Kva slags symptom har du no?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Moderator Linda, 21 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillefrø2017 Blir kjent med forumet

Trøtt, verkende bekken, ømme store pupper :p, strekking i livmora, kvalme på formiddagen å i bil og kanskje en smule nærtagen :p hihi er takknemlig for alle symptomer man kan få :)

2. Tvillinger2017 Andre møte med forumet

Har slitt med kvalme siden uke 4 (uke 8+0 idag), ekstremt trøtt, ingen energi, humørsvingninger, ømme bryst... Er gravid med tvillinger så er sikkert derfor jeg merker symptomene mer denne gangen enn forrige svangerskap

3. StilkenLubbe Andre møte med forumet

9 uker i dag. Kvalme som kommer i røsk, slik har det vært siden uke 5-6. Såre nippler. Og er dømt til å bli trøtt hver dag i 16 tida :p

• Vinner Vinner x 1
  4. Tust Elsker forumet

9+3 i dag.. fin på morgenen; men i 12-13-tiden begynner jeg å bli veldig kvalm, dårlig matlyst; trøtt; jevnlig avføring (pleid å være hver 4-5 dag,nå en gang om dagen), tiltaksløs, frysen...håper det blir bedre i 2de trimester❤❤❤

5. Lulalei88 Glad i forumet

Mye kvalm (men kommer ikke noe opp), ekstremt sliten. Litt ømme bryst etter en dag i bh, men ikke nevneverdig egentlig. Stikker og vokser i magen

6. jentemamma2015 Andre møte med forumet

Kvalme og oppkast/brekkninger, trøtt og ømme pupper  hadde hyperemesis sist, er bedre nå, bank i bordet :)

7. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Kvalm, kvalm også enda litt mer kvalm... Er fælt :p

8. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Jeg er bare 4+6 i dag. Kjenner ingenting, har over hodet ingen gravidsymptomer, så må nesten gni meg i øynene for å forsikre meg om at testen faktisk er positiv :p.

Er mye trøtt da, særlig på ettermiddagen, så 1 symptom har jeg da ....

Sist ble jeg kvalm i uke 6, så jeg får vel bare juble så lenge jeg føler meg bra :happy:.

• Liker Liker x 1
  9. **Poppy** Flørter med forumet

Lite symptomer her, litt ømme pupper (de var mer ømme før egentlig), trøtt, litt fort irritabel.... hihi, og fort uggen når jeg er sulten. Og sulten er jeg støtt føler jeg, haha! Ellers må jeg opp om natten og tisse, det må jeg aldri ellers. Lysten på kaffe har helt forsvunnet - helt merkelig egentlig for før MÅTTE jeg ha kaffe flere ganger om dagen!

10. MB88 Andre møte med forumet

Trøtt, kvalme/oppkast og tett nese

11. Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015

Prikker litt i brystene, litt kvalme inn i mellom.

12. DottyJune Forelsket i forumet

Kvalme og trøtthet..
    Og så er jeg sånn "tissatrengt"øm helt nederst i magen... :)

13. Miniknøttet Gift med forumet

Jeg er kvalm når jeg blir sulten, men det er sjelden. Puppene er ømme, tisser oftere enn før og blir fort trøtt om kvelden.

14. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Hikker masse. Sulten, men ingen matlyst. Kvalm og konstant utslitt (9+6)

15. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Mens"smerter", trøtt, ømme pupper og rar i form uten å kunne beskrive det :p

16. LykkeligGravid97 Blir kjent med forumet

Veldig sulten og kvalm på morgenen, men har kjeks på nattbordet så det avtar fort:laughing002 ellers smerter i livmor, ikke konstante men kommer litt i ny og ne. litt trøttere enn vanlig og veldig oppblåst:laughing001

• Liker Liker x 1
  17. Tust Elsker forumet

Nyser mye!! Kvalmen er borte! (Bank i bordet) 10+2 nå. Vondt i hodet...!! Veldig...

18. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

11+4
    Utrolig kvalm, oppkast og hodepine for tiden... :meh:

19. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

11+4
    Utrolig kvalm, oppkast og hodepine for tiden... :meh:

20. kattungen Glad i forumet

Såvidt litt stikking i bekkenet når jeg har overbelastet, ellers ingen. 12+6 i dag :)

Del denne siden