Kva slags symptom har du no?

Trøtt, verkende bekken, ømme store pupper :p, strekking i livmora, kvalme på formiddagen å i bil og kanskje en smule nærtagen :p hihi er takknemlig for alle symptomer man kan få :)
 
Har slitt med kvalme siden uke 4 (uke 8+0 idag), ekstremt trøtt, ingen energi, humørsvingninger, ømme bryst... Er gravid med tvillinger så er sikkert derfor jeg merker symptomene mer denne gangen enn forrige svangerskap
 
9 uker i dag. Kvalme som kommer i røsk, slik har det vært siden uke 5-6. Såre nippler. Og er dømt til å bli trøtt hver dag i 16 tida :p
 
9+3 i dag.. fin på morgenen; men i 12-13-tiden begynner jeg å bli veldig kvalm, dårlig matlyst; trøtt; jevnlig avføring (pleid å være hver 4-5 dag,nå en gang om dagen), tiltaksløs, frysen...håper det blir bedre i 2de trimester❤❤❤
 
Mye kvalm (men kommer ikke noe opp), ekstremt sliten. Litt ømme bryst etter en dag i bh, men ikke nevneverdig egentlig. Stikker og vokser i magen
 
Kvalm, kvalm også enda litt mer kvalm... Er fælt :p
 
Jeg er bare 4+6 i dag. Kjenner ingenting, har over hodet ingen gravidsymptomer, så må nesten gni meg i øynene for å forsikre meg om at testen faktisk er positiv :p.

Er mye trøtt da, særlig på ettermiddagen, så 1 symptom har jeg da ....

Sist ble jeg kvalm i uke 6, så jeg får vel bare juble så lenge jeg føler meg bra :happy:.
 
Lite symptomer her, litt ømme pupper (de var mer ømme før egentlig), trøtt, litt fort irritabel.... hihi, og fort uggen når jeg er sulten. Og sulten er jeg støtt føler jeg, haha! Ellers må jeg opp om natten og tisse, det må jeg aldri ellers. Lysten på kaffe har helt forsvunnet - helt merkelig egentlig for før MÅTTE jeg ha kaffe flere ganger om dagen!
 
Kvalme og trøtthet..
Og så er jeg sånn "tissatrengt"øm helt nederst i magen... :)
 
Jeg er kvalm når jeg blir sulten, men det er sjelden. Puppene er ømme, tisser oftere enn før og blir fort trøtt om kvelden.
 
Hikker masse. Sulten, men ingen matlyst. Kvalm og konstant utslitt (9+6)
 
Veldig sulten og kvalm på morgenen, men har kjeks på nattbordet så det avtar fort:laughing002 ellers smerter i livmor, ikke konstante men kommer litt i ny og ne. litt trøttere enn vanlig og veldig oppblåst:laughing001
 
Såvidt litt stikking i bekkenet når jeg har overbelastet, ellers ingen. 12+6 i dag :)
 
Back
Topp