Kniiiiip! *dyttetråd* !!

Done! Synes det var en av en lett stilling å knipe i jeg da. Men fikk jo litt rompetrening og strekk på hodteleddsbøyerne :)
I CHALLENGE YOU!!!

legg deg på rygg på et stødig men godt underlag. Sett føttene i gulvet (knær opp, fotsåle i gulvet altså) og ta tak rundt anklene dine. hode og skuldre skal BLI i golvet, men du skal løfte rumpe/rygg opp. Tenk deg at du skal ha navlen din så nære taket som mulig ^^ pust INN mens du løfter opp, hold pusten og KNIIIIIIIIIIIIIP, pust rolig ut mens du senker rolig ned.

10 sånne NÅ!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker jeg tar det hjemme, tipper den andre nattevakta hadde fått seg en god latter om jeg begynte med det her :p

Sent from my iPad using BV Forum
Få med deg den andre nattvakten :) "kom igjen, nå tar vi litt knipetrening!" :D

• Liker
Reactions: BMC
Og så kniiiper vi litt igjen!

• Liker
Reactions: BMC
Nå er det på tide å knipe litt!

Done! Synes det var en av en lett stilling å knipe i jeg da. Men fikk jo litt rompetrening og strekk på hodteleddsbøyerne :)

ja jeg også syns det er lettere å knipe slik, føler jeg får både bedre tak og får holdt lenger samt at som du nevner, man får gjort mer med kroppen i samma rennet ^^

Kniiiiiiiiiiiip ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

ja jeg også syns det er lettere å knipe slik, føler jeg får både bedre tak og får holdt lenger samt at som du nevner, man får gjort mer med kroppen i samma rennet ^^
Men er det ikke er poeng i å knipe i stillinger der du har litt vanskeligere for å komme i kontakt med de musklene? Jeg synes stilling der man har bena spredt et fram og et bak er det tyngste å knipe i.

Men er det ikke er poeng i å knipe i stillinger der du har litt vanskeligere for å komme i kontakt med de musklene? Jeg synes stilling der man har bena spredt et fram og et bak er det tyngste å knipe i.

Sitt på ein stol og knip når du reiser deg opp. Kan også bruke sånn ball: stå på kne og legg albogane på ballen. Pass på at magen ikkje havnar oppå ballen, samtidig at den ikkje må vera for langt vekke. Før ballen vekk frå deg og knip samtidig. Hold stillingen og tell til 5 før du drege ballen tilbake. Slepp knipingen når du har fått "fotfeste". Gjenta 10 gonger.

Sitt på ballen med beina ut og med helen i golvet. Finn balansen, knip og løft den eine foten opp frå golvet. Ikkje mykje, berre slik at den ikkje er i golvet. Tell til 10/15 før du setter foten i golvet og slepper kinpinga. Gjenta ti gonger på kvar fot :)

Har knipingen mer effekt av dette?
Sitt på ein stol og knip når du reiser deg opp. Kan også bruke sånn ball: stå på kne og legg albogane på ballen. Pass på at magen ikkje havnar oppå ballen, samtidig at den ikkje må vera for langt vekke. Før ballen vekk frå deg og knip samtidig. Hold stillingen og tell til 5 før du drege ballen tilbake. Slepp knipingen når du har fått "fotfeste". Gjenta 10 gonger.

Sitt på ballen med beina ut og med helen i golvet. Finn balansen, knip og løft den eine foten opp frå golvet. Ikkje mykje, berre slik at den ikkje er i golvet. Tell til 10/15 før du setter foten i golvet og slepper kinpinga. Gjenta ti gonger på kvar fot :)

Har knipingen mer effekt av dette?

Japp :) Oppgåver frå fysioen som eg må gjera heima. Ein ting er å knipa, blir noko heilt anna når du knipe i bevegelse. Du vil kunne kjenna at du blir sterkare og det raskare :)

Hva med kniping under sex da? Har det god effekt? :p

Slik eg har forstått det hjelper det kun for hans del om du er sterk nok. For deg blir det på samma måte som å knipa når du tissar :P

Slik eg har forstått det hjelper det kun for hans del om du er sterk nok. For deg blir det på samma måte som å knipa når du tissar :P

Da er jeg tydeligvis sterk nok :p

Det har bare uslåelig god effekt om du syns han bruker for lang tid på å bli ferdig xD hahahah!

Uff, jeg er altfor dårlig til dette altså. Kniper og dytter tråden :)

Back
Topp