Kva gjer du på akkurat no?

Akkurat nå skal jeg sette meg ned å se på nav sine sider og prøve å finne ut av hvordan vi kan gjøre det i permisjonstiden. Får ikke bekreftelse fra jordmor før i uke 28+5.. det er ikke for sent det?? :/

Akkurat nå skal jeg sette meg ned å se på nav sine sider og prøve å finne ut av hvordan vi kan gjøre det i permisjonstiden. Får ikke bekreftelse fra jordmor før i uke 28+5.. det er ikke for sent det?? :/
E de noet nytt de har børjat med? 28+5 før å få bekreftelse.

Ble så sulten før jeg skulle legge meg så måtte hive i meg litt kyllingsalat før jeg la meg! Sinnasnekkern på tv i mens :)

Vedlegg

• 1450386221269.jpg
    1450386221269.jpg
    42,7 KB · Visninger: 27
Eg ligg i senga og hører på snorking og håpar eg får sove snart. Det er straffen for at eg MÅTTE ha meg ein lur i formiddag...

c1f3a89d87e86030d8ec6f9eacccf8b3

Akkurat sett en fantastisk naturdokumentar på NRK1, om tiur. Bikkja fulgte meget godt med :p

gjør på fint lite,vært en hektisk dag,og vurderer nå sengen. i morgen er det fult kjør på jobb, i tillegg til at jeg må ha datteren min med på slep,ettersom juleferien på skolen har begynt.så er vel bare å lade opp batteriene. frister ikke å stå opp tidlig i morgen

Eg strikkar babyklær og ser "Dyrepasserne" på Sumo. Snart leggetid trur eg.

Endelig fått lagt meg på jobb.. Kjenner at 2 døgn på jobb med ungdommer som virkelig har satt en på prøve denne helga har vært tøfft og tungt.. bekkenet skranter mer og mer merker jeg selv om jeg har kuttet ned jobbhelga mi fra 3 døgn til 2 døgn.. godt å gå av jobb i morgen tidlig kl 10 og ha fri noen dager nå.. kjenner jeg er sliiiten..

Akkurat funnet senga etter en dag med litt baking og vasking... Bekkenet skriker etter litt hvile og jeg kjenner at tempo må ned mange hakk for at dette skal gå.

8bf4105b1902508b0358109733f61085

Frokost til julemorgen på tv før det er siste innspurt i bhg og skole :-)

Jul i stova, Ylvis UNICEF-spesial.
3b36ee824d914e4443977674e9bb3174

Her er det 'frost' og filmkos med barna<3 har hatt en hæli dag med de. Frokost på big-bite, juleverksted og bare kosedag:-) så lenge gaver og mat er i hus, så blir det jul, å da benytter jeg feriedagene sammen med barna istede for å stresse til jul:-)

Ungane er hos faren i helga, så her er det fotball og take away frå peppes. Og strikketøy.

Back
Topp