Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er slemt. Barnet bør ikke være full dag om du har mulighet til å hente tidlig.Nå har jeg muligheten til å være fleksibel, men velger alikavel å ha ungen så og si full dag i bhg.
Er det slemt? Burde jeg redusere? Hva gjør dere?
Ja, det er slemt. Barnet bør ikke være full dag om du har mulighet til å hente tidlig.
Når henter du, og vil gjerne se dokumentasjon på hva du baserer dette på? (siden det er så slemt gjort mot barnet å være full dag i bhg)Ja, det er slemt. Barnet bør ikke være full dag om du har mulighet til å hente tidlig.
Hva i all verden baserer du dette på? Jeg er utdannet barnehagelærer og barn tar IKKE skade av å være i barnehagen. I så fall er det barnehagen som ikke er flink nok til å møte barnets behov. Da bør man få til et bedre samarbeid med de ansatte.
Tvert imot opplever vi gjerne at barn er for lite i barnehagen. De går glipp av aktiviteter, sosialisering, opplevelser og pedagogiske opplegg som er viktig for barnets helhetlige utvikling.
Jobber i barnehage selv og mener ikke set samme som deg.Hva i all verden baserer du dette på? Jeg er utdannet barnehagelærer og barn tar IKKE skade av å være i barnehagen. I så fall er det barnehagen som ikke er flink nok til å møte barnets behov. Da bør man få til et bedre samarbeid med de ansatte.
Tvert imot opplever vi gjerne at barn er for lite i barnehagen. De går glipp av aktiviteter, sosialisering, opplevelser og pedagogiske opplegg som er viktig for barnets helhetlige utvikling.
Enig med deg i det flrste derDe kan få mye god sosialisering og opplevelser om de har kortere dager også. 10 timer i barnehagen? Stakkars barn.
Men det sier jo seg selv at når barnet er der mindre, så går de også glipp av ting? (frøkna her er i bhg ca 6t, så ikke kjempelang dag)De kan få mye god sosialisering og opplevelser om de har kortere dager også. 10 timer i barnehagen? Stakkars barn.
For mange vil man ha tid med barnet og derfor går man ned i stilling ig henter så tidlig man kan , ser ikke noe galt i det jeg. Det betyr ikke at man mener de tar skade sv å være i barnehagen liksomVi må slutte å dømme hverandre. Hvorfor er korte dager og tidlig henting et ideal man plutselig skal strebe etter? Det er ingen konkurranse, og barna tar ikke skade av å være i barnehagen (her snakker jeg på generelt grunnlag, det finnes spesielle situsjoner her og der men det er fåtallet). Drit i alle andre (vet det ikke er lett) og gjør det som er best for ditt barn og din livssituasjon
De kan få mye god sosialisering og opplevelser om de har kortere dager også. 10 timer i barnehagen? Stakkars barn.
Men det gjør jo ingebting at de går glipp av ting tenker jeg daMen det sier jo seg selv at når barnet er der mindre, så går de også glipp av ting? (frøkna her er i bhg ca 6t, så ikke kjempelang dag)
Syns ts får pes her, når man ikke vet hele situasjonen..
"stakkars barn" som det ble nevnt, det er ikke akkurat positivt ment mot bhgFor mange vil man ha tid med barnet og derfor går man ned i stilling ig henter så tidlig man kan , ser ikke noe galt i det jeg. Det betyr ikke at man mener de tar skade sv å være i barnehagen liksom
Jobber i barnehage selv og mener ikke set samme som deg.
Til en viss grad, så er det greit men er de mye borte, så går de glipp av endel av det sosiale og å knytte bånd til de andreMen det gjør jo ingebting at de går glipp av ting tenker jeg da