Kommer storken til oss?

Takk:) Jeg prøver å holde hodet oppe. Er jo ikke over enda. Har uansett 3 forsøk igjen om det ikke blir noe innsett nå:) Heldigvis har jeg en helt fantastisk støttende mann som gjør alt for å hjelpe og trøste. Er jo egentlig ikle trist. Er bare alle følelsene som har bygget opp til denne dagen. :)

Forstår godt skuffelsen din. Man lager seg forventninger, og ønsker selvsagt å få ut noen egg for å øke sjansene. Som Trudelutten sier er jo ofte første forsøk et slags "prøveforsøk" for å se hvordan du reagerer på stimuleringen. Ved et evnt neste forsøk vil de kunne endre medisiner/dose slik at du kanskje får ut fler. Vi får krysse alt nå for at egget befruktes og deler seg fint slik at det blir innsett. Gikk du på menopur? Det kan visst ofte gi få egg, men av god kvalitet. Sender over en god klem og krysser alt jeg har for at nettopp dette egget er et gullegg:-)

Antall egget de tar ut har ikke noe å si. De tok 14 i min tilfelle, men det var bare en som kunne settes tilbake. Det er ikke antallet men det er kvaliteten som teller. Keep positiv!! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Last edited:
Takk:) Dere er så søte:) Jeg gikk på Menopur ja. Han bioteknikeren sa de fikk ut ett egg, men at det var bra. Bare håper det blir befruktet! Noen ganger kan jeg bli farlig optimistisk.

JAAAAAAAAA!!!!!!!! Egget ble befruktet!!!!!!! Innsett i morgen kl. 12.50!!!!!!!!!! JAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Tusen takk! Både jeg og mannen brøt ut i tårer:)

Nå må vi bare håpe det deler seg korrekt til i morgen:)

Herlige nyheter

Fantastisk!! Du skal se at dette er gullegget:-)

JAAAAAAAAA!!!!!!!! Egget ble befruktet!!!!!!! Innsett i morgen kl. 12.50!!!!!!!!!! JAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Hurra!!!!!!!! dette går så bra ;) Bare å glede seg til å bli ruger imorgen :) Lykkerus :)

Jeg gleder meg masse! Bare håper det overlever natta og deler seg som det skal:)

Venter spent for å høre hvordan det gikk :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Jippi!!!! :D nå skal de bli innsett av gullegget <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Det håper virkelig jeg og:) Skal ha akupunktur før og etter innsett i morgen. For å være helt sikker:)

Masse lykke til i morgen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i morgen!! Stor klem!

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

:HeartredÅ så bra!!! Lykke til i dag!!

Back
Topp