Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Ja va det æ trudde å. Så litt irritert på det der, fordet om det ikke e store beløpet. Å vet at hvis æ hadde blitt fulgt opp på sykehus hadde æ ikke trengt å betale de 54 kronan. Men men, sånn e det nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får sjekke ut med NAV. Han gynekologen bortforklarte det med at det va politikere som hadde bestemt det. Den vanlige unnskyldninga man bruker kan man vel si. Å mente at æ hadde nu væl råd til det. :-/ greit nok det, men i prinsippet ska jo svangerskapsomsorgen være gratis.
Vi også har tenkt å bestille TFk vognen fra kiddies24 Kunne du vente med betalingen til du hentet de fra posten? Jeg får bare opp at jeg må betale med kort, og så sender de med DHL, men da leverer de på døren da Var det forresten kiddies24.de du bestilte fra?Jeg har foresten fått tfk vogna + bilstolene fra Tyskland De har ligget litt over en uke på posten da jeg måtte vente på lønn for å få råd til å ta det ut....
Er kjempefornøyd med vogna!!! Å bilstolene! Må si jeg var snar å få montert opp vogn å så måtte jeg se om jeg fikk god plass til bilstolene i bilen!Å det vart så bra!
Ja jeg bestilte fra kiddies24Vi også har tenkt å bestille TFk vognen fra kiddies24 Kunne du vente med betalingen til du hentet de fra posten? Jeg får bare opp at jeg må betale med kort, og så sender de med DHL, men da leverer de på døren da Var det forresten kiddies24.de du bestilte fra?
Jeg er faktisk helt enig, Charieo Jeg trives veldig godt med meg selv nå når jeg er gravid, og jeg nyter hvert eneste måltid og hver eneste sjokoladebit og iskule Det er bare "alle andre" rundt som er så opptatt av det egentlig.. Har fått en del kommentarer på jobb feks, som: Skal spise nå igjen?, skal du spise alt det der?, greit nok du skal spise for flere enn deg selv, men du må jo passe vekta, det skal jo av igjen også... Jeg gikk jo helt i kjelleren jeg da For jeg var jo i utgangspunktet så fornøyd med meg selv, og helt ærlig stolt over hvordan kroppen min ser ut nå Jeg bærer jo to babyer for guds skyld Så, egentlig er jeg ikke opptatt av vekt- men av en eller annen grunn så blir det så mye fokus på det- av alle rundt meg- og da mener jeg ikke mine nærmeste- de kunne ikke brydd seg mindre om akkurat det
Kanskje jeg må bli flinkere til å ignorere de rundt meg som evt måtte kommentere vekta Men det er nok som du sier, det er et ømfintlig tema for mage, og jeg merker selv jeg syns det er rart at folk rundt meg spør og kommenterer om slike private ting egentlig. Man ville jo aldri gjort det til vanlig??!!
Nei, nå skal jeg gå å bake (?)/lage noen deilige, skikkelige usunne sjokolademuffins med masse sjokoladeglasur på Ha en fin søndag dere