Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg viste ikke du bruker blodfortynner. Min fastlege fortalt meg at livmoren streker og utvider seg mye i begynnelsen og om man bruker blodfortynner, blør man mye lettere uten konsekvenser for selve graviditeten. En annen ting, om morkaken helt eller delvis dekker den indre åpningen i livmoren, er det også vanlig med blødning.Lurer på om det er den blodfortynnende sprøyta som gjør at jeg blør så rart. Det er liksom ikke noe slim...bare blod. Som om jeg har kuttet meg. Men drt har jo blødd en del... Så også ut som om det kunne være litt mindre nå sist jeg var på do. Jøsses...er det et håp jeg merker som kommer snikende innpå meg igjen?!? Hehe![]()
Åh? Takk! Dette hadde jeg jo ingen anelse om. Jeg har bare tenkt at blod =dårlig tegn. Men takk for detJeg viste ikke du bruker blodfortynner. Min fastlege fortalt meg at livmoren streker og utvider seg mye i begynnelsen og om man bruker blodfortynner, blør man mye lettere uten konsekvenser for selve graviditeten. En annen ting, om morkaken helt eller delvis dekker den indre åpningen i livmoren, er det også vanlig med blødning.
Svake test har ikke så mye å si siden de er også avhengige av selve testen. I begynnelse, hcg er ikke så høy og det er normalt med ikke så sterke tester. Vi krysser fingre for deg!!Men likte ikke at testen ble svakere idag da... Men det kan jo være testen også, og at jeg ikke fikk med den første strålen. Fikk bare med meg det som var på slutten liksom...
Så bra!!! Da holder jeg meg positiv enn så lenge!70 er jo BRA! Jeg hadde 40 på rugedag 14. Å testen min var så svak at det nesten ikke kom noe farge, måtte til å med vente Max tid
Håper virkelig det altsåSå herlig å lese her nå. Veldig bra med HCG på 70, og testen ble jo ikke tatt på ideell urin. Er sikker på at neste test du tar er sterkere igjen![]()
Håper inderlig for degKortvarig glede. Har begynt å blø igjen og menssmerter er tilbake. Jaja, nå er det bare én dag igjen, så får jeg svar på om dette går riktige veien![]()
Det er jo mulig. Har ingen anelse. Kan være helt uskyldig pga at jeg går på blodfortynnende sprøyter. Jeg holder seff en knapp på det, men klarer ikke å unngå å bli litt lei meg. Redd for at det bare er en drøm...Men jeg må uansett skrive ned alt som skjer. Så husker jeg det. Eller om noen andre med samme greie får behov for å lese det en dagHåper inderlig for deg![]()
Når jeg hadde innsett fikk jeg se at eggposene hadde fylt seg opp med blod og væske, kanskje det er lekkasje fra dem? Går det an tro?
Enig!!Jeg vil bare fortelle deg at menssmerter er vi to som har!! Så dersom du står på blodfortynnende så sier vi det sånn at den er grunnen for blødningene, mens smertene er frøet![]()