Kva gjer du på akkurat no?

Akkurat nå har jeg montert ferdig lue jeg har strikka til datteren min. Og prøver å finne ut hva dagens middag skal være.

Står på badet og pussar tenner!

Ligger i sengen å snakkar med min søster.
Hon reiser hjem till Sverige imon .

Har akkurat kjørt jenten min på skolen. Nå skal jeg strikke litt. Før jeg skal på møte i banken ☺

Ligger våken. Våkna 3, nå er den 5... Nå sparker babyene også, mannen går nok snart på jobb. Får snike meg til litt morgensøvn... Prøve på hvertfall!

var våken og klar for dagen kl 7 i dag :p ungefri og jeg får ikke til å sove leeeeeenge, fint:p jaja får kanskje litt ut av dagen da. Nå frokost og tv titting :D

Sitter foran peisen med en lillegutt på fanget og en i magen ;-) litt kramper i leggene og vond rygg ellers i topp form :-)

Vedlegg

• 1452360524428.jpg
    1452360524428.jpg
    34,1 KB · Visninger: 26
ImageUploadedByBV Forum1452366603.133853.jpg

Venter på at dette skal bli ferdig slik at vi kan se film og spise hjemmelaga pizza i stedet :p har en mann som er meget glad i fotball, jeg kunne ikke brydd meg mindre! :p

Har telt masker og gjort om ei oppskrift på ulltrøye til å passe nyfødd. Snart sovetid, kjenner eg.
d7a6df5a3e2ea7f54b06aeeba316a587

Får ikke sove så stresser med å tenke på alt som skal ordnes med oppussing! Hjelp!!

sitter fortsatt i håndklær selv om jeg gikk ut av dusjen for en time siden :O kjenner jeg har mer behov for å ta en strekk på sofaen enn å kle på meg å kjøre for å hente guttungen som er hos pappan :/

Har akkurat slengt meg ned i godstolen etter å ha sendt ungane på badet.

Ligger i senga og får ikke sove... Savner mannen som er borte på jobb.

Kjenner på at lille sparker og tenker på alt som enda ikke er på plass før han kommer :)

Back
Topp