Kva gjer du på akkurat no?

Eg ser visst plutselig fotball her (heia Arsenal!), mens eg irriterer meg grønn og blå over at eg har lest feil på bursdagsinvitasjonen til guttungen.. Kjørte for å levere han i stad, men besøket var i går. Hjernen min fungerar berre ikkje lenger!
Uff så trist . Hur reagera gutten på det då??

Uff så trist . Hur reagera gutten på det då??
Han blei lei seg, men det gjekk greit. Vi var innom og leverte gave (og guttungen fekk godtepose), og så inviterte vi bursdagsbarnet til å bli med heim etter skulen. Så då var det nesten bra igjen.

Han blei lei seg, men det gjekk greit. Vi var innom og leverte gave (og guttungen fekk godtepose), og så inviterte vi bursdagsbarnet til å bli med heim etter skulen. Så då var det nesten bra igjen.
Så bra:-) då blev både din gutt og bursdagsbarnet førnøjd :-)

Jeg og samboer ser litt fotball i mellom julevaska her :) i dag ble det nedvasking av kjøkken og støvsuging og vasking av alle gulver i hus! Puh!

Vedlegg

• 1450027746737.jpg
    1450027746737.jpg
    44,8 KB · Visninger: 31
Har akkurat satt meg ned etter et ryddesjau, flytter i løpet av januar og har lyst til å få gjort klart mest mulig nå før magen plutselig blir i veien. Skal se film eller noe med samboer senere.

Eg ligg i senga og ventar på at mannen skal bli ferdig i dusjen.

ImageUploadedByBV Forum1450086067.427923.jpg sitter i bilen og spiser frokost :p måtte møte fastende til kontroll på sykehuset.. Var så sulten og morgen kvalm. Orka ikkje og gå ut av bilen for og kjøpe mat. Kiosken på sykhuset var selvsagt stengt -_-... Og måtte møte med full blære!! Lite kult med min tunge mage :p godt og tisse etter timen ja :p

Ligger rett ut på sofaen etter å ha vært på Nordby og handlet julegaver i hele dag med min mor! Dødssliten i rygg og føtter! Fikk handlet alle julegaver bortsett fra mamma sin siden ho var med! Veldig deilig og bare ha 1 gave igjen! Puh! :)

Vedlegg

• 1450120299247.jpg
    1450120299247.jpg
    33,5 KB · Visninger: 25
Kosar meg med strikketøy, gårsdagens lussekattar og Chocolat (Johnny Depp..) sidan ungane søv hos faren i natt og eg kan sove lenge i morgon.
980fec42a8a44761593d5d72a3ead555

Last edited:
Ligger i sængen :-)
Eg og...

Har vore og sett juleforestilling på skulen, og gått heim og lagt meg igjen med skikkelig migrene for første gong på sikkert 1 mnd. Passar veldig dårlig i dag, håpar berre det blir bedre utover dagen.

Eg og...

Har vore og sett juleforestilling på skulen, og gått heim og lagt meg igjen med skikkelig migrene for første gong på sikkert 1 mnd. Passar veldig dårlig i dag, håpar berre det blir bedre utover dagen.
Så trist med migrene:(. Har selv så mye hodepine i detta svangerskapet de e helt J å ha det aå ofta

Psyker meg opp til å lese gjennom samboers eksamensinnlevering, vil jo hjelpe han men føler jo at all kunnskap og fornuft forsvant da jeg ble gravid. Så må liksom bruke dobbelt så lang tid som tidligere på å få med meg ting :p

Back
Topp