Charieo og Amie82: Spennende tider i møte
Det er virkelig ikke så lenge til altså
Jeg tror jeg er "sistemann" ut her, er vel den som har termin sist av oss, så jeg følger jo selvsagt ekstra spent med dere som nærmere dere et par skritt mer enn meg
Mamma til sim og sam: Dette er kanskje et dumt spm, men hva er egentlig modningstegn, og når skal man kjenne det i så fall? Jeg er jo førstegangsgravid, så jeg er helt noldus på dette
Jeg har en del kynnere da, selv når jeg er i ro, og for å si det sånn så er det ikke noe behagelig å sitte på do (beklager- her snakker jeg rett fra levra
) Det kjennes veldig ømt og vondt ut "der nede", men ikke som at det skal komme noe ut altså. Og korsrygggen verker ja... men det er bare fordi jeg er sliten i ryggen tror jeg- ikke sånn type murring.. men jeg vet ikke..
Jeg var og besøkte en venninne som nettopp har fått en liten jente- fikk meg en liten reality-check må jeg si!!! Et levende lite menneske som er helt avhengig av mamman og pappan sin. Og jeg får to!!!!!!!!!!! Jeg tenker så mye på og er liksom redd for at jeg ikke skal strekke til liksom
Det er litt slitsomt å tenke på... Jeg mener, jeg vil jo det beste for begge to- den følelsen kom omtrent med en gang jeg så pluss-tegnet på graviditetstesten, men hva om jeg ikke får det til... Er det vanlig å få litt panikk nå rundt denne tiden kanskje enten man bærer på en eller to babyer??? (Uke 28)