Kommer storken til oss?

Ikke så sprek i dag. Haha:) Jeg tror jeg har ødelagt noe inni kroppen. Jeg kan ikke gå i trapper...eller sette meg ned på do. Musklene bare svikter. Haha:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, det er rett og slett vondt å være så støl!! Føler seg som en 90-åring:-)

Hehe, det er rett og slett vondt å være så støl!! Føler seg som en 90-åring:-)
Hadde jeg bare ikke hatt PT time i morgen. Hehe:) Mannen min bare ler av meg når jeg skal ned trapper. Han lurte på hvem som byttet ut kona hans med en pensjonist med nedsatt gangevne...

Hadde jeg bare ikke hatt PT time i morgen. Hehe:) Mannen min bare ler av meg når jeg skal ned trapper. Han lurte på hvem som byttet ut kona hans med en pensjonist med nedsatt gangevne...

Å stakkars, PT time i morgen ja! Fare for at du blir mye støl fremover:-)

Å stakkars, PT time i morgen ja! Fare for at du blir mye støl fremover:-)
Godt det bare er 37 år igjen til pensjon....

Tenkte jeg ikke måtte være noe dårligere enn deg i dag :p Så her blir det sykkel og styrke og core. Lurer bare på hvordan jeg skal overleve, for dæven og vondt jeg har fra mandag :)

Tenkte jeg ikke måtte være noe dårligere enn deg i dag :p Så her blir det sykkel og styrke og core. Lurer bare på hvordan jeg skal overleve, for dæven og vondt jeg har fra mandag :)
Jeg har seriøse smerter as. Hahaha:) Folk på jobben har spurt meg flere ganger om det går bra med meg og om jeg har skadet meg. Når jeg sier jeg har vært på Bootylicious så ser de bare rart på meg. Hihi:) Blir gøy med PT i dag!!:):)

Men veldig bra jobba at du kjører dobbel time i dag da!!:)

Jeg har seriøse smerter as. Hahaha:) Folk på jobben har spurt meg flere ganger om det går bra med meg og om jeg har skadet meg. Når jeg sier jeg har vært på Bootylicious så ser de bare rart på meg. Hihi:) Blir gøy med PT i dag!!:):)

Hahaha..... Tror vi begge har brukt muskler vi ikke har brukt på en stund, i hvertfall ikke slik :p Kan bare bli bedre her i fra :) Samboer ler godt, for hver gang jeg reiser meg eller går så kommer det et stønn siden det er vondt. Men etter trening i dag så sattser jeg på å få mykt opp stølheten litt :)

Hvordan er formen til spreke starbuck i dag? Min er overraskende god etter dobbeltime i går. Sliten men helt ok form :)
Men tror PT kan være litt slemmere enn sal timer

Hvordan er formen til spreke starbuck i dag? Min er overraskende god etter dobbeltime i går. Sliten men helt ok form :)
Men tror PT kan være litt slemmere enn sal timer
Han var veldig snill med meg i går, så vi trente stabilitet i bekkenet, også fikk jeg massasje på låret. Så aøt i alt en god gammeldags kosetime. Frykter at det kan bli verre etterhvert som vi kommer videre:) Jeg er fortsatt sjukt støl i beina og har problemer med å gå normalt eller i trapper...

Han var veldig snill med meg i går, så vi trente stabilitet i bekkenet, også fikk jeg massasje på låret. Så aøt i alt en god gammeldags kosetime. Frykter at det kan bli verre etterhvert som vi kommer videre:) Jeg er fortsatt sjukt støl i beina og har problemer med å gå normalt eller i trapper...

Hehehe... jeg ser det for meg ;) :P Alltid morsomt å se når man er så støl at man ikke klarer å gå normalt i trapper eller ellers. Men har vært der sååå mange ganger selv,og det er vondt. Ikke minst så gjør det inni hampen vondt å gå i trapper her også ;) Og ikke minst reise seg opp fra en stol :p

Hehehe... jeg ser det for meg ;) :P Alltid morsomt å se når man er så støl at man ikke klarer å gå normalt i trapper eller ellers. Men har vært der sååå mange ganger selv,og det er vondt. Ikke minst så gjør det inni hampen vondt å gå i trapper her også ;) Og ikke minst reise seg opp fra en stol :p
Jeg stønner mer av å reise meg opp og gå enn han som nylig er operert i kneet....haha:) Men...alt som er vondt er godt. Eller noe:):)

Jeg stønner mer av å reise meg opp og gå enn han som nylig er operert i kneet....haha:) Men...alt som er vondt er godt. Eller noe:):)

Hehehe... de sier så ;)

Hvis jeg blir gravid, så skal jeg ikke klage en eneste gang. Jeg skal spy med et smil om munnen og vagge like a boss! Det er min lovnad til dere!:)

Jeg innser at innlegget lett kan missforstås av noen. Det var bare jeg som er på et dårlig sted om dagen. Har en venninne som nylig er gravid og klager støtt og stadig på kvalme og at ting smaker rart. Kjenner jeg får lyst til å klabbe til henne. Bare vær glad du har fått det til!!!! Du har klart det som så altfor mange ikke klarer! Vær lykkelig, og hold resten for deg selv. Jeg klarer ikke å høre på det der når jeg så gjerne skulle spydd sidelengs og bakover selv. Blir irritert!!!!! GAAAAH!!!! Ta deg en bolle!!!!!!!!!!!! Det verste er vel at hun ikke engang registrerer at hun klager på alt... Dette var ment som et utluftnings innlegg fra meg. Dette er grunnen til at jeg ikke skal klage en eneste gang over kvalme. Da skal du få lov til å slå meg. ;)

Skjønner deg så godt, og har tenkt de samme tankene mange ganger selv! Neste gang er det din tur:-)

Er helt enig! Skulle gjerne ha vist dette til de som ikke forstår hvor heldig de er. Så kanskje de forstår at det er ikke er så lett for alle. Og når de klager, så skaper det bare ekstra sinne hos oss. Ikke minst så kommer man faktisk til det punktet hvor man ikke lenger ønsker å ha kontakt med personene pga det. Og det er fult lov, selv om det er synd! Er kun du selv om skan beskytte deg selv!

Er helt enig! Skulle gjerne ha vist dette til de som ikke forstår hvor heldig de er. Så kanskje de forstår at det er ikke er så lett for alle. Og når de klager, så skaper det bare ekstra sinne hos oss. Ikke minst så kommer man faktisk til det punktet hvor man ikke lenger ønsker å ha kontakt med personene pga det. Og det er fult lov, selv om det er synd! Er kun du selv om skan beskytte deg selv!
Det er veldig sant. Det er nok best å bare holde seg unna. Jeg er ikke riktig person å søke trøst hos når det gjelder det der. Sorry as...lite sympati fra meg. Snart Lena, da skal vi spy i kryss!! Og vi skal gjøre det med iver og glede! Haha:):);)

Det er veldig sant. Det er nok best å bare holde seg unna. Jeg er ikke riktig person å søke trøst hos når det gjelder det der. Sorry as...lite sympati fra meg. Snart Lena, da skal vi spy i kryss!! Og vi skal gjøre det med iver og glede! Haha:):);)

Hahahaha!!! Med glede!! ;) <3

Jeg har nok vært der at jeg har klagd over plager sist jeg var gravid! Ble gravid på første forsøk ikke sant. Sabla heldig! MEN den gangen kjente jeg ingen som gjennomgikk dette og visste såvidt hva det var og da tenker msn ikke på det. Så bare si det :P hvor heldige de faktisk er så kanskje de begynner å tenke litt :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp