Kommer storken til oss?

Krysser fingrene for to streker når den tid kommer! :D

Hvilken dag skal du teste? :D

Hvilken dag skal du teste? :D
TD med blodprøve er 4. Juni, og mannen vil ikke teste hjemme før morgenen før jeg drar og tar blodprøven etterpå. Spørs om jeg klarer å vente:) :)

Rugedag...eeeeh...kommet ut av telling. Jeg er altså så trøtt konstant! Den der cyclogesten er jo helt håpløs. Glad jeg er sykemeldt for jeg orker jo ingenting. Sitter og gjesper hele dagen selv om jeg har vært i butikken og gått et par turer. Kanskje det er den friske fjelluften også. Hehe:) Nå er jeg ihvertfall noen dager nærmere blodprøve enn jeg var før jeg dro. Kjenner noen sånne "tak" i mage/livmor innimellom. Ser ikke på det som symptom, men bare noterer bivirkning av cyclogest. Kvalm på kvelden, mye luft i magen, trøtt. Puppene er ikke lenger ømme. Rugedag 10 er jeg på, ja! :)

TD med blodprøve er 4. Juni, og mannen vil ikke teste hjemme før morgenen før jeg drar og tar blodprøven etterpå. Spørs om jeg klarer å vente:) :)
Det er imponerende om du klarer å vente! :)

Tenker på deg :) Håper du koser deg på tur, og klarer å tenke på annet enn testing, innimellom :)

Si fra om du vil treffes en dag, tirsdag før kl 14 er jeg ledig for da er D hjemme til kl 14

Si fra om du vil treffes en dag, tirsdag før kl 14 er jeg ledig for da er D hjemme til kl 14
Ja, det kan vi godt:) Er ledig på tirsdag jeg og. Kan ta en frokost ute:)

Rugedag 11: Kjenner jeg begynner å bli utålmodig på testing. Har lyst til å ta en i morgen....men siden mannen ikke vil teste før blodprøven så bør jeg vel vente litt. Kanskje møte han på halvveien. Teste tirsdag kanskje? Eller teste i smug? What to do? Tenk om den er negativ, så blir jeg lei meg, og han skjønner hvorfor jeg er lei meg pluss at han skjønnet at jeg har juksa. Eller at den er positiv, men han ville være med på ventingen og se selv. JEG BLIR GAAAAL!! Jeg får prøve å forhandle litt.

Det er forresten nå de negative tankene begynner å melde seg. Tankene om at det ikke gikk denne gangen heller. Sliter med å holde motet oppe...

Det er så tøft med disse to ukene. Nå plutselig skjønner jeg de som skriver at disse to ukene er værre enn nesespraying og sprøyting. Nå er egget(eggene) på plass og vi kan ikke gjøre noe fra eller til... Bare vente...
Jeg syns du er tøff jeg!! :) Mitt eneste tips er å prøve å fokusere på noe annet disse neste dagene. Men jeg er like klar over at det er helt umulig! Men prøv hverfall litt. Se på en spennende film. Lag noe god mat sammen eller dra på shopping. Også kanskje du får overtalt mannen til å få prøve ett par dager før ;) Håper for deg!! Testen SKAL være positiv!! <3

Jeg ville ventet altså. Men kjenner meg igjen i tankene dine . Stor klem sendes

Håper du klarer å vente litt til. Hvertfall til dere kan gjøre det sammen. Jeg tenkte umiddelbart: bare test i smug. Meeen, de leser oss som åpne bøker vettu. Hadde aldri klart å skjule skuffelsen og undertrykke de vonde følelsene. Håper du får ham med på tirsdag:)

Det er så tøft med disse to ukene. Nå plutselig skjønner jeg de som skriver at disse to ukene er værre enn nesespraying og sprøyting. Nå er egget(eggene) på plass og vi kan ikke gjøre noe fra eller til... Bare vente...
Jeg syns du er tøff jeg!! :) Mitt eneste tips er å prøve å fokusere på noe annet disse neste dagene. Men jeg er like klar over at det er helt umulig! Men prøv hverfall litt. Se på en spennende film. Lag noe god mat sammen eller dra på shopping. Også kanskje du får overtalt mannen til å få prøve ett par dager før ;) Håper for deg!! Testen SKAL være positiv!! <3
Ja, det er virkelig de lengste 2 ukene man noensinne vil oppleve. Tar heller sprøyter et helt år enn å gå rundt med denne spenningen i kroppen, hehe:)

Håper du klarer å vente litt til. Hvertfall til dere kan gjøre det sammen. Jeg tenkte umiddelbart: bare test i smug. Meeen, de leser oss som åpne bøker vettu. Hadde aldri klart å skjule skuffelsen og undertrykke de vonde følelsene. Håper du får ham med på tirsdag:)
Det er nettopp det...Jeg hadde aldri klart å skjule følelsene om testen er negativ. Jeg tror jeg har fått han på gli med å teste onsdag ihvertfall. Det er dagen før blodprøven:)

Åneiiii! Litt lyserosa på papiret....og kjennes ut som om alt håp er ute.

Back
Topp