Ikke enig :krTil en viss grad, så er det greit men er de mye borte, så går de glipp av endel av det sosiale og å knytte bånd til de andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enig :krTil en viss grad, så er det greit men er de mye borte, så går de glipp av endel av det sosiale og å knytte bånd til de andre
Det sa jeg ikkeSå du mener at barn tar skade av å være i barnehagen?
Det var en som nevnte liksom"stakkars barn" som det ble nevnt, det er ikke akkurat positivt ment mot bhg
Men det gjør jo ingebting at de går glipp av ting tenker jeg da
Så da er det noen som mener at barn tar skade av bhgDet var en som nevnte liksom
Det sa jeg ikke
Uenig med deg , sp får man som familie velge det man selv mener er best fir barnet.Jo, det gjør det så absolutt! Barnehagen skal bidra til at alle barn oppnår en god helhetlig utvikling. Dette er spesielt viktig for sårbare barn som ikke får nok påfyll hjemme av ulike grunner. Det blir vanskelig å oppfylle det samfunnsmandatet når barna ikke er i barnehagen.
Ja det nederste du skreiv er jeg uenig kDu sa du ikke mente det samme som meg, og jeg sa blant annet at barn ikke tar skade av å være i barnehagen. Kan du presisere hva du er uenig i?
Det er en grunn for at kommunen her nektet bhg å ha 40% bhgplass, det ble for ustabilt og utrygt for barnaIkke enig :kr
Javel, hekdigvis ikke vært spnn noen steder jeg har jobbetDet er en grunn for at kommunen her nektet bhg å ha 40% bhgplass, det ble for ustabilt og utrygt for barna
For mange vil man ha tid med barnet og derfor går man ned i stilling ig henter så tidlig man kan , ser ikke noe galt i det jeg. Det betyr ikke at man mener de tar skade sv å være i barnehagen liksom
Nei ikke alle har muligheten , ingen som har sagt man ikke gjør det men jeg synes altfor mange får pes fordi de velger kortere dager og fri istedenfor fulle dager.Ja, og det er helt greit at folk går ned i stilling for å være mer hjemme. Men det er ikke alle som har den muligheten. Vi må huske på at vi som jobber i barnehage skal støtte opp under familiene og det innebærer å skape en god plass for barnet som er i barnehagen fra 8-16 fordi foreldrene må jobbe.
Heldigvis er det slik herJavel, hekdigvis ikke vært spnn noen steder jeg har jobbet
Jeg syns ts fikk pes for å gå inn på mulighet for å sende barnet i bhg fordi om hun selv har fri (ikke hentydet til dine kommentarer, men at "ja, det er slemt" og "stakkars barn")Nei ikke alle har muligheten , ingen som har sagt man ikke gjør det men jeg synes altfor mange får pes fordi de velger kortere dager og fri istedenfor fulle dager.
Uenig med deg , sp får man som familie velge det man selv mener er best fir barnet.
Min har virkelug ikke tatt skade av det
Jeg syns ts fikk pes for å gå inn på mulighet for å sende barnet i bhg fordi om hun selv har fri (ikke hentydet til dine kommentarer, men at "ja, det er slemt" og "stakkars barn")
Nei ikke alle har muligheten , ingen som har sagt man ikke gjør det men jeg synes altfor mange får pes fordi de velger kortere dager og fri istedenfor fulle dager.
Der er din mening , jeg har en annen og måler ikke bare etter minDet er bra at du har funnet noe som passer deg best, men du kan ikke bruke ditt barn som målestokk for alle andre barn. Barn som er mye borte fra barnehagen går glipp av viktige ting, og for mange kan det få konsekvenser i ulik grad.
Vet om mange som har fått pes for det jeg så vi har ulik ersrkng.Jeg har aldri hørt andre foreldre komme med pes til de som velger kortere dager. Det er vel heller vanligere at det er motsatt.
Når det er sagt så ønsker jeg ikke å gi de som henter tidlig pes for det. Som ansatt i barnehage kan man ofte bli ganske fortvilet når barn med dårlig språk går glipp av språkstimulerende grupper gang på gang fordi de tar en fridag. Det er den type situasjoner hvor jeg mener at barn går glipp av ting når de er borte eller har korte dager.
Jeg vil også uttrykke en frustrasjon over at det tilsynelatende virker som at flere har en negativ innstilling til å oppholde seg i barnehagen en full dag. Jeg syns særlig at det er urovekkende å høre slike antydninger fra mennesker som jobber i barnehage selv.
Enig med degHun spurte rett ut «er jeg slem?» og noen svarte ja fordi de mener at ungen kunne fått litt kortere dager. Er det galt? Skal man heller bare jatte med? Litt må man tåle, altså.
Og stakkars barn var skrevet etter «10 timer i barnehagen?» Må være lov å synes synd på de som går i utallige timer i barnehage uten at det skal være feil og. Alle har rett til en mening og meninger ble etterspurt her.