Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er gravid! Det er ingen tvil der altså, den streken er tydelig Åååh, så morsomt!! Jeg hvisker et stille gratulerer ❤❤
LURER?? Du ER gravid Gratulerer så mye!
Herregud du er gravid du, så fantastisk Grattis!! <3<3
spre babystøv ,masse babystøv
Vi liker masse spam av slike testerNå blir d bildespam, men d er jo dagboken min, så d får gå
Redigert bilde med gårsdagens og dagens (ikke helt tørr). Dersom de ikke blir svakere etter de tørker er den hvertfall sterkere
Vis vedlegget 147218
Vi liker masse spam av slike tester
Dette kommer til å gå veien på onsdag blir det digital
Ingen tvil det der Slik var min test da jeg var 9 dpo, og sitter idag med kul på magen og halvveis i graviditeten med ei lita jente
Gratulerer så mye <3
Herlig dette liker vi. Blir nok digital på onsdag jaJepp jepp jepp, definitivt sterkere i dag Her er de tørket helt begge to!
Vis vedlegget 147257
I tillegg måtte jeg bare ta en test nå Innenfor fristen til og med
Vis vedlegget 147259
Åå, det er så gøy!! Gratulerer så mye igjen ❤❤
Herlig dette liker vi. Blir nok digital på onsdag ja
Hihi, så hyggelig sagt ♡ Det er så herlig å være den gjengen vi er her inne, som støtter og heier uansett hva Det er noe helt annet å glede seg over andres graviditet når man vet de har slitt for å få det til, de og. Supergøy å se testene dine. Det er så sykt når man ENDELIG får positiv test etter så lang tid. Og dette ser jo riktig så lovende ut, for testene dine bare stiger og stiger. HurraDere er så utrolig søte<3
Vet jo at dere har d MINST like tøft selv som jeg har hatt d, og enda føler jeg dere mener ærlig og oppriktig at d er gøy at jeg er...gravid
Tusen tusen takk, for at dere er de dere er, vet ikke om dere skjønner hvor mye d betyr for meg!!
Håper med alt jeg har at dere også kommer inn i august øyeblikkelig
Er fortsatt veldig spent på om testen kommer til å bli sterkere de neste dagene, og blir ikke å flytte inn i august før etter ikm hvertfall
Masse masse babystøv sendes deres vei
Er ofte å sniker i dagboka di, først idag klarte jeg ikke la være å kommentereTusen takk
Har vært å sneket litt inne på dagboken din, men ikke vært så flink å skrive Gøy at du er innom og titter!
Sååå koselig med ei lita prinsesse da
Håper så inderlig jeg følger i dine fotspor nå!
Hihi, så hyggelig sagt ♡ Det er så herlig å være den gjengen vi er her inne, som støtter og heier uansett hva Det er noe helt annet å glede seg over andres graviditet når man vet de har slitt for å få det til, de og. Supergøy å se testene dine. Det er så sykt når man ENDELIG får positiv test etter så lang tid. Og dette ser jo riktig så lovende ut, for testene dine bare stiger og stiger. Hurra
Er ofte å sniker i dagboka di, først idag klarte jeg ikke la være å kommentere
Er ikke så veldig flink å oppdatere dagboka mi for tiden ^^
Ja, blir veldig koselig, vi gleder oss masse
Krysser alt jeg har for at du følger etter nå
Den er litt sterkere i dag kanskje enda sterkere i kveldPP 20 - CD34
10 dpo
Dagens wondfo fra billige-tester.no fikk strek innen fristen (stod med stoppeklokka og STIRRET testen i senk, haha) Tror ikke den er så mye sterkere enn gårsdagens, men vet man ikke skal sammenligne to dager på rad...så blir spennende å se i morgen Og ikke minst når den siste er tørket, lettere å sammenligne når de har samme utgangspunkt!
Vis vedlegget 147354
Vis vedlegget 147355
Har også kjent ett slags press/murring i nedre del av magen de siste dagene, men d er vel stort sett alt
Den er litt sterkere i dag kanskje enda sterkere i kveld
Er skikkelig artig at du har fått klaff nå