Så skummelt hvordan går det med deg i dag? Og hvordan går det med det psykisk? Er så skummelt og sårbart når det er snakk om et ufødt barnFått ny info nå.
Jeg får forhåpentligvis komme hjem imorgen. Har fått timer framover for tett oppfølging på poliklinikken og har også fått krisetelefonnummer jeg skal ringe hvis noe skjer, så kommer ambulanse med jordmødre og henter meg. Det er nok morkaka som blør og ikke fungerer som den skal, men enn så lenge har babyen det fint. De mener nå at det ikke kan være noe annet når det er så store blødninger og håper ho holder seg inne til uke 32, men ingen vet hvor lenge det blir. Kan godt være jeg går helt til termin også. Får muligens lungemodningssprøyte før hjemreise. Får ikke lov til å reise noe sted (langt) og må ta det veldig rolig. Jeg får ikke besøk nei... og det er veldig sårt for jeg har en liten gutt på 19 mnd hjemme som venter på meg :’(
Vært så glad i hele dag fordi det virker som om blødningen har stoppa helt, men så var jeg på do istad og da ramla det ut en stor blodklump (beklager detaljer). Virka som om den hadde blokkert litt for det fulgte litt friskt blod etterpå. Går hardt utover psyken å måtte ligge så mange dager på observasjon uten noen å snakke med eller å kunne klemme lille gutten min (og mannen). Som om det ikke er tøft nok fra før i disse tider. Det viktigste nå er lillesøster i magen.