Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer!!!!!!!
Takk❤❤ Dro ned til butikken og kjøpte en nå. HihiSå gøøøy!!!!! Gratulerer så mye! Endelig!!! Kjøp en sånn digital test, de er mye bedre. Jeg ble helt nervøs av de der, sånne som man må tolke. Håper spira nå klamrer seg fast![]()
ÅhOh my god!!!
Jeg har fulgt deg nesten daglig den siste mnd fordi jeg har vært så spent. Og jeg har håpet på at du skulle teste tidligere enn testdag!
Dette er så utrolig velfortjent. Jeg har nesten ikke ord for hvor glad jeg ble nå. Gratulerer så utrolig mye! Gleder meg til å snike på deg videre
ÅhDu er nå søt da
❤ Jeg bare håper det ikke er en kortvarig glede. Det kommer litt rosa på papiret når jeg er på do. Vet det kan være hva som helst, men jeg får jo helt noia
![]()
Også regner de 40+2? Da stemmer det at termin er 10. FebruarGratulerer så mye!Dette har dere virkelig fortjent. Spiren skal sitte til februar.
(Termin regnes ut fra uttak ved IVF, uttaksdagen - den dagen er da man er 2+0.)
Jeg bruker cyclogestHvilke progestron støtte bruker du? Da brukte jeg crinone, fikk jeg rosa utflod og var veldig beskymret. Hadde ikke samme opplevelse med lutinus.
Takk❤Var veldig spent I dag. Gratulerer kjempe masse!!!! ❤
Takk❤Gratulerer nok en gang. Blir helt rørt jeg ogHerlig <3
Hurra! Den er jo positiv! Dette unner jeg deg! Nå må det være din turJeg er ikke helt sikker på om det er i hodet mitt, eller hva det er. Har jo aldri sett en positiv test. Hva ser dere??![]()
Også regner de 40+2? Da stemmer det at termin er 10. Februar![]()