Kommer storken til oss?

Gleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kan vi, da er jeg der ca 17:30. Må titte litt på google maps på hvor det er slik at jeg ikke kjører meg bort ;)

Er det gratis parkering der?
Rett utenfor er det ikke gratis, men om du gidder å gå litt, så er det gratis på noen steder et stykke unna. Er ikke så kjent med parkeringsplassene der. Pleier som regel bare å betale:)

Rett utenfor er det ikke gratis, men om du gidder å gå litt, så er det gratis på noen steder et stykke unna. Er ikke så kjent med parkeringsplassene der. Pleier som regel bare å betale:)

ok, ser at timen har fått ny tid og nytt navn lol... så nå skal vi bli sommer lekre ;) :p

ok, ser at timen har fått ny tid og nytt navn lol... så nå skal vi bli sommer lekre ;) :p
Men i alle dager....Det er jo ikke samme time engang. Det der er noe helt annet enn styrke og core...Hæææ?? Hva skjedde?

Men i alle dager....Det er jo ikke samme time engang. Det der er noe helt annet enn styrke og core...Hæææ?? Hva skjedde?

Aner ikke, men slik jeg leser det så må det jo bli styrke på mage rompe og lår, så litt styrke blir det i det minste :)

Aner ikke, men slik jeg leser det så må det jo bli styrke på mage rompe og lår, så litt styrke blir det i det minste :)
Tror det er litt aerobic lignende:)

Jeg skulle ønske jeg kunne være med, men 6 timer reisetid er litt mye for en treningsøkt ;)

Jeg skulle ønske jeg kunne være med, men 6 timer reisetid er litt mye for en treningsøkt ;)
Ja, det skjønner jeg:):)

Jeg kan bare informere om at det var en smertefull opplevelse. Jeg er usikker på om jeg kan gå i morgen... Hahaha;)

Jeg kan bare informere om at det var en smertefull opplevelse. Jeg er usikker på om jeg kan gå i morgen... Hahaha;)

Jeg var med i sjela å kjente smerten :p

Jammen meg tung i baken i dag lol.... Blir ingen sykkel på meg i dag som jeg snuste på i går ;)

Jammen meg tung i baken i dag lol.... Blir ingen sykkel på meg i dag som jeg snuste på i går ;)
Det ser ut som om jeg har driti på meg når jeg går... Gruer meg til å dra på shopping i dag etter jobb!! AUUUU!!! Haha:)

Last edited:
Det ser ut som om jeg har driti på leg når jeg går... Gruer meg til å dra på shopping i dag etter jobb!! AUUUU!!! Haha:)

Hahaha... ;) Var skikkelig bra 30 min dette :p

Spreke damer!!

Spreke damer!!
Ikke så sprek i dag. Haha:) Jeg tror jeg har ødelagt noe inni kroppen. Jeg kan ikke gå i trapper...eller sette meg ned på do. Musklene bare svikter. Haha:):)

Back
Topp