La 2015 bli året:)

Det skjønner jeg veldig godt! Man vil jo så gjerne sitte med fasiten i hånda med én gang på om dette går hele veien eller ikke :P Dine tester er jo nydelige. Tenk på mine supersvake kjemisk-streker i forhold liksom. Dette går så bra att :D

Ja, hadde vært fint om d hadde vært så enkelt;) De er jo sterke, men blir så usikker når dem har monsterstigning en dag, og nesten minus stigning dag 2...men nå troor jeg at jeg har bestemt meg for å droppe test i morgen og heller ta på lørdag;)
Håper så iiiinderlig d:D

Nei, heldigvis!!:) Normalt sett har jeg jo egentlig passert ikm, men må vel ta utgangspunkt i at d er 15 dpo ikm er, så da blir d søndag på meg da:D
Når blir mensterminen din? Min blir evt 12.aug :)

Menstermin har jeg faktisk ikke sjekket da el var så sent, men måtte sjekke når du spurte;) 31 juli er menstermin, mens el termin er 9 august...litt forskjell:p
Ja blir mest riktig med ELtermin da.Men legene går vel ut ifra menstermin frem til UL :)

Ja blir mest riktig med ELtermin da.Men legene går vel ut ifra menstermin frem til UL :)

Akkurat d har jeg tenkt litt på...strengt tatt kan jeg vel bare si en dato, så kan jo si at jeg hadde mens 10 dager senere enn d som er tilfellet, hahaha:p Nei, vi får se;)

Akkurat d har jeg tenkt litt på...strengt tatt kan jeg vel bare si en dato, så kan jo si at jeg hadde mens 10 dager senere enn d som er tilfellet, hahaha:p Nei, vi får se;)
Blir uansett regulert på UL.Du kan jo fortelle at du har gått på letrozol og hadde sein EL :)

Ja, d blir d jo:) Er bare litt rart når man VET når el var at d er så firkantet:p
Ja det er jo egentlig idiotisk. Men offentlig leger er sjelden runde i kantene:) jeg har el sånn ca etter menstermin denne gangen, muligens 1 dag før :)

Ja det er jo egentlig idiotisk. Men offentlig leger er sjelden runde i kantene:) jeg har el sånn ca etter menstermin denne gangen, muligens 1 dag før :)

Nå blir d rett til jordmor for min del, men de er vel ikke noe mer runde i kantene de:p
Heldige deg som er så nærme;)

PP 20 - CD37
13 dpo/3+6

I morgen er ny uke, VELDIG spennende:D Innmari stolt over at jeg ikke testet på morgenen i dag:p Da klarer jeg å vente til i morgen!
Fortsatt press/øm i nedre del av magen, tett nese følelse og blir plutselig VELDIG sulten, selv om d bare er f.eks 2 timer siden sist...dette skremmer meg litt, for tenk hvis jeg gir etter hver gang, da kommer i alle fall kiloene til å renne på:o Må bare være flink og heller "time" måltidene, haha. Også leser jeg om at så mange blir innmari trøtt, men her er d heller motsatt...i går våknet jeg 06.20 og hadde ikke sjans å sove mer, litt irriterende i grunn:p Jaja, d kommer vel kanskje senere d, tiden vil vise!

Last edited:
Klapper for deg :)) Ikke dårlig å klare å la være å teste! :D

Er så artig at vi begge kom i augustforum. Helt utrolig at letrozol skulle funke med en gang.
Hadde jeg visst det ,skulle jeg gått til privat Gyn for 6 mnd siden :)

Er så artig at vi begge kom i augustforum. Helt utrolig at letrozol skulle funke med en gang.
Hadde jeg visst det ,skulle jeg gått til privat Gyn for 6 mnd siden :)

Ja, d var skikkelig stas:D

Haha, såååå enig, skulle dratt for leeenge siden:p Men da hadde d ikke blitt akkurat DENNE spira, så d er greit likevel;)

Ja, d var skikkelig stas:D

Haha, såååå enig, skulle dratt for leeenge siden:p Men da hadde d ikke blitt akkurat DENNE spira, så d er greit likevel;)
Ja det var nok meninga at det var nå det skulle skje :)

PP 20 - CD 38
14 dpo/4+0

NY UKE:D
Tror ikke tanta kommer med d første, føler streken er sterkere i dag...bare å nyte:) Ikke så lenge til de er like sterke faktisk, kanskje på mandag? D blir min neste test hvertfall:) Dette er så alt for spennende!! Men kjenner jo at jeg har troa pr nå:D
I morgen er min estimerte ikm, så nå er neste mål å komme over 5+0...d er bare en uke til, sweet!!
ImageUploadedByBV Forum1448697047.643049.jpg

Fantastisk :D den ser sterkere ut. Dette går veien ♥

Fantastisk :D den ser sterkere ut. Dette går veien ♥

Ja, håper virkelig d<3 Synes liksom den hadde så voldsom økning 10-11, mens nå har den bare svak økning...men må vel heller tenke på at økning er økning;)
Nå må du bare komme etter, holder av plass til deg<3

4+1

Er vel ikke vits å skrive pp, cd og dpo lengre...jeg er jo gravid akkurat nå;)
Puppene begynner så smått og bli små-ømme, stikker og strekker litt i nedre del av magen (høyre, venstre og midt på om hverandre), ingen kvalme, ikke noe særlig hodepine (hvertfall ikke ut over normalen), ikke trøtt...rett og slett er denne spiren (evt bare hormonene, haha) veldig snill med mamman sin;) Og så lenge alt er bra er d heeeelt greit for meg:p (men ofte kommer vel kanskje symptomene i uke 5+0 og ut, så får bare vente og se)
Spent på morgendagens test, håper de er like sterke eller at teststreken er sterkere...:) :) Blir spennende!!

4+1

Er vel ikke vits å skrive pp, cd og dpo lengre...jeg er jo gravid akkurat nå;)
Puppene begynner så smått og bli små-ømme, stikker og strekker litt i nedre del av magen (høyre, venstre og midt på om hverandre), ingen kvalme, ikke noe særlig hodepine (hvertfall ikke ut over normalen), ikke trøtt...rett og slett er denne spiren (evt bare hormonene, haha) veldig snill med mamman sin;) Og så lenge alt er bra er d heeeelt greit for meg:p (men ofte kommer vel kanskje symptomene i uke 5+0 og ut, så får bare vente og se)
Spent på morgendagens test, håper de er like sterke eller at teststreken er sterkere...:) :) Blir spennende!!
Blir flott med sterke streker. Gir en stor tilfredsstillelse å se Strekene bli sterkere.gleder meg til testen din i morgen <3

Back
Topp