Kva gjer du på akkurat no?

Akurat nå så prøver eg å få jenta till å sova. Hon nektar totalt
Sånn har vi hatt det ikveld og.. Pleier å sovne på et blunk, men styra fælt og ville jeg skulle legge meg sammen med ho. Brukte vel 1 1/2 time før ho endelig sovna..

Sånn har vi hatt det ikveld og.. Pleier å sovne på et blunk, men styra fælt og ville jeg skulle legge meg sammen med ho. Brukte vel 1 1/2 time før ho endelig sovna..
Ja eg tror eg hålt på så længe selv . Blir sliten av de kvellarna

Ser på hærlege spark frå veslejenta i magen :-*

Vedlegg

• 2015-12-06_22.01.21.jpg
    2015-12-06_22.01.21.jpg
    46,6 KB · Visninger: 34
b16fa19dc464adbf498a32e49892434f
leser foreldre og barn, og stryker på magen

Håndball og strikketøy!
1a219645cb81ec56bdbe4eb29c513404

Ligger søvnløs i senga, ser på klokka og lurer på hvorfor jeg ikke sover enda klokka to på natta :)

Eg og og i senga. Har fått ungane opp og kjørt dei til skulen, men skal ta meg ein lur no. Har eksamen i morgon, så i dag er det bare "lading". Kan ikkje huske eg var like trøtt like lenge forrige svangerskap. Er vel blitt eldre eg og.

Eg og og i senga. Har fått ungane opp og kjørt dei til skulen, men skal ta meg ein lur no. Har eksamen i morgon, så i dag er det bare "lading". Kan ikkje huske eg var like trøtt like lenge forrige svangerskap. Er vel blitt eldre eg og.

Lykke til med eksamen :)

Lycke till på eksamen:)

Ligger på soffan og hörer ser ute hur mycket de blåser. Liker eg den vinden

Eg sit og strikkar babybukse mens eg ventar på å bli servert lunsj!
e74a70039f987e9332e101219225b263

Sportssøndag her:-) som vanlig den siste tiden...
Driver også å får på plass litt på barnerommet mellom:-)

Sitter på soffan og er førbannad. Øver noen hvitløksbrød eg klart brænne 2 st efter hverandre faktiskt . Går det ann

Eg ser visst plutselig fotball her (heia Arsenal!), mens eg irriterer meg grønn og blå over at eg har lest feil på bursdagsinvitasjonen til guttungen.. Kjørte for å levere han i stad, men besøket var i går. Hjernen min fungerar berre ikkje lenger!

Back
Topp