Kniiiiip! *dyttetråd* !!

Dytter mens jeg kniper
 
Knip :)
 
Knip knip knip
 
Forresten når jeg allerede er innpå her :p
Hvor mange knip tar dere i hvert sett? Hvor mange sett? Hvor lange er hvert knip? Hvor mange ganger per dag?
Her er det 10 knip, 5 sett , 3 sek og ca. 2 ganger per dag
 
Er blitt skikkelig dårlig på å knipe! :( kommer til å bli slarkat i dåsa av det her :p
 
Forresten når jeg allerede er innpå her :p
Hvor mange knip tar dere i hvert sett? Hvor mange sett? Hvor lange er hvert knip? Hvor mange ganger per dag?
Her er det 10 knip, 5 sett , 3 sek og ca. 2 ganger per dag

Jeg er elendig til å knipe og har hukommelse og konsentrasjon som en gullfisk. ... blir at jeg kniper rundt 5 sek en fire fem ganger og så glemmer jeg å fortsette. ... Gjør fort dette ti ganger daglig da :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen
 
Angrer på at jeg har vært så dårlig til å knipe. Har helt syke smerter i bekkenområdet at jeg ikke klarer å knipe omtrent :(
 
Må le!! Har betydeleg sterkare knipemuskel i rompa enn i musa :p Sinnsjuk forskjell :p
 
Kniper og dytter mens jeg spiller litt majong på pcn. Det er morsomt når man kjeder seg litt.
 
Forresten når jeg allerede er innpå her :p
Hvor mange knip tar dere i hvert sett? Hvor mange sett? Hvor lange er hvert knip? Hvor mange ganger per dag?
Her er det 10 knip, 5 sett , 3 sek og ca. 2 ganger per dag
Teller som regel til 10 her også. Men jeg varierer lengden på hvor lenge jeg holder og hvor fort jeg kniper
 
Kniper dere fremdeles? Jeg husker det som regel på kvelden, da blir det liv i mini :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen
 
Kniper dere fremdeles? Jeg husker det som regel på kvelden, da blir det liv i mini :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen
Prøver å knipe litt hver dag ja, men ikke alltid like greit å huske :p blir liv i mini her også når det knipes!
 
Knip knip :)
 
*kniiiiiiiiiip* :)
 
Back
Topp