Kommer storken til oss?

Jeg har nok vært der at jeg har klagd over plager sist jeg var gravid! Ble gravid på første forsøk ikke sant. Sabla heldig! MEN den gangen kjente jeg ingen som gjennomgikk dette og visste såvidt hva det var og da tenker msn ikke på det. Så bare si det :P hvor heldige de faktisk er så kanskje de begynner å tenke litt :)

❤️Februar 2015❤️
Det er veldig sant! :) I den situasjonen vi er i bør man jo ihvertfall være litt mer forsiktig. Ihvertfall her inne...Tenker på en del som har hatt det så fælt og lagt ut om det mens alle vi andre skulle gjerne byttet hvis det var så ille. De som har mistet, fått negativt forsøk, blitt overstimulert og lagt inn på sykehus er jo en annen historie da. Jeg tenker mer på den vanlige kvalmen. Man må være forsiktig hvor man legger ut. Det er veldig vondt for oss som sitter igjen uten noen gode nyheter...:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er veldig sant! :) I den situasjonen vi er i bør man jo ihvertfall være litt mer forsiktig. Ihvertfall her inne...Tenker på en del som har hatt det så fælt og lagt ut om det mens alle vi andre skulle gjerne byttet hvis det var så ille. De som har mistet, fått negativt forsøk, blitt overstimulert og lagt inn på sykehus er jo en annen historie da. Jeg tenker mer på den vanlige kvalmen. Man må være forsiktig hvor man legger ut. Det er veldig vondt for oss som sitter igjen uten noen gode nyheter...:)

Det har kanskje vært svært lite gjennomtenkt det jeg har skrevet. Så om det har vært støtende for noen er jeg skikkelig lei meg for det. Skal prøve på en liten pause herfra hvertfall noen dager for jeg er kokko i hode om dagen å sikkert ikke noe noe støtte for noen :( Kan ikke du sende meg en mel når Evt treffet blir, om det blir en annen dato enn den 12

Jeg tror ikke det blir noe treff på meg før etter sommeren. Er så mye fremover nå siden jeg er alene på jobb i noen uker også skal jeg reise bort et par helger før ferien. Jeg får evt. slenge meg på om det er en dato jeg kan....:)

Da har mensen kommet og oppstart av spray på dag 21 blir da 28. Juli. Det blir kos!!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da har mensen kommet og oppstart av spray på dag 21 blir da 28. Juli. Det blir kos!!!

Hurra! Da nærmer det seg plutselig oppstart:-) Blir veldig spennende å følge deg, og denne gangen kommer gullegget til deg<3

Sååååå spennende :) weee

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke ofte man blir så glad for mensen som nå ;) Blir kjempe spennende fremover, og jeg heier hele veien!! :)

Tusen takk, jenter! Dere er så søte:)

Ikke lenge igjen nå <3

Heier på deg :)

Takk:) Ja, det nærmer seg spraystart nå:) Gikk litt på en smell her for litt siden og vurderte å bare gi opp alt. Men vi har allerede betalt for 3 forsøk, så vi må jo uansett gjennomføre føler jeg. Jeg har bare mistet all følelse av at dette skal gå veien for oss.

Takk:) Ja, det nærmer seg spraystart nå:) Gikk litt på en smell her for litt siden og vurderte å bare gi opp alt. Men vi har allerede betalt for 3 forsøk, så vi må jo uansett gjennomføre føler jeg. Jeg har bare mistet all følelse av at dette skal gå veien for oss.

Å, ingen god følelse når sånne tanker kommer.. Det er ikke lett å holde positiviteten og optimismen oppe til en hver tid, og negative forsøk gir grobunn til negative tanker. Jeg håper det går seg til i heimen og at håpet om å lykkes kommer snikende tilbake. Jeg skal iallefall stå på sidelinjen og heie alt jeg kan! Ikke gi opp, det er masse håp enda:-) klem

Å, ingen god følelse når sånne tanker kommer.. Det er ikke lett å holde positiviteten og optimismen oppe til en hver tid, og negative forsøk gir grobunn til negative tanker. Jeg håper det går seg til i heimen og at håpet om å lykkes kommer snikende tilbake. Jeg skal iallefall stå på sidelinjen og heie alt jeg kan! Ikke gi opp, det er masse håp enda:-) klem
Det har gått seg til her i heimen:) Heldigvis:) Det er bare det at når vi begge er deppa så er det ikke så lett å snu det. Men morgenen etter så var plutselig alt fint igjen. Det jeg sliter med nå er bare alle rundt meg som er gravide eller nybakte mødre. Det er derfor jeg bare må holde neg litt unna. Jeg tror ikke jeg klarer flere lykkelige nyheter. Jeg unner dere alt godt, men det er bare så utrolig vondt nå.

Det har gått seg til her i heimen:) Heldigvis:) Det er bare det at når vi begge er deppa så er det ikke så lett å snu det. Men morgenen etter så var plutselig alt fint igjen. Det jeg sliter med nå er bare alle rundt meg som er gravide eller nybakte mødre. Det er derfor jeg bare må holde neg litt unna. Jeg tror ikke jeg klarer flere lykkelige nyheter. Jeg unner dere alt godt, men det er bare så utrolig vondt nå.

Godt å høre at det har ordnet seg i heimen! Det er jammen tøft når begge er nede, man trenger liksom at en er sterk når den andre er nede. Jeg skjønner godt at du har behov for å holde deg litt unna, det er veldig vondt og stadig bli påminnet lykkelige oppdateringer når man ikke har det bra selv. Da er det veldig lurt å skjerme seg litt. Vit at vi er mange her som vet hvor tøft det er og jeg har virkelig tro på at din tur kommer! Det fortjener du så inderlig!

Ikke gi opp kjære deg, en dag skal du få oppleve å bli mamma og du kommer til å bli verdens beste mor <3 Er tøft å se andre klare det og glede seg, og i din situasjon har man lov til å ta avstand og skjerme seg selv! Du er så tøff som holder humør og håpet oppe gjennom alt dette og i tillegg sprer håp og gode ord med alle oss andre her inne :)

Er lov å ha dårlige dager og perioder, er lov å gråte og skrike, banne og isolere seg... Man skal ikke holde alt inne :) Også får man det ut og er klar for å kjempe videre etterpå :)

om du trenger en å ringe og få ut frustrasjon med en kveld når alt flyter over er det bare å si ifra :)

Snart spraystart på deg no! Denne gongen går det vegen for deg, eg føler det på meg! :) masse lykkeønskingar! Og så får du nyte dagane før spraytåka tek deg! Stor klem!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp