Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Her feirer vi forresten påske hjæmme hos min mamma og pappa i Vestre Jakobselv. Deilig med finnmarkspåske!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ikke noe bra å føle det sånn.... Som Charieo sier, er jeg også UTROLIG imponert over dere som har små barn fra før!! Jeg bøyer meg i støvet for dere!! Jeg er sikker på at dere gjør alt dere orker og kan for at storebrødre/søstre skal ha det bra. Men bare husk på at det er tungt å bære på tvillinger- og det er ingen grunn til å gi seg selv dårlig samvittighet Bare det at dere tenker så mye på både storebror/storesøster, tvillingene i magen og mannen viser at dere har mye omsorg og kjærlighet- og at du/dere er en GOD mor alleredeHar en skikkelig bedriten dag/dager!!
Alt er tungt og vondt, uansett hvordan jeg ligger eller sitter så er det noe så blir ubehagelig
Matlysten er elendig,å halsbrann har jeg konstant.
Klarer ikke å følge opp sønnen min skikkelig å må ha mye hjelp fra pappaen.Stakkars liten han skjønner ingen ting å blir både sint og lei seg når ikke mammaen strekker til....
Så får jeg dårlig samvittighet for at jeg føler det slik!!Det er jo ingen ting jeg ønsker meg mer enn å bli mor igjen!
Tørr liksom ikke å klage eller si hvordan jeg har det når noen spør, for jeg vil ikke at de skal tro jeg utakknemelig...
Trengte bare å få det ut!!