Kommer storken til oss?

Nei nei nei, her er et et tilfelle av misforståtte speil som er ute å går tror jeg :) du er laaangt ifra noen strandet hval, alle går opp og ned og spesielt i slike perioder med mye stress og ting som skjer, pluss hormontilskudd osv :)

Tenker litt sånn at nå kan vi endelig gå tilbake til sex når vi vil osv, ikke måtte følge eggløsningen og ha plikt sex slik som jeg følte det var når vi prøvde på egenhånd :p

Så se det positive i det, og legg fra deg det negative selvbildet for det fortjener du virkelig ikke :)
Det var veldig fint sagt av deg:) Har slitt med dårlig selvbilde hele livet, så det er ikke lett å se de positive sidene ved seg selv. Men jeg får kanskje høre på mannen min også. Han er jo fortsatt mannen min og komplimenterer meg hver dag. Jeg er bare ekstremt dårlig på å ta imot... Og ja, du har helt rett. Nå kan vi faktisk ha sex uten å sjekke eggløsning først og beina i været. Haha:)
Men har kontaktet en PT nå da. Satser på å få pisket meg selv i form til neste forsøk:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er snill❤

Helålelåle....kan den mensen komme snart eller?? Hadde jeg bare kunnet tenke at jeg var gravid så hadde den sikkert kommet, men vi har ikke hoppet i høyet siden sist syklus. Har gått opp så mye på kort tid at jeg har ikke orket tanken på å vise meg frem. Helt krise egentlig. Dessuten er ikke denne prosessen akkurat den mest romantiske perioden i livet... I morgen har vi bryllupsdag, så jeg får vel gi meg. Hahaha:) Skikkelig romlemantisk du... Jeeeez... Føler meg som en stranda hval som ikke får plass i noen av buksene sine lenger. ÆÆÆÆÆH!!! FAEN FAEN FAEN!! Sorry. Det der måtte bare ut...

Gratulerer med bryllupsdagen!! Jeg synes du er helt nydelig og helt sikkert at mannen din er 200% enig med :-) jeg er helt enig at det er ikke mest romantiske perioden i vårt liv, men vi må prøve å ha det litt moro også ;-). kos deg masse og tenk at dette er siste bryllupsdagen uten barn, da må du bare nyt den :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Gratulerer med bryllupsdagen!! Jeg synes du er helt nydelig og helt sikkert at mannen din er 200% enig med :-) jeg er helt enig at det er ikke mest romantiske perioden i vårt liv, men vi må prøve å ha det litt moro også ;-). kos deg masse og tenk at dette er siste bryllupsdagen uten barn, da må du bare nyt den :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Tusen takk:) 4 år som gift har jammen gått fort!:)
Takk, det var veldig snilt sagt av deg:) Du har rett, dette er siste bryllupsdag uten barn:):) I morgen skal vi feire 4 år med eventyr:)

Det var veldig fint sagt av deg:) Har slitt med dårlig selvbilde hele livet, så det er ikke lett å se de positive sidene ved seg selv. Men jeg får kanskje høre på mannen min også. Han er jo fortsatt mannen min og komplimenterer meg hver dag. Jeg er bare ekstremt dårlig på å ta imot... Og ja, du har helt rett. Nå kan vi faktisk ha sex uten å sjekke eggløsning først og beina i været. Haha:)
Men har kontaktet en PT nå da. Satser på å få pisket meg selv i form til neste forsøk:):)

Kan være vanskelig å se det selv om man sliter med selvbildet ja, men hør på mannen din og prøv å ta det til deg for han snakker nok fra hjertet når han kommer med komplimenter ;)

Ja har tenkt på det litt i det siste sv dette året hsr vært litt tøft for forholdet vårt hvertfall med prøving på egenhånd så om jeg skal se det positive i at prøvingen har tatt en annen retning så er det jo at når man driver med assistert befruktning så er det mindre press på samlivet :)

Kos dere masse i dag og gratulerer sååå mye med bryllupsdagen <3

Gratulerer med bryllupsdagen<3 Sier som de andre: du ser absolutt ikke ut som en strandet hval! Du er virkelig søt og nydelig, og i tillegg en veldig sjarmerende personlighet! Mannen din er heldig! Kjenner meg igjen hva sexlivet angår, for det legger en demper på lysten med alt man er igjennom. Plutselig er nok lysten der igjen! Ha en fin dag i dag

Tusen takk:) Dere er så søte:) Fine ord fra fine folk:)

Gratulerer masse med bryllupsdagen!! Og du er ingen strandet hval!!
Er godt i gang med trening, så kan hjelpe deg å holde deg i nakken ;) For trener på elexia og jeg kan trene hvor som hels på elexi sentere, så trenger du en treningspartner så si i fra ;) :D Sammen skal vi nå målet!! :)

Gratulerer masse med bryllupsdagen!! Og du er ingen strandet hval!!
Er godt i gang med trening, så kan hjelpe deg å holde deg i nakken ;) For trener på elexia og jeg kan trene hvor som hels på elexi sentere, så trenger du en treningspartner så si i fra ;) :D Sammen skal vi nå målet!! :)
Jeg trenger en treningspartner!! Dessverre har jeg fått sånn student medlemsskap så jeg får bare trent i Lillestrøm:( Men det er Elixia ihvertfall da!:):)

Jeg trenger en treningspartner!! Dessverre har jeg fått sånn student medlemsskap så jeg får bare trent i Lillestrøm:( Men det er Elixia ihvertfall da!:):)

Ikke langt for meg til Lillestrøm ;) så da får du trenings partner ;)

Da har jeg snakket med klinikken og det blir oppstart på spray i julisyklusen. Ca. 30. Juli. Så blir det kontroll på klinikken 12. August. Spray i nesa kl. 7, 12, 17 og 22. Hipp hurra! Da er det bare å vente:)

Da har jeg snakket med klinikken og det blir oppstart på spray i julisyklusen. Ca. 30. Juli. Så blir det kontroll på klinikken 12. August. Spray i nesa kl. 7, 12, 17 og 22. Hipp hurra! Da er det bare å vente:)

Hurra!!!! Nå ble jeg glad weeeee :D :D

Åå så herlig!! Åå fire ggr? Er d synarela eller seprecur det da? :)

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Hurra!!!! Nå ble jeg glad weeeee :D :D
Jeg er super stoka! Gleder meg! Føles ut som jeg har vært lenge ute av gamet. Sier jo litt om hvor fort tiden går:)

Så spennende! Går fort til 30juli :D

Åå så herlig!! Åå fire ggr? Er d synarela eller seprecur det da? :)

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk
4 ganger ja:) Vet ikke helt hvilken spray enda. Hun sendte på sånn e-resept, så jeg henter den ikke før det nærmer seg:)

Hurra! Deilig å ha en tid og forholde seg til, og tiden dit går fort!! Jeg måtte også spraye 4 ganger om dagen, så det er nok suprecur du skal bruke! Gleder meg til å følge deg under prosessen!

Back
Topp