse da:D
Håper så inderlig jeg følger i dine fotspor nå!

Jepp jepp jepp, definitivt sterkere i dag:D Her er de tørket helt begge to!
ImageUploadedByBV Forum1448285010.244996.jpg

I tillegg måtte jeg bare ta en test nå:o Innenfor fristen til og med:D
ImageUploadedByBV Forum1448285116.762209.jpg

Åå, det er så gøy!! Gratulerer så mye igjen ❤❤

Dere er så utrolig søte<3
Vet jo at dere har d MINST like tøft selv som jeg har hatt d, og enda føler jeg dere mener ærlig og oppriktig at d er gøy at jeg er...gravid:o :D
Tusen tusen takk, for at dere er de dere er, vet ikke om dere skjønner hvor mye d betyr for meg!!
Håper med alt jeg har at dere også kommer inn i august øyeblikkelig:D
Er fortsatt veldig spent på om testen kommer til å bli sterkere de neste dagene, og blir ikke å flytte inn i august før etter ikm hvertfall:)
Masse masse babystøv sendes deres vei;)
Hihi, så hyggelig sagt ♡ Det er så herlig å være den gjengen vi er her inne, som støtter og heier uansett hva :) Det er noe helt annet å glede seg over andres graviditet når man vet de har slitt for å få det til, de og. Supergøy å se testene dine. Det er så sykt når man ENDELIG får positiv test etter så lang tid. Og dette ser jo riktig så lovende ut, for testene dine bare stiger og stiger. Hurra :D

Tusen takk:)
Har vært å sneket litt inne på dagboken din, men ikke vært så flink å skrive:o ;) Gøy at du er innom og titter!
Sååå koselig med ei lita prinsesse da:D
Håper så inderlig jeg følger i dine fotspor nå!
Er ofte å sniker i dagboka di, først idag klarte jeg ikke la være å kommentere ;)
Er ikke så veldig flink å oppdatere dagboka mi for tiden ^^
Ja, blir veldig koselig, vi gleder oss masse :)

Krysser alt jeg har for at du følger etter nå :)

Hihi, så hyggelig sagt ♡ Det er så herlig å være den gjengen vi er her inne, som støtter og heier uansett hva :) Det er noe helt annet å glede seg over andres graviditet når man vet de har slitt for å få det til, de og. Supergøy å se testene dine. Det er så sykt når man ENDELIG får positiv test etter så lang tid. Og dette ser jo riktig så lovende ut, for testene dine bare stiger og stiger. Hurra :D

Ja, d er sant...d er liksom ett litt ekstra samhold mellom de som har prøvd lenge, koselig er d, selv om d ikke er en koselig situasjon å være i i seg selv. Der traff du spikern på hodet..."HELT SYKT" er faktisk veldig dekkende beskrivelse;)
Nå må du bare komme etter!!!

Er ofte å sniker i dagboka di, først idag klarte jeg ikke la være å kommentere ;)
Er ikke så veldig flink å oppdatere dagboka mi for tiden ^^
Ja, blir veldig koselig, vi gleder oss masse :)

Krysser alt jeg har for at du følger etter nå :)

Hehe, så hyggelig:) Litt har du oppdatert, må bare huske at d hvertfall er en person som går spent inn for leser dagboka di rett som d er;)
Takk takk<3 D hadde vært helt fantastisk om d endelig gikk veien nå:D

PP 20 - CD34
10 dpo

Dagens wondfo fra billige-tester.no fikk strek innen fristen (stod med stoppeklokka og STIRRET testen i senk, haha):) Tror ikke den er så mye sterkere enn gårsdagens, men vet man ikke skal sammenligne to dager på rad...så blir spennende å se i morgen;) Og ikke minst når den siste er tørket, lettere å sammenligne når de har samme utgangspunkt!
ImageUploadedByBV Forum1448340135.387639.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448340151.928632.jpg

Har også kjent ett slags press/murring i nedre del av magen de siste dagene, men d er vel stort sett alt:)

PP 20 - CD34
10 dpo

Dagens wondfo fra billige-tester.no fikk strek innen fristen (stod med stoppeklokka og STIRRET testen i senk, haha):) Tror ikke den er så mye sterkere enn gårsdagens, men vet man ikke skal sammenligne to dager på rad...så blir spennende å se i morgen;) Og ikke minst når den siste er tørket, lettere å sammenligne når de har samme utgangspunkt!
Vis vedlegget 147354
Vis vedlegget 147355

Har også kjent ett slags press/murring i nedre del av magen de siste dagene, men d er vel stort sett alt:)
Den er litt sterkere i dag:) kanskje enda sterkere i kveld :D
Er skikkelig artig at du har fått klaff nå :)

Den er litt sterkere i dag:) kanskje enda sterkere i kveld :D
Er skikkelig artig at du har fått klaff nå :)

Testa VELDIG tidlig i dag (04-tiden), shame on me:p Så ikke umulig d blir en aldri så liten ettermiddagstest;)
D er helt SYKT at d endelig har klaffet, kan virkelig ikke tro d er MEG liksom:o D er tross alt veldig mange mnd siden vi startet prøvingen. Har ikke klart å ta d helt inn ennå, men d kommer seg:D

Tatt test?:) :)

Back
Topp