Kva slags symptom har du no?

Glemte å nevnte trøtthet, oppblåst.. Tror symptomene er utallige :shy:
 
Kvalm gjennom hele dagen, har oppkast hver morgen. Ekstremt sulten hele tiden, men sliter med å få i meg noe. Bortsett fra det så er alt Tipptopp!!
 
Veldig kvalm, og må opp om natten for å tisse
 
Sliten hele tia, kvalm/uggen, ømme bryst, litt murringer, litt svimmel, sover dårlig, drømmer.... trur det var det;)
 
Veldig trøtt og sliten, litt "uggen"(på kanten til kvalm), litt ømme pupper pluss at jeg går rundt og er sulten hele tiden.
 
ømme bryster, trøtt og sulten om hverandre hele døgnet... og vondt i magen... Murring/stikninger/smerter. Hver dag..? Er det flere som har det? Jeg tenker at litt murring må man forvente når det vokser der nede, men tanken på at dette ikke går bra streifer meg stadig.. Hvor mye vondt er vanlig liksom.. :p
 
Kvalm, trøtt (veldig), sulten uten matlyst, uggen, ømme bryster, ukonsentrert, glemmer ting, lettrørt, hormonell
 
Allergien min er værre, kan ikke ta de vanlige allergitablettene så må bare holde ut..
Ellers veldig lite symptomer, bare litt trøtt
 
Kvalm, trøtt, tisser ofte, ømme pupper, våkner lett om natta, reagerer på lukter og synes en del mat smaker rart. Også har jeg mye luft i magen :p
 
Trøtt (det følger sykdommen min og), bedre luktesans, mye luft i magen, tisser ofte og ømme pupper. Kvalm i starten, men det har gitt seg.
 
Kvaaaaalme 24/7, sykt vonde pupper, økt kløe i huden, oppblåst og tendenser til bekkensmerter, og sykt god luktesans :p
 
Ømme pupper hele tiden. Blir fort "uggen". Og i dag er jeg småkvalm...
 
glemte å føye på utrolig mange rare drømmer! :eek: våkner hver morgen like forundret!
 
Ømme pupper fra dag en omtrent, litt kvalm av og til, hadde forstoppelse i begynnelse, mye utflod, murringer og kraftige voksesmerter som har gitt seg litt:')
 
Ekstremt trøtt. Setter jeg meg ned, sovner jeg nesten umiddelbart, hadde helt sikkert klart å sovne døgnet rundt om det var mulig.. Svimmel. Ømme bryst- de har også blitt større, sier mannen. Småkvalm hele tiden, men foreløpig ikke oppkast. Reagerer mer på lukter. Stikker og har smerter nederst i magen, kjenner godt ting strekker på seg.
Tendenser til bekkensmerter. Hodepine HELE tiden. Fryser enda mer enn vanlig..

Antar jeg er ca 5 uker på vei, men er langt fra sikker..
 
Back
Topp