Kva slags symptom har du no?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Moderator Linda, 21 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lulalei88 Glad i forumet

Veldig trøtt.. overveldende til tider. Litt kvalm, gir en "uggen" følelse.

2. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

I dag har jeg vært litt kvalm..

3. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Glemte å nevnte trøtthet, oppblåst.. Tror symptomene er utallige :shy:

4. Simsalabim17 Andre møte med forumet

Kvalm gjennom hele dagen, har oppkast hver morgen. Ekstremt sulten hele tiden, men sliter med å få i meg noe. Bortsett fra det så er alt Tipptopp!!

5. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Veldig kvalm, og må opp om natten for å tisse

6. Lotta80 Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014

Sliten hele tia, kvalm/uggen, ømme bryst, litt murringer, litt svimmel, sover dårlig, drømmer.... trur det var det;)

7. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Veldig trøtt og sliten, litt "uggen"(på kanten til kvalm), litt ømme pupper pluss at jeg går rundt og er sulten hele tiden.

8. BabyH. Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

Kvaaaalm og trøtt

9. Gravid med nr.2 Betatt av forumet

ømme bryster, trøtt og sulten om hverandre hele døgnet... og vondt i magen... Murring/stikninger/smerter. Hver dag..? Er det flere som har det? Jeg tenker at litt murring må man forvente når det vokser der nede, men tanken på at dette ikke går bra streifer meg stadig.. Hvor mye vondt er vanlig liksom.. :p

10. Nygravidogglad Forelsket i forumet Aprilbarna`15

Kvalm, trøtt (veldig), sulten uten matlyst, uggen, ømme bryster, ukonsentrert, glemmer ting, lettrørt, hormonell

11. Huldermamma Forelsket i forumet

Allergien min er værre, kan ikke ta de vanlige allergitablettene så må bare holde ut..
    Ellers veldig lite symptomer, bare litt trøtt

12. Nunnemor Forelsket i forumet

Kvalm, trøtt, tisser ofte, ømme pupper, våkner lett om natta, reagerer på lukter og synes en del mat smaker rart. Også har jeg mye luft i magen :p

• Enig Enig x 1
  13. Miniknøttet Gift med forumet

Trøtt (det følger sykdommen min og), bedre luktesans, mye luft i magen, tisser ofte og ømme pupper. Kvalm i starten, men det har gitt seg.

14. Pysekatt Glad i forumet

Kvaaaaalme 24/7, sykt vonde pupper, økt kløe i huden, oppblåst og tendenser til bekkensmerter, og sykt god luktesans :p

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Ømme pupper hele tiden. Blir fort "uggen". Og i dag er jeg småkvalm...

16. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

glemte å føye på utrolig mange rare drømmer! :eek: våkner hver morgen like forundret!

17. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Våt i trusa :p (utflod), vonde pupper og luft i magen :)

18. klarforåblimamma2017 Andre møte med forumet

Jeg er fryktelig varm, febervarm, men har ikke feber. Veldig ubehagelig å føle seg syk når man ikke er det. Andre som har det som symptom?

19. Lykkespiren2017 Blir kjent med forumet

Ømme pupper fra dag en omtrent, litt kvalm av og til, hadde forstoppelse i begynnelse, mye utflod, murringer og kraftige voksesmerter som har gitt seg litt:')

20. Narnia88 Flørter med forumet

Ekstremt trøtt. Setter jeg meg ned, sovner jeg nesten umiddelbart, hadde helt sikkert klart å sovne døgnet rundt om det var mulig.. Svimmel. Ømme bryst- de har også blitt større, sier mannen. Småkvalm hele tiden, men foreløpig ikke oppkast. Reagerer mer på lukter. Stikker og har smerter nederst i magen, kjenner godt ting strekker på seg.
    Tendenser til bekkensmerter. Hodepine HELE tiden. Fryser enda mer enn vanlig..

Antar jeg er ca 5 uker på vei, men er langt fra sikker..

Del denne siden