Kva slags symptom har du no?

Drømmer noe helt vanvittig, blir kvalm når jeg presser meg feks. bærer på 2-åringen, bekkenet er begynt å krangle, fortsatt trøtt, men heldigvis så har det begynt å komme seg litt :)
 
Veeeldig trøtt og i dag fikk jeg også stikkinger i underliv som tyder på at det trengs mere plass der inne hvertfall! Lo så høyt for det var så vondt men så rart og ekkelt for beinet mitt reagerte med å trekke seg inn som en krampe trekning :'D
 
Trøtt ,kvalm,konstant sulten,knasker isbiter døgnet rundt,mye drømmer.
 
Kvalme, oppkast, hodepine til tider, ømme bryster, følsom luktesans, mindre matlyst, humørsvingninger...++ haha!
 
Formen er betydelig bedre. I dag har jeg ikke vært kvalm, bare trøtt og sliten. Men det går bra. Er kvalmen som er den værste plagen.
 
Fortsatt kvalm, kaster opp og konstant trøtt/sliten... HÅPER det snur snart. Passerer straks uke 12 :)
 
Kvalm hele dagen, men sulten allikevel. Trøtt og slapp konstant. Kommer nok også av at jeg ikke får i meg så mye hverken mat eller drikke :( Ømme bryst, konstant tett nese, halsbrann, nyser, raper og utrolig mye luft i magen :s føler at jeg har det meste nå. Håper det avtar litt snart..
 
Mye luftplager. Kvalme i varierende stadier. Sover dårlig. Tappa for energi. Såre brystvorter.
 
Kvalm, ekstremt trøtt, bare lyst på viss mat ( tåler ikke tanken på enkelte ting) må spise lite og ofte .. litt smerter i skambeinet så bekkenløsning er vel rundt hjørnet.. ja, og så sover jeg dårligere... jej:p ( uke 14+3)
 
Er 11+3 i dag og blir bare dårligere og dårligere. I begynnelsen var jeg kun trøtt. Nå er jeg trøtt, blir ekstremt fort sliten, er svimmel(svimmel av å sitte i ro til og med) og nå har plutselig kvalmen kommet.. kastet opp et par dager, og får ikke i meg mat- ingenting som smaker.
Kjenner det sliter på meg.. Hvis jeg ikke går meg en tur iløpet av arbeidsdagen, får jeg vondt i ryggen av å sitte også..

Usj, dagens syt og utblåsning. :)
 
Kvalm, trøtt hele tiden. ingen matlyst, vond rygg og til tider i bekkenet, ømme bryst, kløe, raper på det siste jeg har spist, rare drømmer. Er 12+4 eller 12+6
 
Er 13+2 nå, og er trøtt, sulten og har vondt i bekkenet!
 
Back
Topp