Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Drømmer noe helt vanvittig, blir kvalm når jeg presser meg feks. bærer på 2-åringen, bekkenet er begynt å krangle, fortsatt trøtt, men heldigvis så har det begynt å komme seg litt
Veeeldig trøtt og i dag fikk jeg også stikkinger i underliv som tyder på at det trengs mere plass der inne hvertfall! Lo så høyt for det var så vondt men så rart og ekkelt for beinet mitt reagerte med å trekke seg inn som en krampe trekning :'D
Kvalm hele dagen, men sulten allikevel. Trøtt og slapp konstant. Kommer nok også av at jeg ikke får i meg så mye hverken mat eller drikke Ømme bryst, konstant tett nese, halsbrann, nyser, raper og utrolig mye luft i magen :s føler at jeg har det meste nå. Håper det avtar litt snart..
Kvalm, ekstremt trøtt, bare lyst på viss mat ( tåler ikke tanken på enkelte ting) må spise lite og ofte .. litt smerter i skambeinet så bekkenløsning er vel rundt hjørnet.. ja, og så sover jeg dårligere... jej ( uke 14+3)
Er 11+3 i dag og blir bare dårligere og dårligere. I begynnelsen var jeg kun trøtt. Nå er jeg trøtt, blir ekstremt fort sliten, er svimmel(svimmel av å sitte i ro til og med) og nå har plutselig kvalmen kommet.. kastet opp et par dager, og får ikke i meg mat- ingenting som smaker.
Kjenner det sliter på meg.. Hvis jeg ikke går meg en tur iløpet av arbeidsdagen, får jeg vondt i ryggen av å sitte også..
Kvalm, trøtt hele tiden. ingen matlyst, vond rygg og til tider i bekkenet, ømme bryst, kløe, raper på det siste jeg har spist, rare drømmer. Er 12+4 eller 12+6