Oi så spennendeDa er første sprøyte satt!! Kjente jeg faktisk var litt nervøs da jeg skulle sette sammen dette makkverket, men det gikk overraskende bra!Bare 8 dager til kontroll! Hurra!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så spennendeDa er første sprøyte satt!! Kjente jeg faktisk var litt nervøs da jeg skulle sette sammen dette makkverket, men det gikk overraskende bra!Bare 8 dager til kontroll! Hurra!!
Så flink du erYay! Gikk på vekta i dag og har gått ned 4,5 kg. Og det er KUN hard trening. Litt kosthold, men har faktisk syndet mye mer enn jeg burdeMen det betyr jo bare at om jeg tar meg sammen nå, så er sjansene store for at vekta stadig går ned samtidig som muskelmassen øker. Noe jeg virkelig kjenner på kroppen. Myyye sterkere nå enn første dag med PT
Er så deilig å kjenne forandringen
TakkSå flink du er![]()
Yay! Gikk på vekta i dag og har gått ned 4,5 kg. Og det er KUN hard trening. Litt kosthold, men har faktisk syndet mye mer enn jeg burdeMen det betyr jo bare at om jeg tar meg sammen nå, så er sjansene store for at vekta stadig går ned samtidig som muskelmassen øker. Noe jeg virkelig kjenner på kroppen. Myyye sterkere nå enn første dag med PT
Er så deilig å kjenne forandringen
Takk! Jeg er en optimistisk realistHar troa på deg denne gangen!! Men håper at du slipper å bli så veldig overstimmulert, for 20 på hver side hørtes voldsomt ut. men om noen utvikler seg riktig så blir det jo kjempe bra!!!
Og gratulerer masse med flott nedgang!!
![]()
Takk! Jeg er en optimistisk realistMen det beroliger meg at de ihvertfall har en plan videre om denne gangen også går "rett åt skogen"
Da øker jo sjansene for evt. å klare det på egenhånd også
Jeg hadde veldig mange egg og den ene legen var negative til det, mens hun andre tok det positivt. Bare at hun bremset de ned litt med mindre doser , pga ikke bra om de vokser altfor fort. Så tror mange egg kan være positivt jeg og jeg er gravid nå i uke 30Problemet med så mange eggposer er at det er så vanskelig å stimulere riktig uten at det enten ikke blir noe, eller at det plutselig tar helt av og jeg blir alvorlig overstimulert. Nesten så jeg håper på å bli litt overstimulert...har jo vært noen her inne som har blitt gravide pga det. Akkurat nå håper jeg på det fremfor enda en runde uten egg ut. For det gjorde ekstremt vondt i hjertet mitt...Men...den tid er forbi, nå er det fullt fokus på det positive![]()