Kommer storken til oss?

Ja, hør på Lena :)
Nå må du prøve å slappe av og nyte at du er gravid!! :D

Lurer på om det er den blodfortynnende sprøyta som gjør at jeg blør så rart. Det er liksom ikke noe slim...bare blod. Som om jeg har kuttet meg. Men drt har jo blødd en del... Så også ut som om det kunne være litt mindre nå sist jeg var på do. Jøsses...er det et håp jeg merker som kommer snikende innpå meg igjen?!? Hehe:)
Jeg viste ikke du bruker blodfortynner. Min fastlege fortalt meg at livmoren streker og utvider seg mye i begynnelsen og om man bruker blodfortynner, blør man mye lettere uten konsekvenser for selve graviditeten. En annen ting, om morkaken helt eller delvis dekker den indre åpningen i livmoren, er det også vanlig med blødning.

Jeg viste ikke du bruker blodfortynner. Min fastlege fortalt meg at livmoren streker og utvider seg mye i begynnelsen og om man bruker blodfortynner, blør man mye lettere uten konsekvenser for selve graviditeten. En annen ting, om morkaken helt eller delvis dekker den indre åpningen i livmoren, er det også vanlig med blødning.
Åh? Takk! Dette hadde jeg jo ingen anelse om. Jeg har bare tenkt at blod =dårlig tegn. Men takk for det:D Kanskje jeg kan få det inn i skallen min og roe meg ned. Hehe:) Men likte ikke at testen ble svakere idag da... Men det kan jo være testen også, og at jeg ikke fikk med den første strålen. Fikk bare med meg det som var på slutten liksom...

Men likte ikke at testen ble svakere idag da... Men det kan jo være testen også, og at jeg ikke fikk med den første strålen. Fikk bare med meg det som var på slutten liksom...
Svake test har ikke så mye å si siden de er også avhengige av selve testen. I begynnelse, hcg er ikke så høy og det er normalt med ikke så sterke tester. Vi krysser fingre for deg!! :)

70 er jo BRA! Jeg hadde 40 på rugedag 14. Å testen min var så svak at det nesten ikke kom noe farge, måtte til å med vente Max tid

70 er jo BRA! Jeg hadde 40 på rugedag 14. Å testen min var så svak at det nesten ikke kom noe farge, måtte til å med vente Max tid
Så bra!!! Da holder jeg meg positiv enn så lenge! :D Bare én dag igjen nå!! Det er utrolig hvor treigt dagene går når man bare venter på å ta ny prøve. Hehe:)

Så herlig å lese her nå. Veldig bra med HCG på 70, og testen ble jo ikke tatt på ideell urin. Er sikker på at neste test du tar er sterkere igjen :D

Så herlig å lese her nå. Veldig bra med HCG på 70, og testen ble jo ikke tatt på ideell urin. Er sikker på at neste test du tar er sterkere igjen :D
Håper virkelig det altså:) :D

Kommer til å jinxe det nå sikkert, men det ser ut som om blødningene har avtatt. Og akkurat i skrivende stund kjentes det ut som det kom noe i truseinnlegget...hehe :) Har økt dosen på babyklister og bruker 50 dråper i et glass som drikkes på 1/2 time, 3 ganger om dagen. Begynner jammen å tro at det funker. Ihvertfall en blanding av presnisolon, babyklister, fragmin, akupunktur og kiropraktikk. Hahaha, høres ut som en desperat dame som prøver alt. Og det er jo sant!:D

Kortvarig glede. Har begynt å blø igjen og menssmerter er tilbake. Jaja, nå er det bare én dag igjen, så får jeg svar på om dette går riktige veien:D

Har ingen gode råd, eller smarte kommentarer, vil bare si at jeg tenker på deg :)

Kortvarig glede. Har begynt å blø igjen og menssmerter er tilbake. Jaja, nå er det bare én dag igjen, så får jeg svar på om dette går riktige veien:D
Håper inderlig for deg❤️

Når jeg hadde innsett fikk jeg se at eggposene hadde fylt seg opp med blod og væske, kanskje det er lekkasje fra dem? Går det an tro?

Håper inderlig for deg❤️

Når jeg hadde innsett fikk jeg se at eggposene hadde fylt seg opp med blod og væske, kanskje det er lekkasje fra dem? Går det an tro?
Det er jo mulig. Har ingen anelse. Kan være helt uskyldig pga at jeg går på blodfortynnende sprøyter. Jeg holder seff en knapp på det, men klarer ikke å unngå å bli litt lei meg. Redd for at det bare er en drøm...Men jeg må uansett skrive ned alt som skjer. Så husker jeg det. Eller om noen andre med samme greie får behov for å lese det en dag:)

Jeg vil bare fortelle deg at menssmerter er vi to som har!! Så dersom du står på blodfortynnende så sier vi det sånn at den er grunnen for blødningene, mens smertene er frøet:)

Jeg vil bare fortelle deg at menssmerter er vi to som har!! Så dersom du står på blodfortynnende så sier vi det sånn at den er grunnen for blødningene, mens smertene er frøet:)
Enig!! :D

Da er det Dagen. Dommedag. Kjennes ut som om jeg har fått influensa også...æsj. Skal bli godt å bli ferdig med denne blodprøven. Kjennes ut som jeg har ventet et helt år! Magefølelsen min og intuisjonen min skriker at dette ikke har gått likevel, mens hodet og hjertet prøver å overdøve og si det motsatte.
Igår begynte jeg å blø enda mer, og det var bittelitt mer menslignende denne gangen. Mannen forholder seg irriterende rolig...hehe:)
Nei, på tide å komme seg i dusjen og ut på veien før rushen starter!:) :)

Back
Topp