Kva slags symptom har du no?

Kvalm, sover dårlig, altfor god luktesans, sulten hele tida, vondt i korsrygg, halebein og underlivet. Nyser ofte, tett i nesa. Mye mat som smaker rart. Dilla på rå gulrot, rå kålrot, ananas, isvann og potetmos :) og det kiler når den lille sparker inne i magen :-D (18+5)
 
Kvalme × 1000 fortsatt. Oppkast. Alt for god luktesans. Ufattelig trøtt og lite søvn på natterstid. Sliten. Oppblåst. Vonde brystvorter. Fått avsmak på alt som skal drikkes. Dermed mye hodepine.
 
Ømme bryst, til tider kvalm, trøtt, tett i nesen, dårlig matlyst, ekstrem luktesans og vondt rygg og hofter
 
Kvalm, kvalm, kvalm og atter kvalm.
Trøtt, trøtt, trøtt x10 :(

Om jeg ikke ligger å halvsover på sofaen så dør jeg av kvalmhet
 
Endelig mindre ømme pupper og brystvorter- men er brått blitt uvell og kvalm
 
Glemte helt at jeg springer på do hele tiden.. Kanskje jeg har blitt litt glemsom også
 
Jeg er heldigvis i ganske fin form, men er så innmari trøtt hele tiden. Har lagt på sofaen siste to ukene etter jobb, og har ikke overskudd til å gjøre noe.
Sover dårlig om natta, drømmer mye rart og er flere ganger på do i løpet av ei natt.. om dagen og for så vidt .
Ellers har jeg veldig ømme pupper og "voksesmerter" i livmoren.
 
Jeg har ofte, på kveldene, en sånn like-før følelse. Sånn at jeg NESTEN er kvalm og har halsbrann, men ikke har det.
 
Jeg begynner å få symptomer, hurra!!!!! Gleder meg over hver minste lille ting, for det tyder på at det ikke er tomt der inne, denne gangen. :) Trøtt, svimmel eller "light headed", må passe på spise ofte nok, ømme pupper og litt verk i livmoren. Ingen kvalme, det slapp jeg helt unna forrige gang også, så det passer meg fint. :) (Men, gleder meg IKKE til halsbrannen...)
 
Last edited:
Kjenner meg mer trøtt og redusert. føler at magen er tung, sikkert fordi jeg er så oppblåst hehe hormonell og hikker en del.
Er det andre som opplever hikke? kan bare være tilfeldig xsmile8
 
Kvalm, trøtt, liten matlyst, masse murringer i livmor som kommer og går. Verst om nettene og kan bli ganske smertefulle. (Har googla meg fram til at vondt i livmor er tegn på at den utvider seg, så jeg er ikke bekymret). Ellers har jeg det tipp topp. Frustrerende å ikke kunne dele det med folk enda da :)
 
Har veldig lite symptomer, å d gjør meg bekymra. det står overalt hvor vanlig det er med mye symptomer så når jeg bare har pittelitt såre brystvorter og er litt ekstra trøtt bare så blir jeg bekymra. er første gangen jeg er gravid så alt er så nytt for meg, men kjenner jo at det er murringer og at noe foregår nede der så håper jo at alt er som det skal være :) men symptomene kan vell plutselig komme så jeg venter i spenning :)
 
Småkvalm og oppkast innimellom... fått litt mer energi heldigvis :)
 
Har veldig lite symptomer, å d gjør meg bekymra. det står overalt hvor vanlig det er med mye symptomer så når jeg bare har pittelitt såre brystvorter og er litt ekstra trøtt bare så blir jeg bekymra. er første gangen jeg er gravid så alt er så nytt for meg, men kjenner jo at det er murringer og at noe foregår nede der så håper jo at alt er som det skal være :) men symptomene kan vell plutselig komme så jeg venter i spenning :)
Slutt å bekymre deg ingenting :)
12f37ceae46a2096646a9f60ad6bea96
 
Ømme pupper og that's it. Så det at man har mer symptomer med tvillinger stemmer ikke for meg
 
Kvalm kvalm og enda mer kvalm! Hadde man bare fått en pause i kvalmen innimellom!

Ellers er jeg fryktelig trøtt og sliten, sannsynligvis fordi jeg ikke får i meg noe særlig mat og drikke, samt slitsomt p komme gjennom dagene med kvalme.

Sykt vonde brystvorter også, og superluktesans, som ikke går så godt overens med kvalmen :p
 
Er så kvalm... Jeg har kastet opp flere ganger. Er også trøtt og sliten.

Må nok ringe legen og sykemelde meg fordi sånn her kan jeg ikke dra på jobb
 
Back
Topp