Starbucks
Forumet er livet
Takk❤Åh, ja dette er ulidelig spennende!!! Krysser alt jeg har her, og håååååper på positiv test hos deg meget snart! Stor klem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk❤Åh, ja dette er ulidelig spennende!!! Krysser alt jeg har her, og håååååper på positiv test hos deg meget snart! Stor klem.
Takk❤Krysser fingrene for to streker når den tid kommer!![]()
TD med blodprøve er 4. Juni, og mannen vil ikke teste hjemme før morgenen før jeg drar og tar blodprøven etterpå. Spørs om jeg klarer å venteHvilken dag skal du teste?![]()
Det er imponerende om du klarer å vente!TD med blodprøve er 4. Juni, og mannen vil ikke teste hjemme før morgenen før jeg drar og tar blodprøven etterpå. Spørs om jeg klarer å vente![]()
![]()
Ja, det kan vi godtSi fra om du vil treffes en dag, tirsdag før kl 14 er jeg ledig for da er D hjemme til kl 14
Ja, det er virkelig de lengste 2 ukene man noensinne vil oppleve. Tar heller sprøyter et helt år enn å gå rundt med denne spenningen i kroppen, heheDet er så tøft med disse to ukene. Nå plutselig skjønner jeg de som skriver at disse to ukene er værre enn nesespraying og sprøyting. Nå er egget(eggene) på plass og vi kan ikke gjøre noe fra eller til... Bare vente...
Jeg syns du er tøff jeg!!Mitt eneste tips er å prøve å fokusere på noe annet disse neste dagene. Men jeg er like klar over at det er helt umulig! Men prøv hverfall litt. Se på en spennende film. Lag noe god mat sammen eller dra på shopping. Også kanskje du får overtalt mannen til å få prøve ett par dager før
Håper for deg!! Testen SKAL være positiv!! <3
Det er nettopp det...Jeg hadde aldri klart å skjule følelsene om testen er negativ. Jeg tror jeg har fått han på gli med å teste onsdag ihvertfall. Det er dagen før blodprøvenHåper du klarer å vente litt til. Hvertfall til dere kan gjøre det sammen. Jeg tenkte umiddelbart: bare test i smug. Meeen, de leser oss som åpne bøker vettu. Hadde aldri klart å skjule skuffelsen og undertrykke de vonde følelsene. Håper du får ham med på tirsdag![]()
Jeg skal prøve mitt aller besteJeg ville ventet altså. Men kjenner meg igjen i tankene dine . Stor klem sendes
Tusen takk! ❤ Jeg kjenner jeg trenger det.Sender deg styrke og håp!!!![]()