Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt en test idag og. Fortsatt veldig svake tester. Glemte at jeg skulle teste, så jeg fikk akkurat samlet opp nok i en kopp1,5 dag er lenge å vente. Særlig om du må vente ytterligere 1.5 dag på svar, mot kanskje 20 min privat...
Hvordan går det med deg i dag?
Åh? Takk for tips! Da skal jeg ringe med en gang!Gratulerer med fin test![]()
Så lenge det ikke kommer "ting" ut er det håp!! Hvis legekontoret ditt sender prøven til Fürst kan du ringe selv og høre med kundestøtte (22909666) hva resultatet ditt er. Jeg pleide gjøre det når jeg tok blodprøve på formiddagen. Kunne ringe samme kveld![]()
Det er rart... det kommer liksom ikke ting ut. Det er rent blod liksom. Ikke vanlig mensen...Jaja, jeg får holde ut en dag til til blodprøven.Gratulerer med fin test![]()
Så lenge det ikke kommer "ting" ut er det håp!! Hvis legekontoret ditt sender prøven til Fürst kan du ringe selv og høre med kundestøtte (22909666) hva resultatet ditt er. Jeg pleide gjøre det når jeg tok blodprøve på formiddagen. Kunne ringe samme kveld![]()
Dette liker jeg: ikke vanlig mens...Ikke vanlig mensen....
Ikke noe problem nå. Er potte tett og hodet mitt verker...Så det blir senga på meg. Bare ut en bitteliten tur så bikkja får tømt segHcg 70 er en god start!vi krysser fingre for en god stigning!
![]()
Du må slappe av så mye som du klarer nå.![]()
Det var jo en fin hcgJeg kom gjennom! Hcg på 70 igår. Så da blir det spennende å høre i morgen. Hcg 70 på rugedag 13.
Jeg er ganske glad jeg gjorde det jaDet var jo en fin hcgHold ut til i morgen, da krysser vi fingrene for at den har steget fint! Det var lurt av deg å ta blodprøve i går da.
Åååh Lena! Takk for at du roer meg ned. Noen ganger må man bare få det inn med teskje, hihiNår man er gravid og blør, så er det bare blod. Hvis du mister eller får mens så kommer slim og klumper I tillegg. Så har på hva alle sier Ta det med ro og slapp av. At du er blitt forkjøpet er faktisk et kjempe godt tegn på graviditet! Mye større sjanse for suksess da!
Men skulle du nå være veldig uheldig så vet du at du kan bli gravid! Og har du først blitt det en gang så går det lettere neste gang.
Angående sprøyta, så vil ikke den I seg gjøre at du blør, men den gjør jo at blodet ikke koagulere så fort, slik at blødningen varer lengre. Tar du I tillegg albyle eller tilsvarende så vil det I hvertfall for årsaken at du blør lengre.
Mudringen og alt dette hører med![]()
Åååh Lena! Takk for at du roer meg ned. Noen ganger må man bare få det inn med teskje, hihi![]()