Nå er det endelig påskeferie på meg
Og jeg hadde også min siste dag på jobb nå på fredag- sykmeldt 100% framover nå fram til permisjonen begynner/fødsel. Litt rart, og litt vemodig på en måte... Trives så godt med kollegaene mine på jobb, og nå blir det jo nesten et og et halvt år til jeg ser de igjen :/ Formen er heldigvis ganske bra for tiden, men jeg også har en del kynnere, lollo83, de kommer i tide og utide. Spesielt på jobb, der jeg løper opp og ned mellom etasjene og i gangene, og elever som skal hit og dit
Så det skal bli godt å kunne sette seg ned- og ikke minst legge seg ned og sove litt når jeg trenger det!!
Jeg ble heldigvis ferdig med alle samtalene mine, og jeg fikk gjort klart alt til vikaren som skal ta over for meg etter påske
Lollo83: Hvis ikke du klarer det, så må noen andre steppe inn- tenk litt på deg selv og de to i magen
Hvordan går det med tanke på disse kontrollene, Mamma til sim og sam? Har du snakket med noen på Haukeland, eller fortsetter du bare der du er nå?
Det blir en rolig påske på oss, mannen skal jobbe til og med onsdag, men vi tar oss sikkert en tur på hytten til min familie fredag til søndag. Helt rolig og avslappet
Og ingen ski-fristelser, hytten ligger ved sjøen
Ellers så skal vi prøvekjøre et par biler på mandag
Her snakker vi stor stasjonsvogn som får plass til hundebur i bagasjerommet i tillegg til tvillingvognen
OG to barneseter i baksetet, pluss at vi som sitter framme skal ha plass når det er barneseter bak (Han er godt over 190 cm og jeg er 180 cm) Hehe- spent på størrelsen til babyene for å si det sånn
Hvilken vogn har dere/tenker dere å kjøpe?