Kommer storken til oss?

Jeg har sittet på badet og grått i en halvtime. Vi ble enige om å teste i morgen på rugedag 12.

Ikke mist håpet enda kjære deg! Litt lyserosa behøver ikke å bety noen verdens ting og kan like så godt komme av progesteron eller at egget graver seg dypere inn.. Håper for deg!

Åneiiii! Litt lyserosa på papiret....og kjennes ut som om alt håp er ute.
Ikke få panikk vennen. Jeg fikk en link til en fin side som forklarer litt av hvert. Der stod det:

I've Notice Some Light Bleeding. Could This Be Implantation Spotting? Is This a Bad Sign?

Light spotting during the IVF two week wait is relatively common and, depending on what studies you reference, occurs in 7% to 42% of cycles. You may experience light spotting after egg retrieval, after embryo transfer, or later in your luteal phase.

While you should report any unusual bleeding to your doctor, spotting alone is not a necessarily a good or bad sign. Spotting that occurs mid-two week wait is sometimes attributed to "implantation spotting," or spotting caused by the embryo implanting itself into the uterine wall. However, whether implantation spotting is a real event is a matter of debate.

Another possible cause for spotting is progesterone supplementation via vaginal suppositories, which have been associated with an increased risk of spotting.

If you are bleeding heavily, or if you are experiencing pain or severe cramps, contact your doctor right away.

Her er linken: http://infertility.about.com/od/ivf/a/Ivf-And-The-Two-Week-Wait.htm :)

Jeg er ikke helt sikker på om det er i hodet mitt, eller hva det er. Har jo aldri sett en positiv test. Hva ser dere??
c19ae5752bdffffc90b874a8b6a3225d

Wow!! Den er positiv :D :D Gratulerer!! Håper spira klamrer seg fast :D

Jeg skjønner ingenting. Hjernen min føles som grøt... Er det virkelig mulig??? Jeg er på rugedag 12 idag.

Den ser positiv ut ja! Åhh, så fantastisk! Håper den bare blir sterkere fremover:-)

Å herregud, den er jo helt klart positiv!!!! Fikk helt gåsehud her nå, dette er så fortjent:-) Gratulerer så uendelig mye<3

Å herregud, den er jo helt klart positiv!!!! Fikk helt gåsehud her nå, dette er så fortjent:-) Gratulerer så uendelig mye<3
Hihi:) Så søt du er❤ Takk:) Jeg håper den holder seg fast i 9 mnd! Spent på om den er der helt til blodprøven på torsdag også. At det ikke bare er lureri liksom...

Tusen takk, jenter! ❤Jeg håper bare den klamrer seg fast. Det kan jo være at det var ett av eggene som slapp og derfor jeg har fått litt blod. Jeg grugleder meg til blodprøven på torsdag.

Hihi:) Så søt du er❤ Takk:) Jeg håper den holder seg fast i 9 mnd! Spent på om den er der helt til blodprøven på torsdag også. At det ikke bare er lureri liksom...
Ja nå har den bare å klamre seg fast:-) Dette var bare så utrolig moro!! Er så glad på dine vegne:-)

Ja nå har den bare å klamre seg fast:-) Dette var bare så utrolig moro!! Er så glad på dine vegne:-)
Det er så hyggelig å høre:) Og jeg vet jo at dere her inne er verdens beste heiagjeng!:D :D

Jeg kjenner jeg går med sånn småpanikk i kroppen. En del av meg er i ekstase, men den andre er i panikk. Tenk om dette bare er en ekstremt kortvarig glede? Har mensmurringer i magen og litt hodepine. Vet at dette også kan være progesteronen da. Uansett så ble det en veldig lykkelig start på dagen i dag for mannen min og meg. Han så streken og jublet! Nå MÅ dette bare gå veien. Etter 7 år som prøvere håper jeg vi kan få det vi drømmer aller mest om:)

Jeg kjenner jeg går med sånn småpanikk i kroppen. En del av meg er i ekstase, men den andre er i panikk. Tenk om dette bare er en ekstremt kortvarig glede? Har mensmurringer i magen og litt hodepine. Vet at dette også kan være progesteronen da. Uansett så ble det en veldig lykkelig start på dagen i dag for mannen min og meg. Han så streken og jublet! Nå MÅ dette bare gå veien. Etter 7 år som prøvere håper jeg vi kan få det vi drømmer aller mest om:)

Jeg har også småmurringer i magen, men det har jeg hatt i mange dager. Jeg er potte tett i nesa, og føler meg egentlig litt gravid ;)

Når blir termin?

Back
Topp