Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til følelsen, første mål er liksom å få de to strekene, så kommer alle de andre tankene, skremmende, glede og så mye mer blandet i en suppe, men det skal gå bra!!! Jeg hadde også masse mensmurringer i starten. Er så hormonell disse dagene, så begynte å gråte da jeg leste innlegget dittJeg kjenner jeg går med sånn småpanikk i kroppen. En del av meg er i ekstase, men den andre er i panikk. Tenk om dette bare er en ekstremt kortvarig glede? Har mensmurringer i magen og litt hodepine. Vet at dette også kan være progesteronen da. Uansett så ble det en veldig lykkelig start på dagen i dag for mannen min og meg. Han så streken og jublet! Nå MÅ dette bare gå veien. Etter 7 år som prøvere håper jeg vi kan få det vi drømmer aller mest om![]()

Jeg er så glad for deg! Nå skal spiren sitte i 9 måneder!!Jeg har også småmurringer i magen, men det har jeg hatt i mange dager. Jeg er potte tett i nesa, og føler meg egentlig litt gravid![]()
Når blir termin?
TakkWiiiii, gratulerer så uendelig mye!! Det er virkelig din tur!!![]()
Har vært hos kiropraktor nå og fått løsnet opp litt i nakke og korsrygg. Hun ville ikke knekke opp i bekken nå, men hun massertenog strakk ryggsøylen litt slik at jeg ikke skulle bli så anspent. Det føles godt å få litt behandlingKjenner jeg har noen sånne stikkinger som liksom går ned fra øverst på rompa/korsrygg, og nedover skinka...
Da tar jeg det som et godt tegn!Yes!!! Dette kommer til å gå braJeg hadde også vondt i korsrygg og nedover skinka de første ukene. Tenker på deg - og gratulerer så mye! Hadde vært koselig å møte deg igjen en dag
![]()
Tusen hjertelig takkGratulerer så utrolig myeEr set noen som fortjente det nå så er det deg! Og du! Jeg blødde litt i starten jeg og! Rundt den tiden jeg filosofiske test, men det gikk bra