Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke få panikk vennen. Jeg fikk en link til en fin side som forklarer litt av hvert. Der stod det:Åneiiii! Litt lyserosa på papiret....og kjennes ut som om alt håp er ute.
Jeg er ikke helt sikker på om det er i hodet mitt, eller hva det er. Har jo aldri sett en positiv test. Hva ser dere??![]()
❤❤GRATULERER ❤❤ Den er positiv ❤❤Jeg er ikke helt sikker på om det er i hodet mitt, eller hva det er. Har jo aldri sett en positiv test. Hva ser dere??![]()
HihiÅ herregud, den er jo helt klart positiv!!!! Fikk helt gåsehud her nå, dette er så fortjentGratulerer så uendelig mye<3
Ja nå har den bare å klamre seg fastHihiSå søt du er❤ Takk
Jeg håper den holder seg fast i 9 mnd! Spent på om den er der helt til blodprøven på torsdag også. At det ikke bare er lureri liksom...
Det er så hyggelig å høreJa nå har den bare å klamre seg fastDette var bare så utrolig moro!! Er så glad på dine vegne
![]()
Jeg kjenner jeg går med sånn småpanikk i kroppen. En del av meg er i ekstase, men den andre er i panikk. Tenk om dette bare er en ekstremt kortvarig glede? Har mensmurringer i magen og litt hodepine. Vet at dette også kan være progesteronen da. Uansett så ble det en veldig lykkelig start på dagen i dag for mannen min og meg. Han så streken og jublet! Nå MÅ dette bare gå veien. Etter 7 år som prøvere håper jeg vi kan få det vi drømmer aller mest om![]()