Kommer storken til oss?

gode snille Starbucks. Du som bruker all positiv energi på alle. Skjønner fortvilelsen og redselen du bærer på. Nå er det vi som skal heie deg fram for dette må bare gå. Jeg har stor tro på langt regime er bra for dere <3Jeg skal heie deg helt i mål for nå er det din tur <3 Husk at jeg bor ikke så langt unna ellers er jeg bare en telefonsamtale unna deg. Skjønner dog at jeg kanskje ikke er den rette til å møtes nå, men jeg er ikke langt unna så om du vil så ta kontakt (: klem

Sent from my iPad using BV Forum

Ah...ting har endelig begynt å lette litt i hodet mitt. Mandag er det oppstart med spray (suprecur) og jeg er veldig spent på om jeg får alle disse bivirkningene jeg har hørt om. Tusen takk for alle gode ord her inne. Dere er utrolig gode å ha når ting virker bare mørkt og trist:) Jeg merker at jeg er roligere til dette forsøket, og kommer ikke til å planlegge livet mitt rundt medisiner og alt det der. Man glemmer litt å nyte livet oppi alt maset:) Men jeg er fit for fight denne runden. Selv om jeg egentlig er overbevist allerede om at det ikke kommer til å gå. Kommer sikkert til å endre mening hundre ganger underveis da...hehe:) Fortsatt god sommer til alle sammen! :):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ah...ting har endelig begynt å lette litt i hodet mitt. Mandag er det oppstart med spray (suprecur) og jeg er veldig spent på om jeg får alle disse bivirkningene jeg har hørt om. Tusen takk for alle gode ord her inne. Dere er utrolig gode å ha når ting virker bare mørkt og trist:) Jeg merker at jeg er roligere til dette forsøket, og kommer ikke til å planlegge livet mitt rundt medisiner og alt det der. Man glemmer litt å nyte livet oppi alt maset:) Men jeg er fit for fight denne runden. Selv om jeg egentlig er overbevist allerede om at det ikke kommer til å gå. Kommer sikkert til å endre mening hundre ganger underveis da...hehe:) Fortsatt god sommer til alle sammen! :):)

Godt å høre at det går bedre med deg:-) Jeg fikk ingen bivirkninger av sprayen, håper du er like heldig! Jeg har trua på dette forsøket og skal heie av hele mitt hjerte på sidelinjen!!!:-)

Jeg skal heie deg helt i mål <3

Selv om du tror det ikke går, så skal jeg heie på deg! For jeg har nemlig troa ;)

Da var første dose Suprecur satt og jeg er offisielt igang igjen...

Yes! Lykke til! Krysser alt jeg har:-)

Takk:)

Såååå bra! Dette blir bra og spennende :)

Masse lykke til!! Denne gangen går det!! <3

Hurra for oppstart!! Spent på å høre hvordan du takler sprayen!! (skal vel og merke ha synarela og ikke suprecur men det er vel mer eller mindre samme greien!) Heier på deg!! :D :D

Hurra for oppstart!! Spent på å høre hvordan du takler sprayen!! (skal vel og merke ha synarela og ikke suprecur men det er vel mer eller mindre samme greien!) Heier på deg!! :D :D
Åååh! Så koselig å høre fra deg. Det var jammen lenge siden!:) Ja, det blir spennende! Og du er vel igang snart og? Tjoheiiii!:)

Lykke til :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååh! Så koselig å høre fra deg. Det var jammen lenge siden!:) Ja, det blir spennende! Og du er vel igang snart og? Tjoheiiii!:)

Aaaw :D :D Ja, jeg er veldig avkoblet i sommer har jeg skjønt, men det har vært godt igrunn da, er inne en og annen gang da, kan ikke la være å følge med litt på alle ;) jeg venter på neste syklus som skal starte om 2-3 uker så CD 21 den syklusen starter jeg på spray :D grugleder meg! :) :) Dette skal vi få til vi to, det er veldig positivt at det er et nytt regime vi skal igjennom, kanskje det er nettopp dette regimeskifte som vil gjøre susen for oss, det har jeg troen på!! <3

Aaaw :D :D Ja, jeg er veldig avkoblet i sommer har jeg skjønt, men det har vært godt igrunn da, er inne en og annen gang da, kan ikke la være å følge med litt på alle ;) jeg venter på neste syklus som skal starte om 2-3 uker så CD 21 den syklusen starter jeg på spray :D grugleder meg! :) :) Dette skal vi få til vi to, det er veldig positivt at det er et nytt regime vi skal igjennom, kanskje det er nettopp dette regimeskifte som vil gjøre susen for oss, det har jeg troen på!! <3
Jeg har kjempetro på oss begge:) Og jeg får det mer og mer når du er så positiv:) Ting har vært litt mørkt i det siste, men det hjelper at man har noen andre som er litt av samme sak og samtidig. Hvilken spray skal du på igjen?
Ja, det er godt å ha en pause herifra og. Har ikke vært så aktiv som før, men klarer ikke å holde meg helt unna gitt:)

Jeg har kjempetro på oss begge:) Og jeg får det mer og mer når du er så positiv:) Ting har vært litt mørkt i det siste, men det hjelper at man har noen andre som er litt av samme sak og samtidig. Hvilken spray skal du på igjen?
Ja, det er godt å ha en pause herifra og. Har ikke vært så aktiv som før, men klarer ikke å holde meg helt unna gitt:)

Javisst skal vi ha kjempetro på oss, hvorfor ikke?? :D Jeg skjønner deg virkelig godt, har hatt tunge tider en lang stund, som vel og merke har sine lysere dager og mørkere dager, men de lysere dagene har vært mye mer hyppig den siste tiden og det er veldig godt! Klart det er tøft, og klart vi har lov til å erkjenne at det er tøft, vi blir ikke mindre sterk av den grunn, tvert imot blir vi styrket av det, vi lærer oss å heve hodet høyere og stå på <3 Såvisst skal vi klare det ;)

Jeg skal gå på synarela mener jeg det stod i papirene, pluss en real hestekur av sprøytevelde, skal gå på totalt 375 IE hvilket jeg tror rett og slett må være maxdose (??) det er da en blanding av 225 IE gonal-F og 150 IE menopur... aiaiiii hvordan skal det gå?! Jeg har også kontaktet en akupunktør som har spesialisert seg innen infertilitet og hjelper mange i ivf-forsøk, hun virker utrolig koselig og profesjonell så det blir spennende :) :) må gå all inn på siste forsøk ;)

Back
Topp