Sitter i sofaen og kjenner på akrobater jeg har i magen. Noen ganger får magen en litt unaturlig form, også kjennes det ut som hun har planer om å presse seg gjennom skinnet mitt også har jeg sykt lyst på kakao...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke lykke til!Akkurat nå er vi indlagt på sygehuset med vår dreng på 17.mnd,han skal ha en hjerteoperasjon tidlig imorgen...
Han har endelig sovnet,etter en laaaang dag med forundersøgelser og jeg "skal bare" lese litt mer på babyverden innen søvnen tar meg!
Det minste tilskuddet i magen,har ingen planer med å finne roen,nå som jeg endelig har det...
Tusen mange takk!Lykke lykke til!
Lykke til i dag ♡Akkurat nå er vi indlagt på sygehuset med vår dreng på 17.mnd,han skal ha en hjerteoperasjon tidlig imorgen...
Han har endelig sovnet,etter en laaaang dag med forundersøgelser og jeg "skal bare" lese litt mer på babyverden innen søvnen tar meg!
Det minste tilskuddet i magen,har ingen planer med å finne roen,nå som jeg endelig har det...
Håpar det har gått bra i dag!Akkurat nå er vi indlagt på sygehuset med vår dreng på 17.mnd,han skal ha en hjerteoperasjon tidlig imorgen...
Ja,noen komplikasjoner ble det,men vi har fått beskjed om at det har vært en vellykket operasjon!Håpar det har gått bra i dag!
Huff så skummelt! Godt det har gått fint. Blir nok godt å sjå han igjen No!Ja,noen komplikasjoner ble det,men vi har fått beskjed om at det har vært en vellykket operasjon!
Venter på å få komme på opvågningen til ham om noen minutter.
Vært en laaaang ventetid for mor og far!
Hyggelig at du spør!
Det har jeg også gjort i kveldLigger på sofan å ser på rotet som
Ligger på golvet