Kva gjer du på akkurat no?

Sitter i sofaen og kjenner på akrobater jeg har i magen. Noen ganger får magen en litt unaturlig form, også kjennes det ut som hun har planer om å presse seg gjennom skinnet mitt :) også har jeg sykt lyst på kakao...

Satsar på at det er lov å vise hud her... Får varmen i meg etter jordmortime og ein liten tur ute. Moro å sjå klementinen hoppe opp og ned ettersom babyen sparkar.
4325903e01c67ec743ade06320e60a56

Nå har jeg sitti i nesten 2 timer på gulvet og sortert tøy. Vi har vært fæle til å slenge for smått tøy i en pose og bare hive i kjelleren, og må har jeg sortert det.. kaste / beholde / gi til fretex og lignende.. det var godt for bekkenet :-(

a69a5c3305fec85cbf2b2b6356a495e1
noe av det vi beholder.

3d4fde345960e68f298d4bcb63ea1330
det vi skal gi bort.

Og det motiverende var at mannen bare tok opp halvparten fra kjelleren, så har ei runde til snart.. pjuuuuuh!

Akkurat spist kveldsmat og vil i sengen, bare får det ikke til siden jeg har husabeid eg burde gjøre først. Dagene er slitsomme og nettene søvnløse... fungere dårlig under press om dagene,og humøret går i berg og dal bane. men kan ikke bare ligge meg ned heller... Fysioterapeuten sier jeg må roe ned å be andre om hjelp, og ikke tør hun å behandle meg så mye, siden bekken og nervene mine ikke helt liker det ene el andre...
Så kan vel konkludere med at eg er sytete idag :P

Akkurat nå er vi indlagt på sygehuset med vår dreng på 17.mnd,han skal ha en hjerteoperasjon tidlig imorgen...
Han har endelig sovnet,etter en laaaang dag med forundersøgelser og jeg "skal bare" lese litt mer på babyverden innen søvnen tar meg! ;)
Det minste tilskuddet i magen,har ingen planer med å finne roen,nå som jeg endelig har det...

Akkurat nå er vi indlagt på sygehuset med vår dreng på 17.mnd,han skal ha en hjerteoperasjon tidlig imorgen...
Han har endelig sovnet,etter en laaaang dag med forundersøgelser og jeg "skal bare" lese litt mer på babyverden innen søvnen tar meg! ;)
Det minste tilskuddet i magen,har ingen planer med å finne roen,nå som jeg endelig har det...
Lykke lykke til!

Lykke til i dag ♡

Håpar det har gått bra i dag!

Håpar det har gått bra i dag!
Ja,noen komplikasjoner ble det,men vi har fått beskjed om at det har vært en vellykket operasjon!
Venter på å få komme på opvågningen til ham om noen minutter. :)
Vært en laaaang ventetid for mor og far!

Hyggelig at du spør!

Ja,noen komplikasjoner ble det,men vi har fått beskjed om at det har vært en vellykket operasjon!
Venter på å få komme på opvågningen til ham om noen minutter. :)
Vært en laaaang ventetid for mor og far!

Hyggelig at du spør!
Huff så skummelt! Godt det har gått fint. Blir nok godt å sjå han igjen No!

Back
Topp