Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende. Jeg ser at vi har kommet nesten like langt. Jeg skal UL i dag for å se om det var noen effekt av puregon i min tilfelle. Krysser fingrene for oss begge to!!Aaaah!! Får ikke sove! Er altfor spent på morgendagen! Er jo ikke mye som skjer, men siden dette er første forsøk, så er jo alt nytt og spennende. Og i morgen skal vi se om jeg har hatt noen effekt av menopuren. Håper på passe store og fine egg!![]()
Tusen takkMasse lykke til i dag! Krysser for at de ser mange fine eggposer!!!
Oi! Så gøy! Håper du har fått mange fine og store eggSå spennende. Jeg ser at vi har kommet nesten like langt. Jeg skal UL i dag for å se om det var noen effekt av puregon i min tilfelle. Krysser fingrene for oss begge to!!
1. IVF
--------------
Puregon --> 16.02.14
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Tusen takkAaaa, spennende!!Masse lykke til!!
![]()
Hvordsn gikk det ?Aaaah!! Får ikke sove! Er altfor spent på morgendagen! Er jo ikke mye som skjer, men siden dette er første forsøk, så er jo alt nytt og spennende. Og i morgen skal vi se om jeg har hatt noen effekt av menopuren. Håper på passe store og fine egg!![]()
HurraDa har jeg vært på klinikken og avsluttet med en akupunktur time etterpå. Legen fant 5-6 gode eggposer med bra størrelse, så jeg skal derfor begynne med Orgalutran i morgen tidlig og ta den t.o.m fredag. Jeg skal fortsette med menopur samme dose t.o.m torsdag kveld. Ny kontroll på fredag kl 14. Så det blir spennende!!Hvis alt går som det skal, så er det el. sprøyte mandag kveld og uttak på onsdag. Dvs at jeg for ihvertfall et kort øyeblikk kan være gravid neste fredag!!
Prøver å ikke bli for ivrig, men fy flate så vanskelig. Heldigvis er mannen min flink til å få meg tilbake til realiteten på at det kan hende vi må prøve igjen
Nå blir det middag med en venninne i Sandvika
![]()
![]()
HurraI dag er det klart for ny kontroll og første del av dommen gis. Er eggposene bra nok for uttak? Blir det uttak på onsdag og innsett fredag som sykepleieren trodde? Jeg håper virkelig det. Mannen er bortreist i helgen og skal kjøre rally så det skal faktisk bli litt deilig med alenetid. Se på teite kjærlighetsfilmer og spise isI morgen er det feiring av en venninne, så det blir hyggelig å gå ut å spise. Eneste som er litt bajs er at alle kommer til å drikke, så jeg lurer på om jeg skal få servitøren til å sjenke meg munkholm i vanlig glass så jeg slipper alle spm om hvorfor jeg ikke drikker. Spm som passer dårligst nå er vel "er du gravid??!?". Jaja, det årner seg vel
Det er min aller minste bekymring om dagen
Dagens første sprøyte er ihvertfall satt og frokosten inntatt. Nå er det litt hjemmekontor før jeg drar til legen
![]()