Starbucks
Forumet er livet
Gleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?Kjempe flink er du!!![]()
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?Kjempe flink er du!!![]()
![]()
Gleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?
Er det gratis parkering der?Gleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?
Rett utenfor er det ikke gratis, men om du gidder å gå litt, så er det gratis på noen steder et stykke unna. Er ikke så kjent med parkeringsplassene der. Pleier som regel bare å betaleEr det gratis parkering der?
Rett utenfor er det ikke gratis, men om du gidder å gå litt, så er det gratis på noen steder et stykke unna. Er ikke så kjent med parkeringsplassene der. Pleier som regel bare å betale
Men i alle dager....Det er jo ikke samme time engang. Det der er noe helt annet enn styrke og core...Hæææ?? Hva skjedde?ok, ser at timen har fått ny tid og nytt navn lol... så nå skal vi bli sommer lekre![]()
![]()
Men i alle dager....Det er jo ikke samme time engang. Det der er noe helt annet enn styrke og core...Hæææ?? Hva skjedde?
Tror det er litt aerobic lignendeAner ikke, men slik jeg leser det så må det jo bli styrke på mage rompe og lår, så litt styrke blir det i det minste![]()
Så flinke dere erGleder meg til å trene i dag! Møtes 17.30 ish utenfor?
Ja, det skjønner jegJeg skulle ønske jeg kunne være med, men 6 timer reisetid er litt mye for en treningsøkt![]()
Jeg skulle ønske jeg kunne være med, men 6 timer reisetid er litt mye for en treningsøkt![]()
Jeg var med i sjela å kjente smertenJeg kan bare informere om at det var en smertefull opplevelse. Jeg er usikker på om jeg kan gå i morgen... Hahaha
Jeg kan bare informere om at det var en smertefull opplevelse. Jeg er usikker på om jeg kan gå i morgen... Hahaha
Det ser ut som om jeg har driti på meg når jeg går... Gruer meg til å dra på shopping i dag etter jobb!! AUUUU!!! HahaJammen meg tung i baken i dag lol.... Blir ingen sykkel på meg i dag som jeg snuste på i går![]()
Det ser ut som om jeg har driti på leg når jeg går... Gruer meg til å dra på shopping i dag etter jobb!! AUUUU!!! Haha
Ikke så sprek i dag. HahaSpreke damer!!