Kommer storken til oss?

Tusen takk for fantastisk svar på innlegg. Det er rart hvordan man trenger noen andre til å banke litt vett i skallen på en:) Kjenner at jeg er sliten konstant, og sliter med å fokusere på jobb. Innimellom er det litt problematisk siden jeg jobber med økonomi og trenger hodet mitt, hehe:) Men jeg skal gjøre som du sier, og fra i morgen av skal jeg gjøre en del endringer i kosthold og hva jeg gjør for leg selv:) YAY!! Takk igjen for fantastisk oppmuntring Atu:D:D:D

Nå er jeg faktisk ganske sikker på at jeg er innbilt svanger. Samme som bikkja mi...

Jeg vet at jeg ikke er gravid for jeg hadde eggløsning for 10 daher siden og for 6 dager siden var jeg på klinikken og fikk UL for standard sjekk før oppstart.

Men nå har jeg ømme pupper, oppblåst mage (masse luft i magen), kviseutbrudd i trynet og mensmurringer. Symptomjakta har begynt, og jeg er innbilt svanger....jaja. Jeg får gjøre som bikkja, og gå det av meg. Hehehe:)

hehehe.... neste gang er det kanskje ekte ;)

Logger meg ut for en liten periode. Er så sykt deppa om dagen. Det er nedskjæringer på jobb, og det tærer på...
I tillegg er det disse vennene mine som er gravide og legger ut om alt på facebook. Og en venninne som ikke vil slutte å røyke selv om hun er gravid. Hun vet alt om meg og hva vi sliter med. Jeg sa jeg faktisk ble lei meg av å høre at hun fortsatt røyker og later som ingenting mens hun forrsetter å fortelle om ultralyden, det hun kjenner i magen og alle forberedelsene. Jeg vet jeg bør vøre støttende siden hun er min beste venninne, men det gjør for vondt. Jeg orker ikke mer.

Dette var mye syting, men måtte få det ut. Mannen min sier bare at alt skal ordne seg. Nå får vi jo hjelp. Men han forstår virkelig ikke hvordan det er for meg som kvinne å sitte med alle disse følelsene og depresjonen jeg ikke kan forklare. Bare kjenner den river og sliter i magen og i hjertet mitt. Kjennes ut som noen sitter på brystet mitt. Får ikke puste ordentlig...

Huff :( Først av alt, sender deg femti trøsteklemmer!! :) Skjønner at nedskjæring på arbeidsplassen tærer på, det blir jo ekstra hardt for de som er igjen :( Håper dere får en bedre løsning etterhvert!
Angående hun venninnen din, det er helt ufattelig uforståelig at noen i det heletatt våger å røyke i svangerskapet, en ting er hvis du ikke har funnet ut av det ennå, men en helt annen ting er når en vet om graviditeten og fremdeles gir faan... For det er det de gir uttrykk for, at de gir faan. Om en røyker og ikke er gravid er skading av egen kropp, men når det er en baby inni magen så skader en faktisk et uskyldig liv i tillegg og det står det ingen respekt i! :( Håper virkelig hun får litt vett til seg og slutter, det kan skape astma/lav fødselsvekt/senskader hos baby...
Huff den var litt sinna, og det fra en som har røykt men sluttet for vel 1,5 år siden ca.. ;P Men, det er stygt å røyke i graviditeten!

Håper virkelig du får en bedre dag i morgen, at solen skinner på ditt hode og gjør deg glad til sinns :D Det er tungt når negative tanker herjer løs, sånn er det no bare, og det kan være godt å være bevisst tankene så man kan fortelle seg selv, etter noen runder i tankeboksen, at ting er ikke så ille likevel når man ser på det med rette synspunkter :) :)

Din mann har rett, ting skal ordne seg, det skal de! Samtidig forstår jeg at det kan være veldig vanskelig for de mennene våre å sette seg heeelt inn i vår måte å føle og synse på, på samme måte som vi syns det er vanskelig å forstå dem ;)

Logger meg ut for en liten periode. Er så sykt deppa om dagen. Det er nedskjæringer på jobb, og det tærer på...
I tillegg er det disse vennene mine som er gravide og legger ut om alt på facebook. Og en venninne som ikke vil slutte å røyke selv om hun er gravid. Hun vet alt om meg og hva vi sliter med. Jeg sa jeg faktisk ble lei meg av å høre at hun fortsatt røyker og later som ingenting mens hun forrsetter å fortelle om ultralyden, det hun kjenner i magen og alle forberedelsene. Jeg vet jeg bør vøre støttende siden hun er min beste venninne, men det gjør for vondt. Jeg orker ikke mer.

Dette var mye syting, men måtte få det ut. Mannen min sier bare at alt skal ordne seg. Nå får vi jo hjelp. Men han forstår virkelig ikke hvordan det er for meg som kvinne å sitte med alle disse følelsene og depresjonen jeg ikke kan forklare. Bare kjenner den river og sliter i magen og i hjertet mitt. Kjennes ut som noen sitter på brystet mitt. Får ikke puste ordentlig...
Det er såååå lov til å syte! Herremin det derfor vi er her også :) for å hjelpe hverandre, for å syte, for å skryte og fortelle ting vi ikke klarer å fortelle andre som har null forståelse på hva vi går gjennom mentalt! Uff forstår deg godt, noen perioder orker man ikke å se på folk for føler det er gravide over alt! Mens vi andre prøver og prøver... Og får ingen spire. Men andre får det bare å se på en mann,,, noen som faktisk ikke fortjener det en gang. Man blir lei, enkelte tider deppa og nedstemt! Fullt lov! Men forstår dette er ikke noe enkelt og det tærer på

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarer selvfølgelig ikke å holde meg unna. Er jo altfor spennende å følge med på dere og heie på dere:)
Humøret er for tiden litt bedre. Har vel forsont meg med ventetiden og er glad det er jul! Jeg elsker desember!!:)
I morgen blir jeg 30 år! Hurra for meg! Ligger på sofaen med halsbetennelse og ordner litt småting til 30 års lag på lørdag. Kommer 35 gjester, og da passer det jo ypperlig å være syk..... :(

Meeen, jeg gurgler grufulle varme drikker som skal hjelpe, så dette skal gå bra:) Akkurat så bra som ventingen til januar, og akkurat bra som ICSI forsøket vårt også:D

Ha en super kveld videre alle sammen!!:)

Gratulerer kjempe masse med dagen i dag! ! :D:p:cool:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jippiiii, gratulerer med dagen!!! :D :D :D

Gratulerer med dagen som var!!! Håper du hadde en Flotters dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk alle sammen:) Jeg tilbragte dagen i senga med feber og hoste, og håper helgen blir litt bedre:)

Da er jeg tilbake på plassen min her:) Den "lille" influensaen min i november utviklet seg til en kraftig dobbeltsidig lungebetennelse som endte med et kraftig astmaanfall (aldri hatt astma før), og en ukes opphold på sykehus. Har endelig begynt å få tilbake min normale form og måtte dessverre utsette oppstart denne mnd. Meeeen, heldigvis så skal jeg bare vente til neste syklus som starter rundt 16. februar. Det er jo absolutt ikke lenge til, og vi gleder oss noe helt villt! Skal gå på menopur fra dag 4-8. Synes det er veldig kort, men kan jo hende jeg har gått glipp av noe. Får kanskje ringe de og høre. Er jo noen mnd siden jeg var der på samtale...

Da er jeg tilbake på plassen min her:) Den "lille" influensaen min i november utviklet seg til en kraftig dobbeltsidig lungebetennelse som endte med et kraftig astmaanfall (aldri hatt astma før), og en ukes opphold på sykehus. Har endelig begynt å få tilbake min normale form og måtte dessverre utsette oppstart denne mnd. Meeeen, heldigvis så skal jeg bare vente til neste syklus som starter rundt 16. februar. Det er jo absolutt ikke lenge til, og vi gleder oss noe helt villt! Skal gå på menopur fra dag 4-8. Synes det er veldig kort, men kan jo hende jeg har gått glipp av noe. Får kanskje ringe de og høre. Er jo noen mnd siden jeg var der på samtale...
uff da... Det hørtes ikke bra :( godt å høre at alt er bedre og du snart skal igang med forsøk :)

Takk for det:) Skal prøve å bli litt oppdatert på hva som har skjedd her også:) Spent på hvordan det går med dere:)

Huff da!! Det hørtes så absolutt ikke bra ut! :( men så godt du er god igjen nå og at forsøket er rett rundt hjørnet :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Godt å se at du er tilbake igjen!! :) Og ikke lenge til nytt forsøk! :)

Jeg er muligens verdens minst tålmodige menneske når det gjelder venting. Venter på at mensen skal komme nå, men venter også på at den ikke skal komme! Har vært og hentet Menopuren så alt er klart. Hadde igjen en EL test som jeg prøvde tidligere denne uka og som var positiv. Trodde ikke den ble den når de sier jeg har PCO?!? Men tenkte bare at jaja, da er det vel bare å peise på da. Kan jo ikke skade. Hehe:) Nå er jeg bare superspent på å finne ut om jeg kan begynne å stikke snart! Også skal jeg forresten til akupunktør på tirsdag. Det blir spennende. Hun samarbeider visst med Fertilitetssenteret i Oslo. Gleder meeeeeg! TJOBING og god natt alle søte, gode mennesker her inne:)

Masse lykke til med forsøket <3 Blir spennende å følge med på deg og hvordan det går! Håper på full klaff på første forsøk :D

Hehehe ja venter vi ikke på det ene så venter vi på det andre ;) ;) det blir masse venting i denne ivf karusellen! Men all venting ska lønne seg til slutt! :) :) tja tror no at el testene ska slå ut på pcos det som er at selv om en test blir positiv så er det ikke nødvendigvis at egget løsner, men at kroppen vil prøve på nytt igjen senere. derfor er det lurt å teste videre etter positiv test for å se om kroppen ikke klarte det og derfor prøver igjen... hmmm litt knotete forklaring, håper du forstod? :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Back
Topp