Kva slags symptom har du no?

M

Moderator Linda

Guest
Er du mykje plaga, eller tilnærma symptomfri? :)
 
mega trøtt, kvalm, ømme pupper
 
Kvalm og trøtt...
 
Ømme pupper , litt små stikking og murringer i livmor (antar at den lille gjør plass i det som blir midlertidig bo plass) og det rareste jeg har opplevd er at jeg nyser MYE oftere enn normalt :) bortsett fra det er jeg i fin form! Noe som bekymrer meg litt for trodde jeg kom til å merke mer til graviditeten i starten :p
 
Trøttheten begynner å avta litt :) kan være lenger våken om kveldene hehe. Men har litt ømme pupper og er veldig kvalm. Værst om morgenen og kvelden :(
 
Veldig kvalm, trøtt og ømme pupper
 
Vet ikke hvor jeg skal skrive, men jeg er i uke 5+5 i dag, og var hos legen på fredag.
Han mente jeg måtte ha tett oppfølging og tidlig UL pga mitt forrige svangerskap for 6 og et halvt år siden da jeg hadde mye ødemer, svangerskapsforgiftning og risiko fødsel.
Betyr det at det er fare for at det blir så komplisert igjen? noen med erfaring??
 
Vet ikke hvor jeg skal skrive, men jeg er i uke 5+5 i dag, og var hos legen på fredag.
Han mente jeg måtte ha tett oppfølging og tidlig UL pga mitt forrige svangerskap for 6 og et halvt år siden da jeg hadde mye ødemer, svangerskapsforgiftning og risiko fødsel.
Betyr det at det er fare for at det blir så komplisert igjen? noen med erfaring??

Ville kanskje lagt den inn på klagetråden eller bekymringstråden.
Har aldri opplevd det selv, men ville jo bare fulgt legens råd.
Håper det bare er en forsiktig lege og at du får et ukomplisert svangerskap :happy:
 
Trøtt og veldig umotivert til å gjøre noe som helst. Sofaen er fantastisk hehe!
 
Trøtt! Kviler etter jobb (som jeg sjelden gjør tilvanlig), gidder ikke å gjøre noe ekstra, som passer dårlig nå når det nærmer seg jul ;) og vondt i brystene
 
Kvalmen overskygger ALT nå.
 
Kvalm. Ikke trent på flere uker. Må kjøre til butikken siden klarer ikke gå (5min) pga kvalmen.
 
Kvalm, megatrøtt, jeg glemmer alt mulig rart, og jeg har noen sinnsykt livaktige drømmer om nettene :eek:
 
Trøtt, tisser hele tida, ømme brystvorter, mat smaker rart, og i dag litt kvalm og brekker meg. Blir bare mer symptomer her.
 
Kvalmen er kommet for fult. Veldig dårlig søvn på natta og uendelig trøtt på dagtid..
 
Back
Topp