Kommer storken til oss?

Hehehe ja venter vi ikke på det ene så venter vi på det andre ;) ;) det blir masse venting i denne ivf karusellen! Men all venting ska lønne seg til slutt! :) :) tja tror no at el testene ska slå ut på pcos det som er at selv om en test blir positiv så er det ikke nødvendigvis at egget løsner, men at kroppen vil prøve på nytt igjen senere. derfor er det lurt å teste videre etter positiv test for å se om kroppen ikke klarte det og derfor prøver igjen... hmmm litt knotete forklaring, håper du forstod? :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Hehe, jeg er ikke heeeelt sikker på om jeg forstod det riktig. Men synes det er så rart at også gyn. sier keg har hatt el. når problemet er at jeg ikke lager egg. Bare posene. Hjelpes...jeg tror jeg må slutte og tenke og bare håpe at noen av de legene kan fikse meg. Haha;)

Ny knekk idag. En venninne er visst gravid. Hun kom rett inn i et forhold nå nylig, har aldri ønsket seg barn. Følelsen av at noen forteller det kan sammenlignes med å bli dumpa. Den hjertesorgen man kjenner når noen får det til så lett. Og ikke bryr seg engang! Vet jeg er smålig, og jeg kommer heldigvis fort over det, men blir satt ut noen timer... Nå snakker jeg rett fra hjerterota altså, så please ikke døm meg:)

Ny knekk idag. En venninne er visst gravid. Hun kom rett inn i et forhold nå nylig, har aldri ønsket seg barn. Følelsen av at noen forteller det kan sammenlignes med å bli dumpa. Den hjertesorgen man kjenner når noen får det til så lett. Og ikke bryr seg engang! Vet jeg er smålig, og jeg kommer heldigvis fort over det, men blir satt ut noen timer... Nå snakker jeg rett fra hjerterota altså, så please ikke døm meg:)
Vet hvordan du har det <3 Jeg har de venninnene som blir gravid på første ligg og de som ikke har noe på stell i livet sitt og synes det er såååå romantisk å tilføre en unge oppi kaoset. Sukk......

Det er det jeg og tenker. Hun er virkelig verdens mest uansvarlige dame. Har aldri penger, drikker som et høl i bakken, og har aldri brydd seg om andre enn seg selv. Hvorfor er verden så urettferdiiiiig? Åh, nok syting. Problemet er vel at jeg ikke kan få et svar på om jeg kommer til å bli mor eller ikke. Jeg må komme meg til en synsk dame...hehe:)

Hehehe... fare for at du ikke får svar der heller ;-)

Åååh! Nå nærmer det seg oppstart på #1 ICSI. Litt rosa på papiret i kveld, så regner med at tante kommer i natt. Dvs første sprøyte på torsdag allerede! Nå er jeg så spent!! Må ringe klinikken i morgen og si ifra at jeg har fått mensen. Både jeg og mannen er superglade for å sette igang. Kjempespennende og jeg har magen full av sommerfugler, og forhåpentligvis snart full av masse fine egg!:) Endelig! Etter 6 år som prøvere:) Nå er vi igang og med god hjelp!:)

Ja! Tante kom på mandag, og jeg ringte inn og fikk detaljer om videre gang. Sprøytestart på torsdag og kontroll på mandag. Håper bare PCO'en min ikke ødelegger for at Menopuren får gjort jobben sin:) Det som er kjipt er at jeg har fått halsbetennelse. I can't catch a f'ing break. Blir sjuk ved hver oppstart, men heldigvis ikke så ille nå da. Starter opp likevel. Håper dette går bra!

Så spennende å være i gang :) Lykke til, håper dere lykkes

Kjempe masse lykke til kjære deg!!
Dette skal gå veien for dere, jeg krysser armer og bein, og MASSE babystøv :D

Tusen takk, jenter:) Er kjempespent. Har satt første sprøyte nå, og det gikk overraskende bra. Ikke redd i det hele tatt!:) Wiii!! Håper egga mine vokser jevnt og fint og at det ikke blir overstimulering på meg. Ligger jo i faresonen... Men, den tid, den sorg! Nå skal alt krysses!:)

Tusen takk, jenter:) Er kjempespent. Har satt første sprøyte nå, og det gikk overraskende bra. Ikke redd i det hele tatt!:) Wiii!! Håper egga mine vokser jevnt og fint og at det ikke blir overstimulering på meg. Ligger jo i faresonen... Men, den tid, den sorg! Nå skal alt krysses!:)
Hurra for første sprøyte, ja de er jo suuuper enkle å bruke så dette ska gå bra:D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Satte 2. sprøyte mef 112,5 menopur i går. Foreløping ingen symptomer annet enn litt stikking i magen, men det gikk fort over. Ellers er jeg jo forkjøla igjen da!! Makan til uflaks. Startet med mandlene og nå er det tette bihuler. Jeg er litt ekstra stresset, for det er bare 2 mnd siden jeg ble frisk fra en ganske heavy runde med dobbeltsidig lungebetennelse. All trening utgår fra i dag. Nå må jeg bare bli frisk!! Bursdagsfeiring utgår også. Ha en fin lørdag videre, damer:)

God bedring :)

Tusen takk:D

god bedring!! :)

Tusen takk:)

Satte 2. sprøyte mef 112,5 menopur i går. Foreløping ingen symptomer annet enn litt stikking i magen, men det gikk fort over. Ellers er jeg jo forkjøla igjen da!! Makan til uflaks. Startet med mandlene og nå er det tette bihuler. Jeg er litt ekstra stresset, for det er bare 2 mnd siden jeg ble frisk fra en ganske heavy runde med dobbeltsidig lungebetennelse. All trening utgår fra i dag. Nå må jeg bare bli frisk!! Bursdagsfeiring utgår også. Ha en fin lørdag videre, damer:)
God bedring!

Aaaah!! Får ikke sove! Er altfor spent på morgendagen! Er jo ikke mye som skjer, men siden dette er første forsøk, så er jo alt nytt og spennende. Og i morgen skal vi se om jeg har hatt noen effekt av menopuren. Håper på passe store og fine egg!:)

Back
Topp