Kommer storken til oss?

Skjønner redselen, det er helt naturlig. Jeg er i ekstase over dette jeg nå, synes det var så fortjent og moro!!! Ville kjøpt en digital test, det er ubeskrivelig å se ordene "gravid" på en slik test:-) Blir veldig koselig å følge dagboken din nå fremover:-)

Så fantastisk, og sååå fortjent. Gratulerer så mye :)

Gåsehud her og!!! Ååååå!!! :D Så fantastisk deilig!! Du skal bli MAMMA!! :D Dette er vel fortjent vennen :) prøv å nyte ;)

Jeg kjenner jeg går med sånn småpanikk i kroppen. En del av meg er i ekstase, men den andre er i panikk. Tenk om dette bare er en ekstremt kortvarig glede? Har mensmurringer i magen og litt hodepine. Vet at dette også kan være progesteronen da. Uansett så ble det en veldig lykkelig start på dagen i dag for mannen min og meg. Han så streken og jublet! Nå MÅ dette bare gå veien. Etter 7 år som prøvere håper jeg vi kan få det vi drømmer aller mest om:)
Kjenner til følelsen, første mål er liksom å få de to strekene, så kommer alle de andre tankene, skremmende, glede og så mye mer blandet i en suppe, men det skal gå bra!!! Jeg hadde også masse mensmurringer i starten. Er så hormonell disse dagene, så begynte å gråte da jeg leste innlegget ditt :) 7 år er lenge, og dere fortjener dette så inderlig!

Tusen takk❤ Jeg blir helt rørt til tårer av dere!!:D Det blir nok til at jeg tester daglig fremover nå bare så jeg kan PRØVE å puste ut frem til blodprøven. Hehe:)

Dette var fantastiske nyheter! Du er gravid Starbucks!! Gratulerer så mye, dette blir kjempebra:)

PS: jeg er 6 uker på vei i dag, og har fremdeles litt mensmurringer og plages med en del hodepine.

.

Jeg har også småmurringer i magen, men det har jeg hatt i mange dager. Jeg er potte tett i nesa, og føler meg egentlig litt gravid ;)

Når blir termin?
45ecdc3842f9cb6cba65b874b7140eaf

Ifølge denne blir det 10. Februar. Men jeg er jo ikke helt sikker på sykluslengde, siden den varierer litt. Og at dagene mellom el. og mensen vet jeg ikke. Men sånn ca. ihvertfall da:)
Og ifølge denne blir det en gutt:)

Har vært hos kiropraktor nå og fått løsnet opp litt i nakke og korsrygg. Hun ville ikke knekke opp i bekken nå, men hun massertenog strakk ryggsøylen litt slik at jeg ikke skulle bli så anspent. Det føles godt å få litt behandling:) Kjenner jeg har noen sånne stikkinger som liksom går ned fra øverst på rompa/korsrygg, og nedover skinka...

Wiiiii, gratulerer så uendelig mye!! Det er virkelig din tur!! :-)

Har vært hos kiropraktor nå og fått løsnet opp litt i nakke og korsrygg. Hun ville ikke knekke opp i bekken nå, men hun massertenog strakk ryggsøylen litt slik at jeg ikke skulle bli så anspent. Det føles godt å få litt behandling:) Kjenner jeg har noen sånne stikkinger som liksom går ned fra øverst på rompa/korsrygg, og nedover skinka...

Yes!!! Dette kommer til å gå bra:-) Jeg hadde også vondt i korsrygg og nedover skinka de første ukene. Tenker på deg - og gratulerer så mye! Hadde vært koselig å møte deg igjen en dag:-)

Gratulerer så utrolig mye❤️ Er set noen som fortjente det nå så er det deg! Og du! Jeg blødde litt i starten jeg og! Rundt den tiden jeg filosofiske test, men det gikk bra

Yes!!! Dette kommer til å gå bra:-) Jeg hadde også vondt i korsrygg og nedover skinka de første ukene. Tenker på deg - og gratulerer så mye! Hadde vært koselig å møte deg igjen en dag:-)
Da tar jeg det som et godt tegn!:D Hadde vært veldig hyggelig å møte deg igjen også:)

Gratulerer så utrolig mye❤️ Er set noen som fortjente det nå så er det deg! Og du! Jeg blødde litt i starten jeg og! Rundt den tiden jeg filosofiske test, men det gikk bra
Tusen hjertelig takk:D

Gratulerer!!!!!!!

Så gøøøy!!!!! Gratulerer så mye! Endelig!!! Kjøp en sånn digital test, de er mye bedre. Jeg ble helt nervøs av de der, sånne som man må tolke. Håper spira nå klamrer seg fast ❤️❤️❤️

Eller foresten, rettelse, håper spirene klamrer seg fast, for her kan det jo være flere ❤️❤️

Back
Topp