Kva slags symptom har du no?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Moderator Linda, 21 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. snerkulf Forelsket i forumet

Drømmer noe helt vanvittig, blir kvalm når jeg presser meg feks. bærer på 2-åringen, bekkenet er begynt å krangle, fortsatt trøtt, men heldigvis så har det begynt å komme seg litt :)

2. Kelebek Flørter med forumet

Er veldig sliten og trøtt. Ellers merker jeg ikke noe :)

3. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Veeeldig trøtt og i dag fikk jeg også stikkinger i underliv som tyder på at det trengs mere plass der inne hvertfall! Lo så høyt for det var så vondt men så rart og ekkelt for beinet mitt reagerte med å trekke seg inn som en krampe trekning :'D

4. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Trøtt ,kvalm,konstant sulten,knasker isbiter døgnet rundt,mye drømmer.

5. Nøtta17 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3

Kvalme, oppkast, hodepine til tider, ømme bryster, følsom luktesans, mindre matlyst, humørsvingninger...++ haha!

6. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Formen er betydelig bedre. I dag har jeg ikke vært kvalm, bare trøtt og sliten. Men det går bra. Er kvalmen som er den værste plagen.

7. BE1994 Andre møte med forumet

Fortsatt kvalm, kaster opp og konstant trøtt/sliten... HÅPER det snur snart. Passerer straks uke 12 :)

8. rina83 Glad i forumet

Kvalm hele dagen, men sulten allikevel. Trøtt og slapp konstant. Kommer nok også av at jeg ikke får i meg så mye hverken mat eller drikke :( Ømme bryst, konstant tett nese, halsbrann, nyser, raper og utrolig mye luft i magen :s føler at jeg har det meste nå. Håper det avtar litt snart..

9. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Mye luftplager. Kvalme i varierende stadier. Sover dårlig. Tappa for energi. Såre brystvorter.

10. Spirevipps Flørter med forumet

Kvalm, ekstremt trøtt, bare lyst på viss mat ( tåler ikke tanken på enkelte ting) må spise lite og ofte .. litt smerter i skambeinet så bekkenløsning er vel rundt hjørnet.. ja, og så sover jeg dårligere... jej:p ( uke 14+3)

11. Pinnsvinfrua Forelsket i forumet Sensommerlykke 2017

Er 11+3 i dag og blir bare dårligere og dårligere. I begynnelsen var jeg kun trøtt. Nå er jeg trøtt, blir ekstremt fort sliten, er svimmel(svimmel av å sitte i ro til og med) og nå har plutselig kvalmen kommet.. kastet opp et par dager, og får ikke i meg mat- ingenting som smaker.
    Kjenner det sliter på meg.. Hvis jeg ikke går meg en tur iløpet av arbeidsdagen, får jeg vondt i ryggen av å sitte også..

Usj, dagens syt og utblåsning. :)

12. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Kvalm, trøtt hele tiden. ingen matlyst, vond rygg og til tider i bekkenet, ømme bryst, kløe, raper på det siste jeg har spist, rare drømmer. Er 12+4 eller 12+6

13. Tust Elsker forumet

15+2; ingen symptomer hvis jeg spiser jevnlig[emoji5]får blodsukker fall hvis ikke. . .

14. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Litt trøtt, noe luft i magen og såre brystvorter :)

15. Bamsemin Glad i forumet

Er 13+2 nå, og er trøtt, sulten og har vondt i bekkenet!

16. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Tett i nesa, uggen på morgenen, og enorme pupper :)

Del denne siden