Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Så bra Lollo83! Men kjenner å litt den der hjelp følelsen nu når det nærmer sæ sånn. Her ligger de også med hode ned begge to.
spennende tider vi går i møte. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lykke til søte Charieo!Heihei! Godt å høre at det går fint med alle
Liten oppdatering herfra:
Var på vekstkontroll i går, uke 33+0 og hadde høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem i kroppen :-/ Hurra for svangerskapsforgiftning! Ble lagt inn på føden for observasjon, og her ligger jeg enda... Prøvene er stabile nå, men i og med at ting kan forverre seg relativt kjapt, får jeg ikke dra hjem. Eneste som hjelper mot svangerskapsforgiftning er fødsel, så er nødt til å være her frem til da. Jeg kommer til å bli satt i gang, men foreløpig venter de. Jentene har d veldig fint inni magen e da, så d er min form d kommer an på. Så nå ligger jeg her og rugerHåper de kan være der ei uke til ihvertfall
![]()
Heihei! Godt å høre at det går fint med alle![]()
Liten oppdatering herfra:
Var på vekstkontroll i går, uke 33+0 og hadde høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem i kroppen :-/ Hurra for svangerskapsforgiftning! Ble lagt inn på føden for observasjon, og her ligger jeg enda... Prøvene er stabile nå, men i og med at ting kan forverre seg relativt kjapt, får jeg ikke dra hjem. Eneste som hjelper mot svangerskapsforgiftning er fødsel, så er nødt til å være her frem til da. Jeg kommer til å bli satt i gang, men foreløpig venter de. Jentene har d veldig fint inni magen e da, så d er min form d kommer an på. Så nå ligger jeg her og rugerHåper de kan være der ei uke til ihvertfall
![]()
Oi her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg.Tusen takk for alle lykkeønskninger
Alle prøver holder seg relativt stabile, men ting kan visst skje fort :-/
Fikk dra hjem på en 4timers permisjon i dag da, det var deilig!Håper på det i morgen også.
Ha ei fin natt dere!![]()
Oi her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg.
Hyl ut om du trenger selskap på sykehuset da.
Jeg bort jo rett over gata og er sykemeldt![]()
Du får hvertfall hyle ut da over helga evtHar ikke gidda å skrive det overalt AmahelKan godt være jeg trenger litt selskap over helga
I dag har jeg fått permisjon, så trenger ikke være tilbake før i morgen formiddag! Deilig å komme seg ut og hjem litt
![]()
Ellers så må jeg bare ta en dag om gangen