Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Så bra Lollo83! Men kjenner å litt den der hjelp følelsen nu når det nærmer sæ sånn. Her ligger de også med hode ned begge to. spennende tider vi går i møte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lykke til søte Charieo!Heihei! Godt å høre at det går fint med alle
Liten oppdatering herfra:
Var på vekstkontroll i går, uke 33+0 og hadde høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem i kroppen :-/ Hurra for svangerskapsforgiftning! Ble lagt inn på føden for observasjon, og her ligger jeg enda... Prøvene er stabile nå, men i og med at ting kan forverre seg relativt kjapt, får jeg ikke dra hjem. Eneste som hjelper mot svangerskapsforgiftning er fødsel, så er nødt til å være her frem til da. Jeg kommer til å bli satt i gang, men foreløpig venter de. Jentene har d veldig fint inni magen e da, så d er min form d kommer an på. Så nå ligger jeg her og ruger Håper de kan være der ei uke til ihvertfall
Heihei! Godt å høre at det går fint med alle
Liten oppdatering herfra:
Var på vekstkontroll i går, uke 33+0 og hadde høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem i kroppen :-/ Hurra for svangerskapsforgiftning! Ble lagt inn på føden for observasjon, og her ligger jeg enda... Prøvene er stabile nå, men i og med at ting kan forverre seg relativt kjapt, får jeg ikke dra hjem. Eneste som hjelper mot svangerskapsforgiftning er fødsel, så er nødt til å være her frem til da. Jeg kommer til å bli satt i gang, men foreløpig venter de. Jentene har d veldig fint inni magen e da, så d er min form d kommer an på. Så nå ligger jeg her og ruger Håper de kan være der ei uke til ihvertfall
Oi her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg.Tusen takk for alle lykkeønskninger
Alle prøver holder seg relativt stabile, men ting kan visst skje fort :-/
Fikk dra hjem på en 4timers permisjon i dag da, det var deilig! Håper på det i morgen også.
Ha ei fin natt dere!
Oi her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg.
Hyl ut om du trenger selskap på sykehuset da.
Jeg bort jo rett over gata og er sykemeldt
Du får hvertfall hyle ut da over helga evtHar ikke gidda å skrive det overalt Amahel Kan godt være jeg trenger litt selskap over helga I dag har jeg fått permisjon, så trenger ikke være tilbake før i morgen formiddag! Deilig å komme seg ut og hjem litt
Ellers så må jeg bare ta en dag om gangen