Kommer storken til oss?

Nå er det bare en uke til 1. kontroll. Kjenner ikke noe mer til kvalmen så det er mulig det bare var metforminen jeg kjente:) Håper jeg har nådd overgangsalderen til tirsdag slik at jeg kan begynne rett på sprøyter. Jeg sprayer bare i det ene neseboret....bør jeg bytte litt på?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Går litt opp og ned, men ikke så spysjuk som forrige uke. Tror det var litt metformin bivirkning også...:)

Godt du er på bedringens vei

Nå er det bare en uke til 1. kontroll. Kjenner ikke noe mer til kvalmen så det er mulig det bare var metforminen jeg kjente:) Håper jeg har nådd overgangsalderen til tirsdag slik at jeg kan begynne rett på sprøyter. Jeg sprayer bare i det ene neseboret....bør jeg bytte litt på?

Jeg har alltid fått beskjed om å ta annet hvert nesebor for å minske irritasjonen

Jeg har alltid fått beskjed om å ta annet hvert nesebor for å minske irritasjonen
Ooh...smart. Da skal jeg begynne å bytte på litt:)

Og deeeeeer fikk jeg mensen! Tyyyypisk! Jeg skal på kontroll på tirsdag! Pokker...

Jeg fikk dagen før så know the feeling

Hadde håpet jeg var en av de få heldige som slapp unna den forbanna mensen når jeg gikk på spray. Men neida. Ikke LITT flaks engang....

Hadde håpet jeg var en av de få heldige som slapp unna den forbanna mensen når jeg gikk på spray. Men neida. Ikke LITT flaks engang....

Jeg trodde alle får mensen på spray, da lærte jeg noe. Håper du slapt unna menssmerter i så fall. :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Man skal ha mensen ca 1 uke etter oppstart spray, så det er vel bare fint at den kom? Man kan ikke begynne på sprøytene før mensen har kommet. Skjønner at det er kjedelig med mensen på kontroll, men det tror jeg de er veldig vant til:-)

Man skal ha mensen ca 1 uke etter oppstart spray, så det er vel bare fint at den kom? Man kan ikke begynne på sprøytene før mensen har kommet. Skjønner at det er kjedelig med mensen på kontroll, men det tror jeg de er veldig vant til:-)
Åh, det visste jeg ikke. Har bare hørt om noen få som ikke fikk mensen, så da håpet jeg på det samme:) Klinikken åpner igjen i morgen, så da ringer jeg og hører med de om jeg skal vente eller ta kontroll uansett.

Masse lykke til nå!!! Nå er det vår tur:-))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Masse lykke til nå!!! Nå er det vår tur:-))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk:) Og masse lykke til til deg og!:) Som du sier så er det vår tur nå:)

Dette er så spennende :D Da er det vel ikke lenge til oppstart med sprøyter?
Forhåpentligvis oppstart med sprøyter til uka:)

Ringte klinikken i dag og spurte om ul når man har mensen. Fikk det på søndag. Blææææ! Hun kunne bytte til onsdag, ikke noe senere da hun trodde jeg skulle begynne med sprøyter på torsdag:) Yay!! Endelig neste punkt på lista. Godt å kjenne at man er ett skritt nærmere selve uttak og innsett:)

Weeee så bra!!! Er sikker på at det blir mange egg på deg denne gangen!!

Ringte klinikken i dag og spurte om ul når man har mensen. Fikk det på søndag. Blææææ! Hun kunne bytte til onsdag, ikke noe senere da hun trodde jeg skulle begynne med sprøyter på torsdag:) Yay!! Endelig neste punkt på lista. Godt å kjenne at man er ett skritt nærmere selve uttak og innsett:)

Hurra! Nå nærmer det seg den virkelige spennende tiden. Denne gangen får du ut masse fine egg og baby i magen:-)

Weeee så bra!!! Er sikker på at det blir mange egg på deg denne gangen!!
Hurra! Nå nærmer det seg den virkelige spennende tiden. Denne gangen får du ut masse fine egg og baby i magen:-)
Håper det blir et litt bedre resultat på uttaket denne gangen. Klinikken ringte idag og sa at torsdag er sprøytestart uten tvil. Det er visst for å planlegge videre at alle begynner på sprøyter på torsdager:) Håper på uttak 10 dager etter det igjen. Kommer til å gå fort nå...

Bare håper jeg er ferdig nedregulert da...

Back
Topp