Kva slags symptom har du no?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Moderator Linda, 21 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bruker65lj Andre møte med forumet

Kvalm, sover dårlig, altfor god luktesans, sulten hele tida, vondt i korsrygg, halebein og underlivet. Nyser ofte, tett i nesa. Mye mat som smaker rart. Dilla på rå gulrot, rå kålrot, ananas, isvann og potetmos :) og det kiler når den lille sparker inne i magen :-D (18+5)

2. andungen_87 Blir kjent med forumet

Blir kvalm når jeg blir sulten. Ellers mye luft i magen :p

3. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Kvalme × 1000 fortsatt. Oppkast. Alt for god luktesans. Ufattelig trøtt og lite søvn på natterstid. Sliten. Oppblåst. Vonde brystvorter. Fått avsmak på alt som skal drikkes. Dermed mye hodepine.

4. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Ømme bryst, til tider kvalm, trøtt, tett i nesen, dårlig matlyst, ekstrem luktesans og vondt rygg og hofter

5. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Kvalm, kvalm, kvalm og atter kvalm.
    Trøtt, trøtt, trøtt x10 :(

Om jeg ikke ligger å halvsover på sofaen så dør jeg av kvalmhet

• Enig Enig x 1
  6. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Endelig mindre ømme pupper og brystvorter- men er brått blitt uvell og kvalm

7. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Glemte helt at jeg springer på do hele tiden.. Kanskje jeg har blitt litt glemsom også

8. Perlesukker Betatt av forumet

Jeg er heldigvis i ganske fin form, men er så innmari trøtt hele tiden. Har lagt på sofaen siste to ukene etter jobb, og har ikke overskudd til å gjøre noe.
    Sover dårlig om natta, drømmer mye rart og er flere ganger på do i løpet av ei natt.. om dagen og for så vidt .
    Ellers har jeg veldig ømme pupper og "voksesmerter" i livmoren.

9. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg har ofte, på kveldene, en sånn like-før følelse. Sånn at jeg NESTEN er kvalm og har halsbrann, men ikke har det.

10. martar80 Betatt av forumet

Jeg begynner å få symptomer, hurra!!!!! Gleder meg over hver minste lille ting, for det tyder på at det ikke er tomt der inne, denne gangen. :) Trøtt, svimmel eller "light headed", må passe på spise ofte nok, ømme pupper og litt verk i livmoren. Ingen kvalme, det slapp jeg helt unna forrige gang også, så det passer meg fint. :) (Men, gleder meg IKKE til halsbrannen...)

Last edited: 26 Nov 2016
  11. Julispireimage Flørter med forumet Julibaluba 2017

Kjenner meg mer trøtt og redusert. føler at magen er tung, sikkert fordi jeg er så oppblåst hehe hormonell og hikker en del.
    Er det andre som opplever hikke? kan bare være tilfeldig xsmile8

12. -Løvinnen- Forelsket i forumet

Rare drømmer, litt kvalm, oppblåst og ømme pupper :)

13. Spirevipps Flørter med forumet

veldig trøtt. Litt småkvalm og ømme pupper

14. ToGo Glad i forumet

Kvalm, trøtt, liten matlyst, masse murringer i livmor som kommer og går. Verst om nettene og kan bli ganske smertefulle. (Har googla meg fram til at vondt i livmor er tegn på at den utvider seg, så jeg er ikke bekymret). Ellers har jeg det tipp topp. Frustrerende å ikke kunne dele det med folk enda da :)

15. HesteMamma88 Første møte med forumet

Har veldig lite symptomer, å d gjør meg bekymra. det står overalt hvor vanlig det er med mye symptomer så når jeg bare har pittelitt såre brystvorter og er litt ekstra trøtt bare så blir jeg bekymra. er første gangen jeg er gravid så alt er så nytt for meg, men kjenner jo at det er murringer og at noe foregår nede der så håper jo at alt er som det skal være :) men symptomene kan vell plutselig komme så jeg venter i spenning :)

16. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Småkvalm og oppkast innimellom... fått litt mer energi heldigvis :)

17. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Slutt å bekymre deg ingenting :) [IMG]

18. Penelope Flørter med forumet

Ømme pupper og that's it. Så det at man har mer symptomer med tvillinger stemmer ikke for meg

19. Pysekatt Glad i forumet

Kvalm kvalm og enda mer kvalm! Hadde man bare fått en pause i kvalmen innimellom!

Ellers er jeg fryktelig trøtt og sliten, sannsynligvis fordi jeg ikke får i meg noe særlig mat og drikke, samt slitsomt p komme gjennom dagene med kvalme.

Sykt vonde brystvorter også, og superluktesans, som ikke går så godt overens med kvalmen :p

20. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Er så kvalm... Jeg har kastet opp flere ganger. Er også trøtt og sliten.

Må nok ringe legen og sykemelde meg fordi sånn her kan jeg ikke dra på jobb

Del denne siden