Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihihiHerreguuuuud hvorfor sa du ikke noe igår!!!!GRATTIS whohoiiiiiiii
Tusen takkDette er så veldig veldig fortjent
Skjønner deg veldig godt! Man trenger ikke en slik usikkerhet når man endelig har klart å bli gravid! Håper hcg stiger som det skal og at blødningene avtarHar vært hos fastlegen min og tatt blodprøve for å måle hcg. Forhåpentligvis kan jeg ringe inn og få resultatet i morgen eller evt på torsdag. Så da får jeg ihvertfall 2 prøver jeg kan sammenligne med for å sjekke om det har steget noe. Trodde ikke jeg skulle få sååå noia av denne blødningen, men det blir vel bare sånn når man har ventet på noe i noe som føles som EVIGHETER! Hehe![]()
Noen opererer med 40+3 mens andre 40+2Rugedager bruker jeg bare fordi jeg ikke har tatt blodprøven enda og ikke fått konstatert graviditeten av lege. Det er bare meg da, heheRugedag 1 er dagen etter innsett når man setter inn 2 dager etter uttak. Jeg er idag 4+1 med termin 10/2 2016 hvis jeg følger uttak, men alle gravid appene sier jeg er 3+5...Skjønner ingenting selv...
Forstår deg veldig godt. Jeg gikk flere uker med sånn rosa, lys brunn utflod. Det er helt grusomt. Man blir så stresset. Jeg fortsatt ser etter blod hver gang er jeg på do. Jeg vet at det er veldig vanskelig, men prøv å ta det med ro. Så lenge at mengde og farge på blødning/spotting/utflod er ikke endret, er det ikke farlig.Trodde ikke jeg skulle få sååå noia av denne blødningen, men det blir vel bare sånn når man har ventet på noe i noe som føles som EVIGHETER! Hehe![]()
Det er dessverre ikke rosa. Det er friskt blod som kommer. Håper det bare er en hormonell blødning selvfølgelig, men det er ikke så enkelt å tenke positivt etter endelig å ha sett en positiv test...Forstår deg veldig godt. Jeg gikk flere uker med sånn rosa, lys brunn utflod. Det er helt grusomt. Man blir så stresset. Jeg fortsatt ser etter blod hver gang er jeg på do. Jeg vet at det er veldig vanskelig, men prøv å ta det med ro. Så lenge at mengde og farge på blødning/spotting/utflod er ikke endret, er det ikke farlig.
Jeg smiler hver gang jeg tenker på deg og at du er GRAVID. Dette kommer til å gå veldig bra!![]()
Ikke jeg heller...Liker ikke blødning...
Uffa meg, dette er abslutt ikke enkeltDet er dessverre ikke rosa. Det er friskt blod som kommer. Håper det bare er en hormonell blødning selvfølgelig, men det er ikke så enkelt å tenke positivt etter endelig å ha sett en positiv test...
Så betryggende lesning.Husk at 1 av 5 kvinner som føder til termin har hatt blødninger i første trimester. Noen blør jo som mensen hver måned i svangerskapet. Jeg krysser fingrene for at det er helt uskyldig! ♥
Tror jammen jeg skal kjøre på med 50 dråper...Krysser fingrene for uskyldig blødning! Hva med å ta ekstra dråper babyklister nå?