Kristinevennen87
Flørter med forumet
Ligger å synes synd på meg selv.. Virker som jeg har fått omgangssyken.. Mannen er borte denne uken.. Har lyst på cola men har ikke mer igjen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er heilt grusomt! Men eg har vore velsigna med veldig få anfall i svangerskapet (kanskje 1 kraftig og 1 mildt pr mnd no, mot 1-3 dagar kvar veke heilt utslått før eg blei gravid).Så trist med migrene. Har selv så mye hodepine i detta svangerskapet de e helt J å ha det aå ofta
Oj da har de blitt bedre i svangerskapet dåDet er heilt grusomt! Men eg har vore velsigna med veldig få anfall i svangerskapet (kanskje 1 kraftig og 1 mildt pr mnd no, mot 1-3 dagar kvar veke heilt utslått før eg blei gravid).
Absolutt! Skal unngå alt av hormoner etterpå og, i håp om at migrenen ikkje kjem tilbake...Oj da har de blitt bedre i svangerskapet då
Får hoppas för din delAbsolutt! Skal unngå alt av hormoner etterpå og, i håp om at migrenen ikkje kjem tilbake...
Absolutt! Skal unngå alt av hormoner etterpå og, i håp om at migrenen ikkje kjem tilbake...
Å nei, god bedringLigger å synes synd på meg selv.. Virker som jeg har fått omgangssyken.. Mannen er borte denne uken.. Har lyst på cola men har ikke mer igjen :/
Njyt detVis vedlegget 151419Skal til frisøren
Dei siste åra har migrenen min blitt verre og verre og eg har prøvd ut diverse ulike typar medisin, både forebyggande og anfallsmedisin. Gjekk på Topimax forebyggande fram til litt før eg slutta på prevensjon, det fungerte ganske bra. Anfallsmedisin virkar av og til, kjem an på om eg er flink til å ta den med det samme/ved første antydning til vondt.Uff migrene er ikke noe særlig. Går du på medisiner for dette til vanlig? Jeg mistenker at det er det jeg sliter med... Har to typer hodepine, den ene starter med en slags flimring eller noe uklarheter foran øynene før hodepinen kommer sigende. Blir da helt slått ut og ikke noe smertestillende hjelper... Må ligge i et kalt rom uten lys eller lyd... Har vært til legen flere ganger tidligere, men bare fått beskjed om at det ikke er migrene, men vanlig hodepine... Vært ekstra ille etter at jeg ble gravid... Varer over flere dager når jeg får det nå...
Edit: veldig Off topic så jeg nå...
Dei siste åra har migrenen min blitt verre og verre og eg har prøvd ut diverse ulike typar medisin, både forebyggande og anfallsmedisin. Gjekk på Topimax forebyggande fram til litt før eg slutta på prevensjon, det fungerte ganske bra. Anfallsmedisin virkar av og til, kjem an på om eg er flink til å ta den med det samme/ved første antydning til vondt.
Hos meg begynner det ofte med lette smerter i/bak høgre auget, og veldig lysfølsomhet og så blir det kraftigare til neste dag (som ofte er heilt grusom, med kvalme og), og så litt bedre på dag tre og bra igjen dag fire. Er det først blitt ille klarar eg ingen ting, og dag 2 blir som regel tilbrakt i seng på mørkt rom, sover masse.
Sikkert lurt. Det fins mange alternativ å prøve ut og god mulighet for bedring om det er migrene. Eg (som veldig mange andre) blir klart verre av hormonprevensjon, så det er utelukka etter fødselen. Elles er det beste ein kan gjere å sørge for regelmessig søvn og mat, samt å unngå stress...Høres ikke godt ut jeg har som regel hatt det over et par dager, men siden jeg ble gravid har det vært er par ganger hvor jeg har hatt det over en hel uke... Tenker å snakke med legen igjen når min fastlege er tilbake i januar nå.
Sikkert lurt. Det fins mange alternativ å prøve ut og god mulighet for bedring om det er migrene. Eg (som veldig mange andre) blir klart verre av hormonprevensjon, så det er utelukka etter fødselen. Elles er det beste ein kan gjere å sørge for regelmessig søvn og mat, samt å unngå stress...