Kommer storken til oss?

Tusen takk, jenter:) I will. Skal inn dit kl 14 og har 100.000 sommerfugler som flakser villt inni magen:)

Lykke til i dag!
Jeg har også kommet unna med munkholm og claustaler. Krise løsning hvis de ikke har noe av de. Sjampanje brus. Men den er litt annerledes i fargen da.

Hørtes perfekt ut å få mannen ut og ha alenetid :-)

Weeeeeee!!!!!! Uttak på mandag! Han så ihvertfall 3 eggposer som var fine. 1 hadde blitt for stor også har jeg jo en drøss med "småstein":) Så da blir det el. sprøyte i morgen kl 22 og uttak mandag kl 08.00! Jeg er så gira nå at det går helt rundt i topplokket. Hihi:) Små barn, store gleder:)

Åå, så bra Starbucks:-) Dette blir veldig spennende! Moro å følge deg på veien, og ekstra spennende er det jo når det er første forsøk og alt er så nytt:-) Da satser vi på fine egg ut på mandag og at alle lar seg befrukte. Skal dere ha ivf eller icsi?

Woop woop så bra :D blir spennende på mandag :):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Ja, jeg er helt i 100 nå:) Kjempegøy å følge med på deg også. Og alle andre her inne. Selv om vi alle sliter med å få barn så er det så utrolig mange forskjellige historier. Ja, jeg håper på full klaff. Er jo ikke så mye annet jeg får gjort med det, hehe:) Vi skal ha ICSI. I tillegg til min pco så har mannen få svømmere.

Kjempe masse lykke til!!!

Da satte jeg el. sprøyta i går kveld kl 22 og kjenner at kroppen er helt i 100 (forrsatt) for morgendagens happening. Vårt første (og forhåpentligvis siste) ICSI er endelig i gang!! Uttak i morgen kl 08.00!:D :D :D

Masse lykke til på mandag :-) det blir spennende å høre hvordan det gikk. :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Masse lykke til på mandag :-) det blir spennende å høre hvordan det gikk. :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Tusen takk:) Og lykke til til deg og! Du blir jo ruger i morgen!!:) Wuhuuu!!

Lykke til i morgen!!!!

Woop woop :D masse lykke til i morgen :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Lykke til imorgen :)

Tusen takk, jenter. Sitter i bilen utenfor klinikken og venter på at de skal åpne...

*tvi tvi* det kommer til å gå SÅ fint!! :D lykke til! :) :)

Endelig ferdig og på vei hjem. Litt blandede følelser nå. Utviklingen hadde stoppet, så de fikk bare ut ett egg. Vet at det i bunn og grunn er alt man trenger, men er likevel litt skuffet. Da blir det spennende å høre hvordan det går med det i morgen. Vi håper selvsagt på at det skal gå bra. Får jo ikke gjort noe hverken fra eller til nå.

Endelig ferdig og på vei hjem. Litt blandede følelser nå. Utviklingen hadde stoppet, så de fikk bare ut ett egg. Vet at det i bunn og grunn er alt man trenger, men er likevel litt skuffet. Da blir det spennende å høre hvordan det går med det i morgen. Vi håper selvsagt på at det skal gå bra. Får jo ikke gjort noe hverken fra eller til nå.
Det er kjedelig med slike beskjeder! :( Ikke at det på noen måte skal hjelpe deg, men jeg fikk heller ikke ut mer enn ett egg første forsøket. Det første forsøket vil alltid være vanskelig å forutsi fordi de ikke vet hva og hvordan du vil respondere så det vil bli bedre etterhvert!! :) Bare ikke mist motet, det er som du sier kun ett egg som skal til! :)

Back
Topp